Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības dienesta atbalsts

Kas ir palīdzības dienesta atbalsts?

Palīdzības dienests ir ļoti svarīga klientu apkalpošanas daļa. Palīdzības dienesta atbalsta galvenais uzdevums ir novērst un atrisināt klienta problēmas, un tādejādi palielināt klientu apmierinātību. Viņi atbalsta klientu, izmantojot internetu un dažādus čata rīkus ar to.

Palīdzības dienesta atbalstam ir četri dažādi līmeņi, kas palīdz sadalīt atbalsta resursus. Vispirms ir 1. līmenis. Tas ir pamatlīmenis, kur klientu pārstāvim ir zināšanas par produktu, bet viņš neizprot iekšējos procesus. Nākamais līmenis ir 2. līmenis, kur tehniķim ir specializācija un lieliskas zināšanas. Klientu pārstāvji, kuriem ir specializētas prasmes un kuri nodarbojas ar sarežģītiem jautājumiem, pieder pie 3. līmeņa. 4. līmenis ir ekspertu līmenis.

BUJ

Kā jūs aprakstītu palīdzības dienesta atbalstu?

Tehniskais atbalsts ir viens no svarīgākajiem klientu apkalpošanas elementiem. Tā galvenie uzdevumi ir klientu problēmu novēršana un risināšana. To var paveikt ar internetu, izmantojot dažādus čata rīkus vai tālruni, izmantojot zvanu centru. Tas viss ietekmē klientu apmierinātības pieaugumu.

Kādi ir palīdzības dienesta atbalsta principi?

Palīdzības dienesta atbalstam parasti ir četri atbalsta līmeņi. Pirmais ir pamatlīmenis, kurā aģents zina par produktu. Nākamais ir otrais līmenis. Šeit kontaktpersonai jau ir specializācija un plašas zināšanas par iekšējiem procesiem. Aģenti trešajā līmenī risina specializētas, sarežģītas problēmas. Savukārt dienests ceturtajā līmenī jau ir ekspertu līmenī, un tie jau zina praktiski visu par produktiem un pakalpojumiem, kā arī par procesiem.

Vai ikkatram uzņēmumam vajadzīgs palīdzības dienesta atbalsts?

Ja pārstāvat uzņēmumu, kas rūpējas par visaugstākā līmeņa klientu apkalpošanas nodrošināšanu, jums ir nepieciešams palīdzības dienesta atbalsts. Pateicoties tam, klienti var ērti sazināties, ja viņiem rodas kādas tehniskas problēmas vai jautājumi, uz kuriem vajadzīga atbilde. Šādi jūs uzlabojat klientu apkalpošanu. Protams, ja uzņēmums neveic darbības, kas atbalsta pašu palīdzības dienestu, nav jēgas to ieviest.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju