Kas ir telefoniski palīdzības pieteikumi?
Tālruņa zvani, e-pasti un cita veida saziņa tiek pārvērsti par palīdzības pieteikumiem, kurā pieejama informācija par zvanītāju un aģentu, kā arī pati saruna. Ja par to pašu tēmu tiek saņemts cits zvans, informācija tiek pievienota iepriekšējam palīdzības pieteikumam.
Palīdzības pieteikumu sistēma palīdz izsekot visām atbalsta darbībām. Tā ļauj izveidot palīdzības pieteikumus no telefona zvaniem, e-pastiem un cita veida saziņas, kas savukārt palīdz uzturēt vienotu pieeju un kārtību visos saziņas kanālos.
Frequently asked questions
Kas ir telefoniski palīdzības pieteikumi?
Klientu telefona zvani atbalsta dienestam tiek arhivēti palīdzības pieteikumu formā, kur pieejama informācija par zvanītāju, aģentu, kas apstrādā lietu, kā arī saruna starp tiem.
Kā var izmantot telefoniskos palīdzības pieteikumus?
Telefoniskie palīdzības pieteikumi ļauj apkopot informāciju par klientiem un saziņu starp klientu un uzņēmumu, kā arī palīdz nodrošināt vienotu pieeju un kārtību visos saziņas kanālos.
Vai LiveAgent ir pieejami telefoniski palīdzības pieteikumi?
LiveAgent piedāvā telefonisko palīdzības pieteikumu iespēju. Pateicoties mūsu programmatūrai, jūs varēsiet nodrošināt kvalitatīvāku telefonisko atbalstu un klientu atbalstu kopumā.
LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu ar pielāgošanas iespējām, kas nodrošina izcilu klientu apkalpošanu. Tērzēšana internetā ir populāra, un LiveAgent integrēšana ir vienkārša. Klientu apkalpošana zvanu centros ir svarīga, un klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos.
Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir process, kas vienkāršoti pārsūta zvanus no viena aģenta uz nākošo, neļaujot klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku. Tas ir īpaši noderīgs lieliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu, kuriem ir jāpārsūta zvani katru dienu. Ienākošo zvanu pārsūtīšana nodrošina ātru un efektīvu palīdzību klientiem, kā arī uzlabo aģentu darbplūsmu. Nepacietīgi klienti var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.
Izejošo zvanu centra programmatūra tiek izmantota, lai veiktu pārdošanas zvanus un piedāvātu produktus potenciālajiem klientiem. Tas palīdz samazināt ienākošo zvanu skaitu un uzlabot kopējo klientu apkalpošanas kvalitāti. Ja nepieciešama zvanu centra programmatūra, Jums jāizvēlas ienākošo vai izejošo zvanu centra rīki. Var apsvērt jauktus risinājumus, kas ietver gan ienākošās, gan izejošās zvanu centra iespējas.
The LiveAgent portal software offers email management, customer service, and contact center solutions. It includes various features and integrations, and a free trial is available. The company offers support, data migration, and system status updates to customers. LiveAgent also has a blog, academy, and cost calculator. Sales contacts and social media accounts are provided for updates and communication. Quality Unit, LLC owns LiveAgent and reserves all rights. Terms and conditions, security policies, privacy policies, and a site map are available.