Kas ir mijiedarbība ar klientu?
Mijiedarbība starp uzņēmumu un klientu sākas, kad klients izveido pieteikumu. Ierakstīto sarunu skaits, gan izmantojot zvanu, tērzēšanu, sīkziņu, gan e-pastu starp klientu un uzņēmumu pirms pieteikuma atrisināšanas, atbilst pieteikumā norādīto mijiedarbību skaitam.
Vēlams, lai pieteikums tiktu atrisināts pēc sākotnējās saziņas starp klientu un uzņēmumu, lai tādējādi sasniegtu vislielāko klientu apmierinātību.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē Mijiedarbība ar klientu?
Mijiedarbība ar klientu ir attiecības ar klientu, kuru mērķis ir apmierināt klienta vajadzības un cerības. Tomēr tai nav šeit jābeidzas, bet jāveidojas kā ilgtermiņa attiecībām ar klientu.
Kādi ir Mijiedarbības ar klientu piemēri?
Mijiedarbības ar klientiem piemēru ir tikpat daudz, cik klientu un viņu individuālo gadījumu. Parastākie piemēri ir: tālruņa zvans, atbilde uz komentāru sociālajos medijos, sazināšanās pa e-pastu. Šīs mijiedarbības rezultātā ir iespējams veidot emocionālas attiecības ar klientu, izmantot atsauksmes no klientiem un pievērsties vispirms klienta vajadzībām. Citi interesanti piemēri ir mākslīgā intelekta izmantošana, kas var atbalstīt iniciatīvu. Ir arī ārkārtīgi svarīgi lietot atklātu, cilvēcīgu valodu.
Vai Mijiedarbība ar klientu tiek saglabāta LiveAgent?
Mijiedarbība ar klientiem tiek saglabāta LiveAgent, lai aģenti varētu to izmantot, kad nepieciešams. Liveagent izmanto mobilās aplikācijas, hibrīda pieteikumu plūsmas un automatizācijas komandas, lai palīdz ar automātisko pieteikumu sadali.
Klientu apkalpošana ir svarīga, lai uzturētu pozitīvas attiecības un palielinātu uzticēšanos uzņēmumam. LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Empātija, individuāla pieeja un uzklausīšana ir 3 galvenie klientu aprūpes principi. Uzticas labākie 4.8/5 5/5.