Palīdzības dienesta portāls

Kas ir palīdzības dienesta portāls?

Palīdzības dienests vai tehniskais atbalsts ir informācijas un sakaru sistēma, kas galvenokārt pievēršas informācijas tehnoloģiju (datoru, programmatūras produktu u.c.) jautājumiem. Prioritātāri tas kalpo kā atbalsta un sakaru kanāls starp klientiem un pakalpojumu sniedzējiem.

Palīdzības dienesta sistēmu ieviešana ir atkarīga no uzņēmuma vajadzībām. Visbiežāk izmantotie līdzekļi ir zvanu centrs, tiešsaistes čats, e-pasta atbalsts.

Frequently asked questions

Kas ir palīdzības dienesta portāls?

Palīdzības dienesta portāls ir portāls, kurā klienti var atrast atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem arī tad, ja klientu apkalpošana ir bezsaistē. Pateicoties portālam, klienti var atrast atbildes uz neatliekamiem jautājumiem bez aģentu līdzdalības.

Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta portālu?

Liveagent piedāvā palīdzības dienesta portālu. Izmantojot šo pakalpojumu, klientu atbalsta pakalpojumi var tikt sniegti arī tad, ja aģenti atrodas bezsaistē. Portālu var pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un klientu vajadzībām.

Vai LiveAgent piedāvā bezmaksas palīdzības dienesta portālu?

Jā, LiveAgent piedāvā iespēju izveidot palīdzības dienesta portālu. Tas ir iebūvēts LiveAgent sistēmā un ērti lietojams. Vienkārši noklikšķiniet uz “Zināšanu Bāze” un sāciet veidot. Var izvēlēties veidot kategorijas, rakstus, forumus. Varat arī pievienot meklēšanas logrīku un atsauksmju pogu.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Organizējiet savu palīdzības dienestu nodaļās un pārvirziet pieteikumus aģentiem, kas ir vispiemērotākie, lai tos atrisinātu.

Nodaļas

LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.

Klientu atbalsta konferences ir pasākumi, kuros piedalās klientu atbalsta eksperti. Šajā rakstā uzzināsiet, kā tās var noderēt jūsu darbinieku apmācību procesā.

Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.

Vai Jūs ziniet atšķirību starp palīdzības dienestu un apkalpošanas dienestu? Uzziniet katra termina definīciju un kāpēc tas nav viens un tas pats.

Palīdzības dienests pret Apkalpošanas dienestu

Vai Jūs ziniet atšķirību starp palīdzības dienestu un apkalpošanas dienestu? Uzziniet katra termina definīciju un kāpēc tas nav viens un tas pats.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs

Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju