Bezmaksas Izmēģinājums

Zvanu pārsūtīšana

Kas ir ienākošo zvanu pārsūtīšana?  

Ienākošo zvanu pārsūtīšana gaida, līdz zvans tiek pieņemts, atteikts vai arī neviens aģents neatbild. Tā vienkārši pārsūta zvanu no viena aģenta uz nākošo. Tas nozīmē, ka jūsu aģentiem nav jāliek klientiem gaidīt nevajadzīgi ilgu laiku, lai piekļūtu kolēģim.

Ienākošo zvanu pārsūtīšana par to rūpējas daudz inteliģentāk nekā vienkārši pārsūta, kur jūs un klients nezināt, vai otrs cilvēks to paņems.

Kad klients zvana un to aģents gatavojas pārsūtīt, zvans tiek aizturēts. Pa to laiku tiek iniciēts vēl viens zvans, lai pārliecinātos, vai galamērķis var atbildēt. Ja zvans netiek pieņemts, tas tiek atgriezts sākotnējam aģentam.

Kam ir labums no ienākošo zvanu pārsūtīšanas?

Transnacionālajām korporācijām, lieliem uzņēmumiem un daudznacionāliem uzņēmumiem ar vairākām nodaļām un simtiem aģentu ir jāpārsūta zvani katru dienu. Daudzi zvani var nonākt nepareizajā nodaļā, vai arī tos var pieņemt nepareizais aģents. Šeit īstajā vietā ir ienākošo zvanu pārsūtīšana.

Ienākošo zvanu pārsūtīšanas priekšrocības

Kontakts ar nepacietīgiem klientiem

Nepacietīgie klienti, kas meklē tūlītējās atbildes, tagad var tikt apkalpoti dažu sekunžu laikā, pat tad, ja viņi zvana nepareizajai nodaļai vai aģentam.

Aģentiem ir laiks sagatavoties

Kamēr ienākošais zvans tiek pārsūtīts citam aģentam, klients var saņemt papildu informāciju no aģenta, kurš pirmais pieņēma zvanu.

Palielinās klienta apmierinātība

Apmierināti klienti ir viena no lielākajām vērtībām, kas var būt jebkuram uzņēmumam. Pūļu vērts ir uzlabot to apmierinātību, izmantojot personalizētu pieeju, piemēram, ienākošo zvanu pārsūtīšanu.

Citas zvanu centra funkciju priekšrocības

IVR

Izmantojiet spēcīgu interaktīvās balss atbildes (IVR) tehnoloģiju, lai novirzītu zvanītājus uz noteiktu nodaļu vai aģentu. Izveidojiet unikālus IVR algoritmus, ko var paveikt dažu minūšu laikā. Definējot konkrētu iespēju kopu, ko izvēlēsies klienti, augšupielādējot sveiciena ziņu vai īsu mūzikas fragmentu, jūs varēsit nodrošināt daudz personiskāku pieeju klientam.

Viedā zvanu pārvirzīšana

Zvanu centra programmatūras būtiska sastāvdaļa ir zvanu pārvirzīšana, ko sauc arī par automātisko zvanu sadali (ACD), kas ir funkcija, kas automātiski piešķir zvanus aģentiem, pamatojoties uz iepriekš izvēlētajiem noteikumiem. Liveagent atbalsta zvanu pārvirzīšanu, pamatojoties uz nejaušu piešķiršanu vai prioritātes piešķiršanu. Lietojot nejaušo piešķiršanu, visi ienākošie zvani tiek piešķirti aģentiem nejaušā secībā. Prioritātes piešķiršana palielina jūsu aģentu pieejamību un samazina gaidīšanas laiku.

Test attended call transfers for free

Check out how attended call transfers, IVR, and ACD work in practice with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir Ienākošo zvanu pārsūtīšana LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ienākošo zvanu pārsūtīšana ir funkcija LiveAgent zvanu centrā, kas ļauj jūsu aģentiem, ja nepieciešams, savienot klientus ar citu nodaļu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā LiveAgent darbojas ienākošo zvanu pārsūtīšana?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ienākošo zvanu pārsūtīšanas līdzeklis programmā LiveAgent ir ieprogrammēts, lai nogaidītu, kamēr cits aģents pieņem vai noraida zvanu, pirms tas tiek pārtraukts. Rezultātā klientam nav jāgaida nevajadzīgi ilgs laiks. Inteliģenta pārsūtīšana ir vienmērīgāka, produktīvāka un kopumā vēlamāka.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā jūs varat izmantot LiveAgent ienākošo zvanu pārsūtīšanas līdzekli?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ienākošo zvanu pārsūtīšanas priekšrocības ietver lielāku klientu apmierinātību, klientu lojalitāti un uzlabotu aģentu darbplūsmu.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju