Kas ir dienesta atbalsts?
Klientu apkalpošanas pakalpojums ir process, kurā klientiem tiek sniegta palīdzība pirms pirkuma, tā laikā un pēc tā. Tā ir svarīga klientu attiecību sastāvdaļa – tā paaugstina klientu apmierinātības līmeni. Tātad, klientu pārstāvjiem jābūt labi kvalificētiem un organizētiem.
Nepieciešams izmantot arī kvalitatīvu servisa dienestu, kas ir programmatūra ar daudzām funkcijām, kas ļauj pārvaldīt pieteikumus. Tas ir klientu apkalpošanas centrs, kas apstrādā dažādas saziņas formas, piemēram, e-pasta ziņas, čata ziņojumus, tvītus un citus. Dažas palīdzības dienesta programmatūras var būt arī bez maksas.

Frequently asked questions
Kā definēt dienesta atbalstu?
Dienesta atbalsts ir resurss, kura mērķis ir sniegt klientam informāciju un atbalstu, kas saistīts ar konkrētas iestādes pakalpojumiem un produktiem. Parasti tas ir tehniskais atbalsts, kas pieejams, izmantojot mājaslapu, tūlītējo ziņapmaiņu, e-pastu vai uzticības tālruni.
Vai LiveAgent piedāvā dienesta atbalstu?
Liveagent, protams, nodrošina dienesta atbalstu. Gan sniedzot atbalstu saviem klientiem, gan nodrošinot piekļuvi tehniskā atbalsta iespējām kā izvēles iespēju sistēmā. Tam ir milzīga ietekme uz kvalitatīvu klientu apkalpošanu, kas ir nepieciešama patērētāju pasaulē.
Kādas ir dienesta atbalsta pamatfunkcijas?
Dienesta atbalstam jābūt ar vairākām pamatfunkcijām. Pirmkārt, tam vajadzētu būt kontaktpunktam. Tas ir, vietai, kur klients var sazināties ar tehnisko atbalstu. Turklāt tam vajadzētu būt labi attīstītai zināšanu bāzei, kas ļaus iegūt informāciju bez personīga aģenta atbalsta. Tam būtu jābūt raksturīgam arī darba automatizācijas iespējām. Pateicoties tam, aģentiem nav jānodarbojas ar atkārtotām darbībām un var pievērsties citām aktivitātēm.
Expert note
Lai nodrošinātu labu klientu apkalpošanu, ir būtiski piedāvāt efektīvu dienesta atbalstu. Tas jāizstrādā, ņemot vērā klientu vajadzības un jābūt proaktīvam.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu, e-pasta pārvaldības programmatūru un citus risinājumus. Uzņēmums piedāvā atbalstu, datu migrāciju un alternatīvas izvēles. Ir pieejami bezmaksas demonstrācijas un atjauninājumu jaunumi. Sales kontakti ir pieejami dažādos reģionos un ir iespēja abonēt jaunumus arī sociālajos tīklos.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina visus nepieciešamos rīkus, tostarp 24/7 klientu apkalpošanas dienestu. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību, kas veido labas klientu attiecības. LiveAgent ir izveidojis Quality Unit, LLC un ir apvienojams ar citām programmatūrām, kā arī nodrošina bezmaksas izmēģinājuma periodu un atbalstu portālu.
Pakalpojumu pārvaldības programmatūra
LiveAgent ir pakalpojumu dienests, kas nodrošina IT palīdzības, servisa čatu, apkalpošanas programmatūru un dienesta atbalstu. Tas piedāvā atbalsta portālu, datu migrāciju un integrācijas, kā arī populāru klientu apkalpošanas programmatūru un citas funkcijas. Uzņēmuma piedāvājums ietver voip tālruņa sistēmu, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā bezmaksas demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Uzņēmumam ir arī zināšanu centrs, kurā ir pieejami glosāriji, šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
Klientu apkalpošanas apmierinātība
Uzņēmums piedāvā dažādas partnerības iespējas un produktus, piemēram, Emuāru, glosāriju, akadēmiju un sistēmas pārvaldību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Tas piedāvā atbalstu, kas var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt klientu apmierinātības līmeni.