Kas ir dienesta atbalsts?
Klientu apkalpošanas pakalpojums ir process, kurā klientiem tiek sniegta palīdzība pirms pirkuma, tā laikā un pēc tā. Tā ir svarīga klientu attiecību sastāvdaļa – tā paaugstina klientu apmierinātības līmeni. Tātad, klientu pārstāvjiem jābūt labi kvalificētiem un organizētiem.
Nepieciešams izmantot arī kvalitatīvu apkalpošanas dienestu, vai IT palīdzības dienestu ar daudzām funkcijām, kas ļauj pārvaldīt pieteikumus. Tas ir klientu apkalpošanas centrs, kas apstrādā dažādas saziņas formas, piemēram, e-pasta ziņas, čata ziņas, tvītus un citas. Dažas palīdzības dienesta programmatūras var būt arī bez maksas.
![dienesta_atbalsta-ilustrācija Dienesta atbalsta ilustrācija](https://www.liveagent.lv/wp/urlslab-download/389bfe07506690cfe61e40eee467b50f/desk_support.jpg)
Frequently Asked Questions
Kā definēt dienesta atbalstu?
Dienesta atbalsts ir resurss, kura mērķis ir sniegt klientam informāciju un atbalstu, kas saistīts ar konkrētas iestādes pakalpojumiem un produktiem. Parasti tas ir tehniskais atbalsts, kas pieejams, izmantojot mājaslapu, tūlītējo ziņapmaiņu, e-pastu vai uzticības tālruni.
Vai LiveAgent piedāvā dienesta atbalstu?
Liveagent, protams, nodrošina dienesta atbalstu. Gan sniedzot atbalstu saviem klientiem, gan nodrošinot piekļuvi tehniskā atbalsta iespējām kā izvēles iespēju sistēmā. Tam ir milzīga ietekme uz kvalitatīvu klientu apkalpošanu, kas ir nepieciešama patērētāju pasaulē.
Kādas ir dienesta atbalsta pamatfunkcijas?
Dienesta atbalstam jābūt ar vairākām pamatfunkcijām. Pirmkārt, tam vajadzētu būt kontaktpunktam. Tas ir, vietai, kur klients var sazināties ar tehnisko atbalstu. Turklāt tam vajadzētu būt labi attīstītai zināšanu bāzei, kas ļaus iegūt informāciju bez personīga aģenta atbalsta. Tam būtu jābūt raksturīgam arī darba automatizācijas iespējām. Pateicoties tam, aģentiem nav jānodarbojas ar atkārtotām darbībām un var pievērsties citām aktivitātēm.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.
Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.