Kas ir automatizācijas nosacījumi?
Automatizācijas nosacījumi ir sistēmas darbības, kas tiek izpildītas automātiski, ja ir izpildīti iepriekš definētie nosacījumi. Tos visbiežāk izmanto pieteikumu pārsūtīšanai uz konkrētām nodaļām, birku pievienošanai, pieteikumu kā surogātpasta atzīmēšanai vai pieteikumu atrisināšanai. Automatizācijas nosacījumi ir plaši pieejami visās mūsdienīgajās palīdzības dienesta programmatūrās, un tie var būt ar darbībām saistīti, ar laiku saistīti vai ar SLA saistīti.
Kā darbojas automatizācijas nosacījumi?
Sistēmas, kurās ir automatizācijas nosacījumi, veic periodiskas fona pašpārbaudes. Ja sistēma konstatē, ka ir izpildīti noteikti nosacījumi, nosacījums tiek izpildīts automātiski.
Kāpēc automātiskie nosacījumi ir svarīgi?
Automatizācijas nosacījumi ir ārkārtīgi svarīgi jebkuram uzņēmumam ar lielu pieteikumu apjomu, jo tās var izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus īsā laikā. Galvenie automatizācijas nosacījumu ieguvumi ir šādi:
- Uzlabota efektivitāte/aģenta darbplūsma
- Uzlaboti atbilžu laiki
- Mazāk vietas cilvēku kļūdām
- Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Kāda veida automatizācijas nosacījumi pieejami LiveAgent?
Notikumu nosacījumi
Darbības nosacījumi ir vienkārši, darbības aktivizēti nosacījumi. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi tiek izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt nosacījumu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “rēķins” vai “apmaksa”.
Laika nosacījumi
Laika nosacījumi ir nosacījumi, kas saistīti ar laiku, un tādējādi tie tiek izpildīti tikai tad, kad ir izpildīti laika nosacījumi. Piemēram, var iestatīt nosacījumu, kas sistēmai automātiski nosaka sekot klientam, ja viņš nav atbildējis uz jūsu ziņu noteiktā laika periodā, piemēram, 48 stundās.
SLA nosacījumi
SLA nosacījumus var lietot tikai SLA iestatījumam, un tie ir piesaistīti SLA līmeņiem. SLA nosacījuma piemērs varētu būt pieteikuma SLA līmeņa maiņa vai citu nosacījumu izpildes apturēšana.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Ko Jūs varat darīt ar automatizācijas nosacījumiem LiveAgent?
Nosacījumus var pielietot, tiklīdz
- No e-pasta izveidots pieteikums
- Izveidots pieteikums
- Pieteikuma statuss mainās
- Pieteikums pārvirzīts
- Ir pievienota bezsaistes ziņu grupa
- Aģents saņem vērtējumu
- Pieteikumu birkas mainās
Nosacījumu argumneti, kurus varat izmantot
- Tēma
- No
- Kontrolkopija
- Slēptā kontrolkopija
- Kam
- Saturs
- Pieteikuma statuss
- Pieteikums izveidots (datums)
- Pieteikums mainīts (datums)
- Pieteikums dzēsts
- Pieteikuma sākotnējais URL
- Pieteikuma prioritāte
- Pēdējā ziņa
- Piešķirtā aģenta statuss
- Pielāgots lauks
- Pieteikuma nodaļa
- Kam pieteikums piešķirts
- Klientu grupa
- Izveidots no uzaicinājuma
- Pieteikuma birkas
Darbības, ko var izpildīt ar nosacījumiem
- Pārvirzīt pieteikumu
- Slēgt pieteikumu
- Dzēst pieteikumu
- Mainīt pieteikuma prioritāti
- Mainīt SLA līmeni
- Atzīmēt kā surogātu
- Atzīmēt kā ne-surogātu
- Dzēst pieteikumu
- Nosūtīt atbildi
- Mainīt pieteikuma tēmu
- Pāriet pēc URL
- Pievienot birku
- Noņemt birku
- Nosūtīt e-pastu
- Apturēt citas komandas
- HTTP pieprasījums
Kā praksē izskatās automatizācijas nosacījumi?
Ja pieteikumam tiks piemērots nosacījums, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (lai nodrošinātu skaidru atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var redzēt ar uz notikumiem bāzētu nosacījumu veiktās izmaiņas pieteikumos.
Kā uzstādīt nosacījumus programmā LiveAgent
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija)(zobrata ikona kreizajā izvēlnē).
- Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
- Noklikšķiniet uz Nosacījumi, Laika komandas vai SLA (atkarībā no tā, kāda tipa nosacījumu vēlaties izveidot). Šajā uzstādīšanas pamācībā mēs pieņemsim, ka izvēlējāties Nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss .
- Norādiet nosacījumam nosaukumu.
- Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai varat komandu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai.
- Izvēlieties mainīgo.
- Noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
- Izvēlieties nosacījumu argumentus pēc vajadzības.
- Atlasiet darbības laukus atbilstoši vajadzībai.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Automātisko nosacījumu priekšrocības
Mazāk vietas cilvēciskajām kļūdām
Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Novērsiet visas kļūdas, kas varētu maksāt jums jūsu klientus, ieņēmumus vai reputāciju, samazinot cilvēku iejaukšanos. Jo precīzāks ir jūsu atbalsts, jo apmierinātāki ir jūsu klienti.
Uzlabota klientu apmierinātība
Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie ietekmē turpmākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, īsu reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.
Automatizācijas nosacījumi ietaupa laiku un naudu
Vai varat iedomāties nepieciešamību sekot līdzi katram neatbildētam pieteikumam manuāli? Tas būtu ne tikai ļoti laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs un saspringts. Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmus automatizācijas nosacījumus, kas ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi — klientu attiecību kopšanu.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par automatizācijas nosacījumiem, skatiet mūsu zināšanu bāzes resursus:
- Uzzināt vairāk par nosacījumiem
- Izmantot nosacījumus pielāgotiem Slack paziņojumiem
- Nosūtīt klientam automātiskās atbildes pēc pieteikuma izveides
Vai esat gatavi izveidot automatizācijas nosacījumus?
Atklājiet nebeidzamas automatizācijas iespējas ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu. Kredītkarte nav nepieciešama. Uzsāciet savu bezmaksas izmēģinājumu jau šodien.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir automatizācijas nosacījumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizācijas nosacījumi ir sistēmas darbības, kas tiek izpildītas automātiski, ja ir izpildīti iepriekš definētie nosacījumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā darbojas automatizācijas nosacījumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sistēmas, kurās ir automatizācijas komandas, veic periodiskas fona pašpārbaudes. Ja sistēma konstatē, ka ir izpildīti noteikti nosacījumi, komanda tiek izpildīta automātiski. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc automātiskie nosacījumi ir svarīgas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Automatizācijas nosacījumi ir izdevīgi jebkuram uzņēmumam ar lielu pieteikumu apjomu, jo tās var izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus īsā laikā.” } }] }Atbalsta automatizācija ir mākslīgā intelekta vai programmatūras izmantota palīdzības sniegšanas veids klientiem. Tas var uzlabot darbinieku produktivitāti, paaugstināt klientu apmierinātību un samazināt izmaksas. Lai iestatītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta automatizācijas rīks. Pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva, tāpēc jums ir jādomā par saviem klientiem un jāizmanto saprātīgus un noderīgus procesus.
Pārdošanas automatizācija ir efektīvs līdzeklis produkivitātes uzlabošanai. Tomēr, pārāk liela automatizācija var būt neefektīva, jo var rasties iespaids, ka ziņojumi ir robotizēti un bezpersoniski, tādējādi samazinot konversiju un reputāciju. LiveAgent piedāvā efektīvas funkcijas, piemēram, e-pasta veidnes, noteikumus un CRM integrāciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un pārdošanas komunikāciju.
LiveAgent piedāvā SLA žurnālu, kas sniedz informāciju par izpildītajiem un nokavētajiem noteiktajā laika diapazonā. Var atlasīt ierakstus pēc dažādiem kritērijiem un eksportēt CSV failos. Turklāt programma piedāvā arī iespēju iegūt pārskatu par aģentu pieejamību. SLA ir līgums ar klientiem, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. LiveAgent palīdz izpildīt SLA un novērst iespējamos pārkāpumus.
Programmā LiveAgent var iestatīt SLA, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu klientiem. SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu, un tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. Lai izveidotu SLA, nepieciešams iet uz Konfigurēšanu, pēc tam uz Automatizāciju, noklikšķināt uz SLA un izveidot līmeni. LiveAgent piedāvā arī SLA žurnālu un atbalsta aģentu pieejamības pārskatu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi.