Izskatās, ka Jūs mēģinat sazināties ar Line klientu atbalsta komandu. Diemžēl, mēs neesam saistīti ar Line atbalsta komandu. Mēs esam divi dažādi uzņēmumi. Taču, lai atvieglotu Jums dzīvi, esam atraduši Line klientu atbalsta kontaktdatus. Lūdzu, sazinieties ar Line pārstāvjiem pa tiešo, izmantojot kontaktinformāciju, kas ir noradīta zemāk.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Line ir programmatūras un interneta kompānija. Line ir bezmaksas programmatūra tūlītējai saziņai tādās elektroniskās ierīcēs kā viedtālruņi, planšetdatori un personālie datori.
Line klientu apkalpošanas komanda piedāvā šādus atbalsta kanālus: sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.
Varat sazināties ar Line atbalsta komandu, atstājot viņiem ziņu kādā no sociālo mediju platformām. Varat izmantot arī viņu zināšanu bāzi, ja dodat priekšroku pašapkalpošanās atbalstam.
Line nav e-pasta atbalsta.
Nē, Line nav tiešsaistes čata atbalsts.
Line nav klientu atbalsta pa tālruni.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem