Sociālo mediju pozitīvo atsauksmju atbilžu sagataves un to nozīme uzņēmumiem
Sitel Group nesen veiktais pētījums atklāja, ka 49% cilvēku drīzāk dalās savā pozitīvajā pieredzē sadarbībā ar uzņēmumiem, nekā ar negatīvajā (30% respondentu).
Neatkarīgi no tā, vai tās ir pozitīvas vai negatīvas, visas atsauksmes ir vērtīgas, jo tās var palīdzēt saskatīt, ko jūs darāt pareizi un ko var uzlabot.
Biznesa kontekstā atsauksmes attiecas uz klientu, kas izmanto produktu vai pakalpojumu un informē par apmierinātības līmeni ar tām. Bieži vien klienti sniedz arī ieteikumus uzlabojumiem.
Piemēram, tiešsaistes veikala gadījumā var dalīties ar viedokli par iegādātu produktu, pakalpojumu, ko sniedz atbalsta pārstāvji, tīmekļa vietnes noformējumu vai produktu cenām, un vēl daudz ko citu. Parasti katrs uzņēmums nosaka, par ko vēlas atpakaļsaiti, un aktīvi meklē atsauksmes no klientiem. Klienti var arī dalīties ar savu atsauksmi, to neprasot, un tādā gadījumā tā būs vēl vērtīgāka.
Klientu komentāri ir noderīga informācija, kas palīdz saprast, cik apmierināti ir jūsu klienti ar jūsu produktiem un/vai pakalpojumiem. Šie ieskati sniedz vispārīgu priekšstatu par to, kā klienti uztver jūsu produktus un jūsu uzņēmumu.
Turklāt klientu atsauksmes:
Jauna produkta un/vai pakalpojuma ieviešana parasti pamatojas iepriekšējā mērķauditorijas vajadzību un interešu izpētē. Šāda pētījuma rezultāti var būt ļoti iepriecinoši un pacilājoši. Tomēr pēc tam, kad auditorija izmantos jūsu produktu un/vai pakalpojumu, tās viedoklis var mainīties.
Analizējot klientu atsauksmes, var uzzināt gan piedāvājuma stiprās, gan vājās puses. Vissvarīgākais ir tas, ka varat arī saprast, ko klienti ir pieredzējuši, izmantojot jūsu produktus un/vai pakalpojumus. Pamatojoties uz šo informāciju, varat uzlabot nepieciešamo, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu pieredzi.
Viena no vissvarīgākajām metrikām, kas palīdz uzzināt, cik veiksmīgi ir jūsu produkti un/vai pakalpojumi, ir jūsu klienta apmierinātība. Jums ir jānodrošina, lai jūsu klienti būtu apmierināti ar jūsu piedāvājumu, pat ja tas ir saistīts ar problēmu risināšanu un viņu vajadzību apmierināšanu.
Klienti vēlas, lai viņu iecienītākie zīmoli piedāvātu personiskāku, mazāk automatizētu pieredzi. Ņemot vērā klientu viedokli, jūs parādāt viņiem, ka jums tas rūp un ka jūs esat apņēmības pilni nodrošināt viņiem pakalpojumu, ko viņi gaida.
Turklāt klientu iesaistīšana iekšējo stratēģiju optimizēšanā palielina viņu piesaisti uzņēmumam.
Rezultātā viņi kļūs par jūsu zīmola vēstniekiem, izplatot informāciju par jūsu produktiem un pakalpojumiem izdevīgā mutvārdu veidā, darot to pat bez prasīšanas.
Uzņēmējdarbības lēmumu pieņemšanai, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem, ir sekas: uzņēmuma pagrimums gan īstermiņā, gan ilgtermiņā. Konkurētspējīgos tirgos nav izdevīgi pieņemt svarīgus lēmumus, pamatojoties tikai uz klientu viedokļiem.
Tomēr klientu viedokļi sniedz vērtīgus datus, lai atbalstītu nākotnes stratēģiju izstrādi.
Thank you very much for sharing your experience with us.
We are really happy that your interaction with our brand was so positive.
I just want to let you know that we are acting upon your feedback to make some vital changes to the way we operate [list of changes].
As you can see, the opinions of our clients help us to provide better experiences and grow as a company.
Regards,
[rep’s name], the [company] customer service team
Having you and your family [stay/dine] with us was a pleasure for [company]. We really value the fact that you are being so open with us and taking the time to share your feedback.
I’m glad that you felt [positive point mentioned in the customer’s message].
Hope to see you soon!
Best,
[company’s owner]
We’re happy you are satisfied with the quality of our [product/service]. It means a lot!
Thank you for choosing [company], we’re so thankful for outstanding customers like you.
Let us know if you need anything else.
Sincerely,
[name, position]
I’m really proud that we were able to meet your high expectations! Thank you for taking the time to share your opinion with our customer service team.
It’s such a pleasure to have customers like you.
We will do our best to make your future experience with us even better.
Best,
The [company] customer service team
Thank you for sharing your story and experience with us! I’m so happy that our [product/service] has made such a difference for you.
There’s one part of your comment that really caught my attention. Do you mind if we share your story with our team, and possibly, on external channels like our website or social media profiles?
Thank you very much for your trust.
Best,
[Reps’ name and contact number]
Ready to put our positive feedback reply templates to use?
Use the templates in conjunction with our social media customer service software. Answer clients on Instagram, Facebook, and Twitter directly from LiveAgent.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Satura pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Satura pārvaldības mērķis ir digitālā satura izveide, kārtošana un publicēšana, nodrošinot saskaņotību dažādās platformās. Zināšanu pārvaldība koncentrējas uz zināšanu iegūšanu, kārtošanu un koplietošanu uzņēmumā, veicinot sadarbību un inovācijas.
Atbilžu sagataves uz sociālo mediju jautājumiem par produktu/pakalpojumu
LiveAgent ir uzņēmuma IT atbalsta programmatūra Latvijā, kas palielina klientu apmierinātību, piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanu un automatizētu konfigurācijas pārvaldību. Tā arī piedāvā dažādas iespējas, kā arī atbalstu tiešsaistes klientu apkalpošanai, izmantojot čatbotus un WhatsApp.
Klientu apkalpošanas novērtēšanas kontrolsaraksts
Tekstā aprakstīti rīki un mācību līdzekļi, kas palīdzēs pilnveidot klientu apkalpošanas prasmes. Svarīgi ir arī periodiski pārskatīt veiktspēju un veikt nepieciešamās izmaiņas. Turklāt tekstā piedāvāti noderīgi rīki, kā Excel, Google Sheets un uzdevumu pārvaldības rīki, kas palīdzēs uzlabot klientu apkalpošanas veiktspēju. Ziņojumā uzsver tas, ka iekārtas mājaslapas izmanto sīkdatnes.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team