Kas ir palīdzības dienesta atbalsts?
Palīdzības dienests ir ļoti svarīga klientu apkalpošanas daļa. Palīdzības dienesta atbalsta galvenais uzdevums ir novērst un atrisināt klienta problēmas, un tādejādi palielināt klientu apmierinātību. Viņi atbalsta klientu, izmantojot internetu un dažādus čata rīkus ar to.
Palīdzības dienesta atbalstam ir četri dažādi līmeņi, kas palīdz sadalīt atbalsta resursus. Vispirms ir 1. līmenis. Tas ir pamatlīmenis, kur klientu pārstāvim ir zināšanas par produktu, bet viņš neizprot iekšējos procesus. Nākamais līmenis ir 2. līmenis, kur tehniķim ir specializācija un lieliskas zināšanas. Klientu pārstāvji, kuriem ir specializētas prasmes un kuri nodarbojas ar sarežģītiem jautājumiem, pieder pie 3. līmeņa. 4. līmenis ir ekspertu līmenis.
Frequently asked questions
Kā jūs aprakstītu palīdzības dienesta atbalstu?
Tehniskais atbalsts ir viens no svarīgākajiem klientu apkalpošanas elementiem. Tā galvenie uzdevumi ir klientu problēmu novēršana un risināšana. To var paveikt ar internetu, izmantojot dažādus čata rīkus vai tālruni, izmantojot zvanu centru. Tas viss ietekmē klientu apmierinātības pieaugumu.
Kādi ir palīdzības dienesta atbalsta principi?
Palīdzības dienesta atbalstam parasti ir četri atbalsta līmeņi. Pirmais ir pamatlīmenis, kurā aģents zina par produktu. Nākamais ir otrais līmenis. Šeit kontaktpersonai jau ir specializācija un plašas zināšanas par iekšējiem procesiem. Aģenti trešajā līmenī risina specializētas, sarežģītas problēmas. Savukārt dienests ceturtajā līmenī jau ir ekspertu līmenī, un tie jau zina praktiski visu par produktiem un pakalpojumiem, kā arī par procesiem.
Vai ikkatram uzņēmumam vajadzīgs palīdzības dienesta atbalsts?
Ja pārstāvat uzņēmumu, kas rūpējas par visaugstākā līmeņa klientu apkalpošanas nodrošināšanu, jums ir nepieciešams palīdzības dienesta atbalsts. Pateicoties tam, klienti var ērti sazināties, ja viņiem rodas kādas tehniskas problēmas vai jautājumi, uz kuriem vajadzīga atbilde. Šādi jūs uzlabojat klientu apkalpošanu. Protams, ja uzņēmums neveic darbības, kas atbalsta pašu palīdzības dienestu, nav jēgas to ieviest.
Klientu daudzkanālu apkalpošana
Klientu dati var palīdzēt uzņēmumam noteikt efektīvas mārketinga stratēģijas, samazināt izmaksas un uzlabot zīmola atpazīstamību. Lielāka klātbūtne sociālajos plašsaziņas līdzekļos un uzstājība uz tiešsaistes čata pakalpojumu var vēl vairāk uzlabot klientu pieredzi. Tradicionālais e-pasta atbalsts joprojām ir lietderīgs. Izpratne par klientu paradumiem un viņu izmantotajiem saziņas veidiem palīdzēs noteikt, kuri kanāli prasa vislielāko uzmanību. Tāpat ir svarīgi uzlabot klātbūtni mobilajās ierīcēs, izmantot automatizācijas iespējas un mudināt klientus pašapkalpoties, lai atbrīvotu klientu atbalsta aģentu resursus.
LiveAgent ir produktu risinājums, kas veic uzdevumus labāk nekā tā alternatīvas, kas iepriekš tika izmantotas. Daži klienti ir palielinājuši sava uzņēmuma klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, izmantojot šo risinājumu. LiveAgent ir viegli lietojams un piedāvā noderīgus atskaites līdzekļus, kas uzlabo klientu pieredzi un produktivitāti. Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu uzdevumu un uzlabot klientu atbalstu.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.