Kas ir telefoniski palīdzības pieteikumi?
Tālruņa zvani, e-pasti un cita veida saziņa tiek pārvērsti par palīdzības pieteikumiem, kurā pieejama informācija par zvanītāju un aģentu, kā arī pati saruna. Ja par to pašu tēmu tiek saņemts cits zvans, informācija tiek pievienota iepriekšējam palīdzības pieteikumam.
Palīdzības pieteikumu sistēma palīdz izsekot visām atbalsta darbībām. Tā ļauj izveidot palīdzības pieteikumus no telefona zvaniem, e-pastiem un cita veida saziņas, kas savukārt palīdz uzturēt vienotu pieeju un kārtību visos saziņas kanālos.
Frequently Asked Questions
Kas ir telefoniski palīdzības pieteikumi?
Klientu telefona zvani atbalsta dienestam tiek arhivēti palīdzības pieteikumu formā, kur pieejama informācija par zvanītāju, aģentu, kas apstrādā lietu, kā arī saruna starp tiem.
Kā var izmantot telefoniskos palīdzības pieteikumus?
Telefoniskie palīdzības pieteikumi ļauj apkopot informāciju par klientiem un saziņu starp klientu un uzņēmumu, kā arī palīdz nodrošināt vienotu pieeju un kārtību visos saziņas kanālos.
Vai LiveAgent ir pieejami telefoniski palīdzības pieteikumi?
LiveAgent piedāvā telefonisko palīdzības pieteikumu iespēju. Pateicoties mūsu programmatūrai, jūs varēsiet nodrošināt kvalitatīvāku telefonisko atbalstu un klientu atbalstu kopumā.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.