Kas ir automatizēta pieteikumu sadale?
Automatizēta pieteikumu sadale ir palīdzības dienesta funkcija, kas atbalsta aģentiem automātiski piešķir palīdzības dienesta pieteikumus atbilstoši iepriekš definētiem noteikumiem. Katram palīdzības dienestam ir atšķirīgs automatizēts pieteikumu sadales noteikumu kopums, piemēram, “visiem pēc kārtas”, “zvans visiem”, “nejauša sadale” vai “maksimāla izmantošana”.
Kāpēc automatizēta pieteikumu sadale ir svarīga?
Automatizēta pieteikumu sadale var palīdzēt klientu apkalpošanas grupām dažādos veidos. Tā var:
- Palielināt efektivitāti un produktivitāti
- Saīsināt reakcijas un atrisināšanas laiku
- Atstāt mazāk vietas cilvēka kļūdām
- Ietaupīt laiku un samazināt izmaksas
77% patērētāju apgalvo, ka neefektīva patērētāju pieredze mazina viņu dzīves kvalitāti.
Kādi automatizēto pieteikumu sadales veidi ir LiveAgent?
Liveagent palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas dažādas automātiskas pieteikumu sadales metodes ienākošajiem pieteikumiem, tālruņa zvaniem un čatiem.
Šīs automizētās pieteikumu sadales metodes nodrošina, ka jūsu aģentiem vienmēr ir optimāla atbalsta pieteikumu noslodze, ciklisks tālruņa apkalpošanas darbs un noteikts pauzes laiks atpūtai.
Liveagent čata pārvirzīšanas iespējas
Zvanīt visiem
“Zvanīt visiem” metodes zvans paziņo visiem tiešsaistes aģentiem, ka ir jauns ienākošais zvans/čats un zvana, līdz tas tiek paņemts.
Maksimāla izmantošana
Maksimālā slodzes metode piešķir jaunu čatu aģentam ar vislielāko aktīvo čatu skaitu, lai saglabātu slodzi maksimālajā līmenī. Tiklīdz klienta pārstāvim nav brīvu čata slotu, jaunie čati tiek novirzīti nākamajam pieejamajam aģentam. Izmantojot šo metodi, var maksimāli palielināt pieteikumu apjomu čatojošajiem aģentiem un ļaut citiem aģentiem strādāt ar bezsaistes pieteikumiem.
Vidējs izmantojums
Vidējas izmantošanas metode piešķir jaunos ienākošos čatus aģentiem ar mazāko palaisto čatu skaitu, lai saglabātu vienādu slodzi visiem tiešsaistes aģentiem. Būtībā šī automatizētā pieteikumu sadales metode līdzsvaro čatus starp visiem pieejamajiem atbalsta aģentiem.
Nejaušs piešķīrums
Nejauša piešķīruma pieteikumu sadales metode piešķir pieteikumus pēc nejaušības principa. Šī pieteikumu sadales metode var gan vidēji, gan laika gaitā kopumā palīdzēt piešķirt vienādu čatu skaitu katram aģentam.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
Čata prioritātes
Ja vēlaties, varat iestatīt konkrētu aģentu čata prioritātes. Rezultātā jauni čati tiks novirzīti uz aģentiem ar augstāko prioritāti (1 – augstākā, 100 – zemākā).
Maksimālā čata noslodze
Definējiet maksimālo čata slodzes apjomu katram aģentam. Kad ir sasniegts maksimālais apjoms, jaunie čati tiek novirzītas citiem tiešsaistes aģentiem ar augstu čatu prioritāti.
Tālruņa pārvirzīšana un aģenta prioritātes
Ir divas tālruņa pārvirzīšānas iespējas:
- Nejauša piešķiršana — ienākošie zvani nejauši tiks piešķirti tiešsaistes aģentam.
- Prioritātes piešķiršana — ienākošie zvani tiks piešķirti brīvajam aģentam ar visaugstāko prioritāti.
Zvanu pārvirzīšanauz personālo ierīci
Izmantojot LiveAgent, aģentiem ir iespēja pārvirzīt ienākošos zvanus uz personīgo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Tas ļauj aģentiem nodrošināt klientu atbalstu pat atrodoties ceļā.
Kā iestatīt automātisko pieteikumu sadalīšanu LiveAgent
Čata sadalījums
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
- Noklikšķiniet uz Čats
- Noklikšķiniet uz Čata iestatījumi
- Atrodiet sadaļu Čata pārvirzīšana un atlasiet vēlamo sadales metodi
- Noklikšķiniet uz Saglabāt
Zvanu sadalījums
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
- Noklikšķiniet uz Zvani
- Noklikšķiniet uz Iestatījumi
- Atrodiet sadaļu Zvanu pārvirzīšana un atlasiet vēlamo sadales metodi
- Noklikšķiniet uz Saglabāt
Pieteikumu sadale
Automatizētu pieteikumu sadali e-pastiem, sociālo mediju vaicājumiem un zināšanu bāzes pieteikumiem var veikt divos veidos.
Pieteikumu sadale caur nodaļām
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
- Noklikšķiniet uz Nodaļas
- Vai nu rediģējiet esošu nodaļu, vai izveidojiet jaunu (ja veidojat jaunu nodaļu, pārliecinieties, vai ir atzīmēta opcija “Prioritārā poga”)
- Noklikšķiniet uz Aģenti un pievienojiet aģentus, kas būs atbildīgi par pieteikumu apstrādi no šīs nodaļas
- NoklikšķinietSaglabāt
- Kā piemēru varat noklikšķināt uz Twitter un Twitter kontiem. Noklikšķiniet uz Rediģēt un sadaļā Nodaļa atlasiet tikko izveidoto nodaļu. Šo darbību var atkārtoti izveidot Viber, Facebook, Instagram, zvanu pogām, video čata pogām, čata pogām un uzaicinājumiem, kontaktformām un e-pasta kontiem.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt. Turpmāk visi jaunie Twitter pieteikumi tiks novirzīti uz jūsu atlasīto nodaļu un būs redzami tikai atlasītajiem aģentiem. Jaunie ienākošie Twitter pieteikumi tiks rādīti sadaļā Prioritātes Poga. Kad aģents atvērs pieteikumu no Prioritātes Pogas, sistēma viņiem automātiski piešķirs pieteikumu.
Pieteikumu sadale caur aģentiem
- Piesakieties LiveAgent
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
- Noklikšķiniet uz Aģenti
- Noklikšķiniet uz Rediģēt vai izveidojiet jaunu aģentu (ja veidojat jaunu aģentu, aizpildiet tā personālo informāciju un tad pārejiet pie nākamās darbības).
- Noklikšķiniet uz Nodaļas un pievienojiet aģentus nodaļām, kurām tie pieder (veiciet to pašu sadaļā Pieteikumi, Čati un Zvani)
- Noklikšķiniet uz Saglabāt
Komandu izmantošana savu darbplūsmu izveidei
Ja vēlaties iet soli tālāk, varat izmantot automatizācijas nosacījumus, lai izveidotu unikālas darbplūsmas, kas darbojas kā pieteikumu sadales metodes. Lai to izdarītu, piesakieties LiveAgent, noklikšķiniet uz Konfigurācija, izvēlieties Automatizācija, noklikšķiniet uz Nosacījumi un noklikšķiniet uz Izveidot.
Varat brīvi izmēģināt dažādus scenārijus. Kad runa ir par LiveAgent automatizāciju, iespējas ir bezgalīgas.
Automatizētās pieteikumu sadales priekšrocības
Uzlabots apstrādes laiks un klientu apmierinātība
Ja pieteikums tiek piešķirta atbilstošajam aģentam īstajā brīdī, tas var pozitīvi ietekmēt pieteikuma atrisināšanas laiku, kas savukārt var tieši ietekmēt klientu apmierinātību. Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie ietekmē turpmākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.
Automatizēta pieteikumu sadale ietaupa laiku un naudu
Vai varat iztēloties, ka katrs pieteikums tiktu piešķirts manuāli? Tas būtu ne tikai ārkārtīgi laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs. Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var uzturēt automātisko pieteikumu pārvirzīšanu neatkarīgi no paveicamā apjoma. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi – uzturēt attiecības ar klientiem.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par automātisko pieteikumu pārvirzīšanu, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus:
- Kā automātiski piešķirt pieteikumu aģentam
- Pieteikuma izveide un nodaļas izvēle, kad izmantojat pārsūtīšanas e-pasta kontu
- Kā automātiski piešķirt pieteikumu aģentam tā atbildes
- Izveidot Nodaļas
- Kā darbojas čata pārvirzīšana
Vai esat gatavs automātiskai pieteikumu sadalei?
Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir automatizēta pieteikumu sadale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizēta pieteikumu sadale ir palīdzības dienesta funkcija, kas atbalsta aģentiem automātiski piešķir palīdzības dienesta pieteikumus atbilstoši iepriekš noteiktiem noteikumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida automatizētās pieteikumu sadales metodes ir?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Katram palīdzības dienestam ir atšķirīgs automatizēto pieteikumu sadales noteikumu kopums, piemēram, “visiem pēc kārtas”, “zvans visiem”, “nejauša sadale” vai “maksimāla izmantošana”. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc automatizēta pieteikumu sadale ir svarīga ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizēta pieteikumu sadale var palīdzēt klientu apkalpošanas grupām dažādos veidos. Tā var: – Palielināt efektivitāti un produktivitāti; – Saīsināt reakcijas un atrisināšanas laiku; – Samazināt cilvēciskās kļūdas – Ietaupīt laiku un samazināt izmaksas ” } }] }LiveAgent piedāvā pilna servisa atbalstu klientiem, un to var izmēģināt, pierakstoties uz demonstrāciju vai individuālu zvanu. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejami arī saziņas veidi, tādi kā tērzēšana un kontaktformas. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, kā arī iespēju integrēt to ar citām sistēmām. Uzņēmums piedāvā arī dažādus abonēšanas plānus un atjauninājumu jaunumus.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
LiveAgent piedāvā centralizētu klientu apkalpošanas sistēmu, kas atbalsta vairākas valodas un piedāvā analītikas pārskatu. Programma arī ir piemērota partnerības programmām, kur var nopelnīt reģistrēšanās un periodiskas komisijas, izmantojot 90 dienas sīkfailus. Partnerības maksājumu sistēma ir fiksēta un ir vidēji 8%.