Sociālo mediju pozitīvo atsauksmju atbilžu sagataves un to nozīme uzņēmumiem
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Sitel Group nesen veiktais pētījums atklāja, ka 49% cilvēku drīzāk dalās savā pozitīvajā pieredzē sadarbībā ar uzņēmumiem, nekā ar negatīvajā (30% respondentu).
Neatkarīgi no tā, vai tās ir pozitīvas vai negatīvas, visas atsauksmes ir vērtīgas, jo tās var palīdzēt saskatīt, ko jūs darāt pareizi un ko var uzlabot.
Biznesa kontekstā atsauksmes attiecas uz klientu, kas izmanto produktu vai pakalpojumu un informē par apmierinātības līmeni ar tām. Bieži vien klienti sniedz arī ieteikumus uzlabojumiem.
Piemēram, tiešsaistes veikala gadījumā var dalīties ar viedokli par iegādātu produktu, pakalpojumu, ko sniedz atbalsta pārstāvji, tīmekļa vietnes noformējumu vai produktu cenām, un vēl daudz ko citu. Parasti katrs uzņēmums nosaka, par ko vēlas atpakaļsaiti, un aktīvi meklē atsauksmes no klientiem. Klienti var arī dalīties ar savu atsauksmi, to neprasot, un tādā gadījumā tā būs vēl vērtīgāka.
Klientu komentāri ir noderīga informācija, kas palīdz saprast, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un/vai pakalpojumiem. Šie ieskati sniedz vispārīgu priekšstatu par to, kā klienti uztver jūsu produktus un jūsu uzņēmumu.
Turklāt klientu atsauksmes:
Jauna produkta un/vai pakalpojuma ieviešana parasti pamatojas iepriekšējā mērķauditorijas vajadzību un interešu izpētē. Šāda pētījuma rezultāti var būt ļoti iepriecinoši un pacilājoši. Tomēr pēc tam, kad auditorija izmantos jūsu produktu un/vai pakalpojumu, tās viedoklis var mainīties.
Analizējot klientu atsauksmes, var uzzināt gan piedāvājuma stiprās, gan vājās puses. Vissvarīgākais ir tas, ka varat arī saprast, ko klienti ir pieredzējuši, izmantojot jūsu produktus un/vai pakalpojumus. Pamatojoties uz šo informāciju, varat uzlabot nepieciešamo, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu pieredzi.
Viena no vissvarīgākajām metrikām, kas palīdz uzzināt, cik veiksmīgi ir jūsu produkti un/vai pakalpojumi, ir jūsu klienta apmierinātība. Jums ir jānodrošina, lai jūsu klienti būtu apmierināti ar jūsu piedāvājumu, pat ja tas ir saistīts ar problēmu risināšanu un viņu vajadzību apmierināšanu.
Klienti vēlas, lai viņu iecienītākie zīmoli piedāvātu personiskāku, mazāk automatizētu pieredzi. Ņemot vērā klientu viedokli, jūs parādāt viņiem, ka jums tas rūp un ka jūs esat apņēmības pilni nodrošināt viņiem pakalpojumu, ko viņi gaida.
Turklāt klientu iesaistīšana iekšējo stratēģiju optimizēšanā palielina viņu piesaisti uzņēmumam.
Rezultātā viņi kļūs par jūsu zīmola vēstniekiem, izplatot informāciju par jūsu produktiem un pakalpojumiem izdevīgā mutvārdu veidā, darot to pat bez prasīšanas.
Uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšanai, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem, ir sekas: uzņēmuma pagrimums gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Konkurētspējīgos tirgos nav izdevīgi pieņemt svarīgus lēmumus, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem.
Tomēr klientu viedokļi sniedz vērtīgus datus, lai atbalstītu nākotnes stratēģiju izstrādi.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Apskatīsim šo jautājumu otrādi – kā jūs varētu neatbildēt uz ziņojumu ar pozitīvām atsauksmēm? Ja klients ir tik apmierināts ar jūsu produktu vai pakalpojumu, ka ir nolēmis dalīties savā viedoklī ar jums, nav šaubu, ka jums ir jāatbild uz viņa ziņu un jāpateicas viņam par to, ka dalījās ar savām domām.
Ja klients ir atstājis atsauksmes profila komentārā, kas jau ir publisks, jums ir tiesības dalīties viņa viedoklī ar visu pasauli. Tomēr nebūtu par sliktu lūgt komentāra autoram atļauju ar to dalīties jūsu sociālajos medijos. Ja saņemat pozitīvu informāciju privātā ziņā, pirms tās publiskošanas noteikti jautājiet klientam. Šie noteikumi neattiecas uz anonīmiem viedokļiem vai liecībām, taču vienmēr ir jācenšas dalīties ar pozitīvajām atsauksmēm, kurām ir autora vārds, jo tādas ir ticamākas.
Tas ir atkarīgs no jūsu uzņēmuma iekšējās politikas. Ir uzņēmumi, kas, piemēram, nosūta klientiem kuponus kā pateicību, bet tā ir daļa no lielākas stratēģijas. Jūs varētu kaut ko darīt izcila klienta labā un spontāni nosūtīt viņiem nelielu dāvanu, bet atcerieties, ka jums, visticamāk, būs jādara tas pats katram klientam, kas dalās ar jaunu pozitīvu atsauksmi. Ja tā nenotiks, jūs riskējat saskarties ar negatīvu atpakaļsaiti.
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu, kas palielina veiksmi un apmierinātību.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.
Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni
LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem