Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Automatizēta pieteikumu sadale

Kas ir automatizēta pieteikumu sadale?

Automatizēta pieteikumu sadale ir palīdzības dienesta funkcija, kas atbalsta aģentiem automātiski piešķir palīdzības dienesta pieteikumus atbilstoši iepriekš definētiem noteikumiem. Katram palīdzības dienestam ir atšķirīgs automatizēts pieteikumu sadales noteikumu kopums, piemēram, “visiem pēc kārtas”, “zvans visiem”, “nejauša sadale” vai “maksimāla izmantošana”.

Čatu sadalījums

Kāpēc automatizēta pieteikumu sadale ir svarīga?

Automatizēta pieteikumu sadale var palīdzēt klientu apkalpošanas grupām dažādos veidos. Tā var:

77% patērētāju apgalvo, ka neefektīva patērētāju pieredze mazina viņu dzīves kvalitāti.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Kādi automatizēto pieteikumu sadales veidi ir LiveAgent?

Liveagent palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas dažādas automātiskas pieteikumu sadales metodes ienākošajiem pieteikumiem, tālruņa zvaniem un čatiem.

Šīs automātiskās pieteikumu sadales metodes nodrošina, ka jūsu aģentiem vienmēr ir optimāla servisa pieteikumu noslodze, rotējošs tālruņa atbildēšanas pienākums un noteikta pauze atpūtai.

Liveagent čata pārvirzīšanas iespējas


Zvanīt visiem

“Zvanīt visiem” metodes zvans paziņo visiem tiešsaistes aģentiem, ka ir jauns ienākošais zvans/čats un zvana, līdz tas tiek paņemts.

Maksimāla izmantošana

Maksimālās izmantošanas metode piešķir jaunu čatu aģentam ar vislielāko palaisto čatu skaitu, lai saglabātu lietojumu maksimālajā līmenī. Tiklīdz klientu pārstāvim nav brīvu čata slotu, jaunie čati tiek novirzīti uz nākamo pieejamo aģentu. Izmantojot šo metodi, var maksimāli palielināt pieteikumu apjomu čatojošiem aģentiem un ļaut citiem aģentiem strādāt vairāk ar bezsaistes pieteikumiem.

Vidējs izmantojums

Vidējas izmantošanas metode piešķir jaunos ienākošos čatus aģentiem ar mazāko palaisto čatu skaitu, lai saglabātu vienādu slodzi visiem tiešsaistes aģentiem. Būtībā šī automatizētā pieteikumu sadales metode līdzsvaro čatus starp visiem pieejamajiem atbalsta aģentiem.

Nejaušs piešķīrums

Nejauša piešķīruma pieteikumu sadales metode piešķir pieteikumus pēc nejaušības principa. Šī pieteikumu sadales metode var gan vidēji, gan laika gaitā kopumā palīdzēt piešķirt vienādu čatu skaitu katram aģentam.

Ready to improve customer service workload?

Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.

FREE TRIAL

Čata prioritātes

Ja vēlaties, varat iestatīt konkrētu aģentu čata prioritātes. Rezultātā jauni čati tiks novirzīti uz aģentiem ar augstāko prioritāti (1 – augstākā, 100 – zemākā).

Automatiska-čatu-sadale-aģentu-prioritāte-LiveAgent

Maksimālā čata noslodze

Definējiet maksimālo čata slodzes apjomu katram aģentam. Kad ir sasniegts maksimālais apjoms, jaunie čati tiek novirzītas citiem tiešsaistes aģentiem ar augstu čatu prioritāti.

Maksimālais-pieteikumu-čata-noslodze-LiveAgent

Tālruņa pārvirzīšana un aģenta prioritātes

Ir divas tālruņa pārvirzīšānas iespējas:

  • Nejauša piešķiršana — ienākošie zvani nejauši tiks piešķirti tiešsaistes aģentam.
  • Prioritātes piešķiršana — ienākošie zvani tiks piešķirti brīvajam aģentam ar visaugstāko prioritāti.
Zvanu pārvirzīšana

Zvanu pārvirzīšanauz personālo ierīci

Izmantojot LiveAgent, aģentiem ir iespēja pārsūtīt ienākošos zvanus uz personālo ierīci, piemēram, mobilo tālruni. Tas ļauj aģentiem nodrošināt klientu atbalstu, atrodoties ceļā.

Zvanu-pārvirzīšana-pievienot-ierīci-LiveAgent

Kā iestatīt automātisko pieteikumu sadalīšanu LiveAgent

Čata sadalījums

  1. Piesakieties LiveAgent
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
  3. Noklikšķiniet uz Čats
  4. Noklikšķiniet uz Čata iestatījumi
  5. Atrodiet sadaļu Čata pārvirzīšana un atlasiet vēlamo sadales metodi
  6. Noklikšķiniet uz Saglabāt
bezmaksas-klientu-pārvaldības-programmatūra-čata-pārvirzīšana-LiveAgent

Zvanu sadalījums

  1. Piesakieties LiveAgent
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
  3. Noklikšķiniet uz Zvani
  4. Noklikšķiniet uz Iestatījumi
  5. Atrodiet sadaļu Zvanu pārvirzīšana un atlasiet vēlamo sadales metodi
  6. Noklikšķiniet uz Saglabāt
Zvanu sadales iestatījumi

Pieteikumu sadale

Automatizētu pieteikumu sadali e-pastiem, sociālo mediju vaicājumiem un zināšanu bāzes pieteikumiem var veikt divos veidos.

Pieteikumu sadale caur nodaļām

  1. Piesakieties LiveAgent
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
  3. Noklikšķiniet uz Nodaļas
  4. Vai nu rediģējiet esošu nodaļu, vai izveidojiet jaunu (ja veidojat jaunu nodaļu, pārliecinieties, vai ir atzīmēta opcija “Prioritārā poga”)
  5. Noklikšķiniet uz Aģenti un pievienojiet aģentus, kas būs atbildīgi par pieteikumu apstrādi no šīs nodaļas
  6. NoklikšķinietSaglabāt
  7. Kā piemēru varat noklikšķināt uz Twitter un Twitter kontiem. Noklikšķiniet uz Rediģēt un sadaļā Nodaļa atlasiet tikko izveidoto nodaļu. Šo darbību var atkārtoti izveidot Viber, Facebook, Instagram, zvanu pogām, video čata pogām, čata pogām un uzaicinājumiem, kontaktformām un e-pasta kontiem.
  8. Noklikšķiniet uz Saglabāt. Turpmāk visi jaunie Twitter pieteikumi tiks novirzīti uz jūsu atlasīto nodaļu un būs redzami tikai atlasītajiem aģentiem. Jaunie ienākošie Twitter pieteikumi tiks rādīti sadaļā Prioritātes Poga. Kad aģents atvērs pieteikumu no Prioritātes Pogas, sistēma viņiem automātiski piešķirs pieteikumu.
Prioritātes-Poga-LiveAgent

Pieteikumu sadale caur aģentiem

  1. Piesakieties LiveAgent
  2. Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē)
  3. Noklikšķiniet uz Aģenti
  4. Noklikšķiniet uz Rediģēt vai izveidojiet jaunu aģentu (ja veidojat jaunu aģentu, aizpildiet tā personālo informāciju un tad pārejiet pie nākamās darbības).
  5. Noklikšķiniet uz Nodaļas un pievienojiet aģentus nodaļām, kurām tie pieder (veiciet to pašu sadaļā Pieteikumi, Čati un Zvani)
  6. Noklikšķiniet uz Saglabāt
Pievienot-aģentus-nodaļām-LiveAgents

Komandu izmantošana savu darbplūsmu izveidei

Ja vēlaties iet soli tālāk, varat izmantot automatizācijas komandas, lai izveidotu unikālas darbplūsmas, kas darbojas kā pieteikumu sadalīšanas metodes. Lai to izdarītu, piesakieties LiveAgent, noklikšķiniet uz Konfigurācija, atlasiet Automatizācija, noklikšķiniet uz Komandas un noklikšķiniet uz Izveidot.

Varat brīvi izmēģināt dažādus scenārijus. Kad runa ir par LiveAgent automatizāciju, iespējas ir bezgalīgas.

Automatizācijas komandas LA

Automatizētās pieteikumu sadales priekšrocības


Uzlabots apstrādes laiks un klientu apmierinātība

Ja pieteikums tiek piešķirta atbilstošajam aģentam īstajā brīdī, tas var pozitīvi ietekmēt pieteikuma atrisināšanas laiku, kas savukārt var tieši ietekmēt klientu apmierinātību. Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie ietekmē turpmākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Automatizēta pieteikumu sadale ietaupa laiku un naudu

Vai varat iztēloties, ka katrs pieteikums tiktu dalīts manuāli? Tas būtu ne tikai ārkārtīgi laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs. Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var uzturēt automātisko pieteikumu pārvirzīšanu neatkarīgi no paveicamā apjoma. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi – uzturēt attiecības ar klientiem.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Zināšanu bāzes resursi

Lai uzzinātu vairāk par automātisko pieteikumu pārvirzīšanu, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus:

LiveAgent Product Tour

Vai esat gatavs automātiskai pieteikumu sadalei?

Atklājiet, cik viegli ir sniegt personalizētu, savlaicīgu un zinošu atbalstu ar LiveAgent. Sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir automatizēta pieteikumu sadale?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizēta pieteikumu sadale ir palīdzības dienesta funkcija, kas atbalsta aģentiem automātiski piešķir palīdzības dienesta pieteikumus atbilstoši iepriekš noteiktiem noteikumiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāda veida automatizētās pieteikumu sadales metodes ir?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Katram palīdzības dienestam ir atšķirīgs automatizēto pieteikumu sadales noteikumu kopums, piemēram, visiem pēc kārtas”, “zvans visiem”, “nejauša sadale” vai “maksimāla izmantošana”. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc automatizēta pieteikumu sadale ir svarīga ?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizēta pieteikumu sadale var palīdzēt klientu apkalpošanas grupām dažādos veidos. Tā var: – Palielināt efektivitāti un produktivitāti; – Saīsināt reakcijas un atrisināšanas laiku; – Samazināt cilvēciskās kļūdas – Ietaupīt laiku un samazināt izmaksas ” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju