Kas ir palīdzības dienesta portāls?
Palīdzības dienests vai tehniskais atbalsts ir informācijas un sakaru sistēma, kas galvenokārt pievēršas informācijas tehnoloģiju (datoru, programmatūras produktu u.c.) jautājumiem. Prioritātāri tas kalpo kā atbalsta un sakaru kanāls starp klientiem un pakalpojumu sniedzējiem.
Palīdzības dienesta sistēmu ieviešana ir atkarīga no uzņēmuma vajadzībām. Visbiežāk izmantotie līdzekļi ir zvanu centrs, tiešsaistes čats, e-pasta atbalsts.
Frequently asked questions
Kas ir palīdzības dienesta portāls?
Palīdzības dienesta portāls ir portāls, kurā klienti var atrast atbildes uz jautājumiem par produktiem un pakalpojumiem arī tad, ja klientu apkalpošana ir bezsaistē. Pateicoties portālam, klienti var atrast atbildes uz neatliekamiem jautājumiem bez aģentu līdzdalības.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta portālu?
Liveagent piedāvā palīdzības dienesta portālu. Izmantojot šo pakalpojumu, klientu atbalsta pakalpojumi var tikt sniegti arī tad, ja aģenti atrodas bezsaistē. Portālu var pielāgot atbilstoši uzņēmuma vajadzībām un klientu vajadzībām.
Vai LiveAgent piedāvā bezmaksas palīdzības dienesta portālu?
Jā, LiveAgent piedāvā iespēju izveidot palīdzības dienesta portālu. Tas ir iebūvēts LiveAgent sistēmā un ērti lietojams. Vienkārši noklikšķiniet uz “Zināšanu Bāze” un sāciet veidot. Var izvēlēties veidot kategorijas, rakstus, forumus. Varat arī pievienot meklēšanas logrīku un atsauksmju pogu.
- Palīdzības dienesta atbalsts [Skaidrojums]
- Tīmekļa Palīdzības Dienests (Skaidrojums)
- IT palīdzības dienests [Skaidrojums]
- Dienesta atbalsts [Skaidrojums]
- Palīdzības Dienesta Apraksts (+Galvenie Ieguvumi) | LiveAgent
- Kā jūs varat piedāvāt vislabāko tiešsaistes tehnisko atbalstu? (video)
- Palīdzības Dienesta Aprīkojums (Skaidrojums)
- Tehniskais atbalsts [Skaidrojums]