Kas ir palīdzības dienesta portāls?
Palīdzības dienesta portāls ir informācijas un saziņas sistēma, kas nodrošina efektīvu klientu atbalstu un risina klientu pieprasījumus. Tas kalpo kā pielāgojams tiešsaistes resurss, kurā klienti var atrast atbildes uz saviem jautājumiem par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem.
Izmantojot palīdzības dienesta pieteikumu apstrādes rīku, uzņēmumi var netraucēti pārvaldīt klientu atbalsta pieprasījumus, izmantojot palīdzības dienesta portālu. Šis pieteikumu apstrādes rīks ļauj arī viegli izsekot un piešķirt klientu pieteikumus, kas saņemti, izmantojot dažādus kanālus, piemēram, zvanu centru, tiešsaistes čatu, sociālos medijus un e-pastu. Ieviešot labāko pieteikumu apstrādes rīku, kas atbilst konkrētā biznesa prasībām, tas palīdzēs optimizēt klientu atbalsta procesus, nodrošinot ātru un efektīvu klientu problēmu risināšanu.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības dienesta portāls?
Palīdzības dienesta portāls ir portāls, kurā klienti var atrast atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem arī tad, ja klientu apkalpošana ir bezsaistē. Pateicoties portālam, klienti var atrast atbildes uz neatliekamiem jautājumiem bez aģentu līdzdalības.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta portālu?
Liveagent piedāvā palīdzības dienesta portālu. Izmantojot šo pakalpojumu, klientu atbalsta pakalpojumi var tikt sniegti arī tad, ja aģenti atrodas bezsaistē. Portālu var pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un klientu vajadzībām.
Vai LiveAgent piedāvā bezmaksas palīdzības dienesta portālu?
Jā, LiveAgent piedāvā iespēju izveidot palīdzības dienesta portālu. Tas ir iebūvēts LiveAgent sistēmā un ērti lietojams. Vienkārši noklikšķiniet uz “Zināšanu Bāze” un sāciet veidot. Var izvēlēties veidot kategorijas, rakstus, forumus. Varat arī pievienot meklēšanas logrīku un atsauksmju pogu.
Palīdzības pieteikumu kopīgošana
VoIP PBX un LIVEAgent uzlabo klientu apkalpošanas efektivitāti un kvalitāti, samazinot izmaksas un palielinot apmierinātību. Iekšējā čata funkcija atvieglo palīdzības pieteikumu kopīgošanu, nodrošinot nepieciešamo atbalstu aģentiem.