Kas ir laika nosacījumi?
Laika nosacījumi ir automatizācijas nosacījumi, ko nav izraisījusi kāda darbība, bet gan laiks. Tie visbiežāk tiek izmantoti, lai veiktu palīdzības dienesta tīrīšanas uzdevumus, e-pasta atgādinājumus vai sekojumus, atrisinātu pieteikumus, kas kādu brīdi nav bijuši aktīvi, vai pievienotu birkas. Iespējas ir bezgalīgas.
Laika nosacījumu piemēri
Piemērs Nr. 1
Kā LiveAgent lietotājs Jūs varat iestatīt laika nosacījumu, kas 24 stundas pēc pēdējās saziņas ar klientu automātiski izsūta papildus e-pastu.
Piemērs Nr. 2
Varat arī iestatīt laika nosacījumu, kas automātiski atzīmēs visus pieteikumus, uz kuriem 10 dienu laikā nav saņemta atbilde, ka pieteikuma problēma atrisināta.
Piemērs Nr. 3
Liveagent automātiski izdzēsīs pieteikumus, kas atzīmēti kā SUROGĀTPASTS, un kas ir vecāki par 90 dienām.
Kā laika nosacījumi strādā?
Kad laika nosacījums ir iestatīts, sistēma automātiski veic periodiskas pārbaudes fona režīmā īsos intervālos (parasti ik pa vienai minūtei) un pārbauda, vai ir izpildīti laika nosacījumi. Ja ir, nosacījums tiek automātiski izpildīts.
Kāpēc laika nosacījumi ir svarīgi?
Laika nosacījumi var būt ārkārtīgi noderīgi jebkuram biznesam, kam ir liels pieteikumu apjoms, jo tie var mazināt aģenta stresu un īsā laikā izpildīt ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus.
Laika nosacījumu galvenie ieguvumi ir:
- Uzlabota efektivitāte/aģenta darbplūsma
- Uzlaboti atbilžu laiki
- Mazāk vietas cilvēku kļūdām
- Mazāk stresa/mazāka izdegšanas iespēja
- Samazinātas atbalsta izmaksas un ietaupīts laiks
Kādas cita veida komandas ir LiveAgent programmā?
Papildus laika komandām, LiveAgent lietotāji var izmantot priekšrocības, ko sniedz notikumu bāzētas automatizācijas komandas un SLA (pakalpojumu līmeņa vienošanās) komandas.
Notikumu komandas
Notikumu nosacījumi ir vienkārši nosacījumi, kas tiek aktivizēti notikumu rezultātā. Liveagent lietotāji var iestatīt trigeri un darbību, un, ja trigera nosacījumi ir izpildīti, darbība tiek izpildīta. Piemēram, var iestatīt nosacījumu, kas norēķinu nodaļai automātiski piešķir jebkuru pieteikumu, kurā ir vārdi “norēķini” vai “apmaksa”.

SLA nosacījumi
SLA nosacījumus var lietot tikai SLA iestatījumam, un tie ir saistīti ar SLA līmeņiem. SLA nosacījumu piemērs varētu būt pieteikuma SLA līmeņa maiņa vai citu nosacījumu izpildes apturēšana.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Ko jūs varat izdarīt arLiveAgent laika nosacījumiem?
Laika nosacījumus var piemērot, ja:
- Pieteikums ir vecāks par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
- Pieteikuma statuss nav mainījies noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
- Pieteikuma beigu termiņš ir mazāks par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
- Pieteikums tiek kavēts ilgāk par noteiktu dienu, stundu vai minūšu skaitu
Nosacījumu argumenti, kurus var piemērot laika nosacījumiem
- Pieteikuma statuss
- Pieteikums izveidots (datums)
- Pieteikums mainīts (datums)
- Pieteikums dzēsts
- Pieteikuma sākotnējais URL
- Pieteikuma prioritāte
- Pieteikuma nodaļa
- Kam pieteikums piešķirts
- Klientu grupa
- Pieteikuma birkas
Darbības, ko var izpildīt laika nosacījumi
- Pārvirzīt pieteikumu
- Slēgt pieteikumu
- Dzēst pieteikumu
- Mainīt pieteikuma prioritāti
- Mainīt SLA līmeni
- Atzīmēt kā surogātpastu
- Atzīmēt kā ne-surogātpastu
- Dzēst pieteikumu
- Nosūtīt atbildi
- Mainīt pieteikuma tēmu
- Pāriet pēc URL
- Pievienot birku
- Noņemt birku
- Nosūtīt e-pastu
- Apturēt citus nosacījumus
- HTTP pieprasījums
Kā laika nosacījumi izskatās praksē?
Ja pieteikumam tiks piemērots laika nosacījums, izmaiņas tiks parādītas detalizētajā pieteikuma skatā (tas nodrošina skaidri pārskatāmu atbildību par pieteikumu apstrādi.) Gan administratori, gan aģenti var apskatīt izmaiņas pieteikumā, kas veiktas ar laika nosacījumiem.
Kā uzstādīt LiveAgent laika nosacījumus
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Konfigurācija (zobrata ikona kreisās puses izvēlnē).
- Noklikšķiniet uz Automatizācija.
- Noklikšķiniet uz Laika nosacījumi.
- Noklikšķiniet uz Izveidot.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss
- Piešķiriet nosacījumam nosaukumu.
- Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai varat nosacījumu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai.
- Izvēlieties atbilstošo no saraksta “Pielietot ja”.
- Izvēlieties laika nosacījumus — pēc cik ilga laika nosacījums jāizpilda?
- Papildiespēja: noklikšķiniet uz Pievienot nosacījumu grupu.
- Izvēlieties nosacījumus pēc vajadzības.
- Izvēlieties darbības veidu atbilstoši vajadzībai
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Laika nosacījumu priekšrocības
Mazāk iespējama cilvēciska kļūda un samazināta iespēja, ka aģents izdegs
Automatizācija ir precīza, cilvēki ne. Vai jūs varat iedomāties, ka jūsu aģentiem būtu jāatceras visi pieteikumi, uz kuriem nav saņemta atbilde un kuriem līdz ar to viņiem būtu jāseko?
Protams, tas būtu neiespējami, un varētu radīt dažādas neveiklas situācijas, kas varētu kaitēt jūsu biznesam. Turklāt, ja ir jāatceras, kad tieši ir piemērots brīdis, lai sekotu katram klienta pieprasījumam, tas var novest pie ātras aģentu izdegšanas.
Kad ieviešat automatizācijas nosacījumus, kas rūpējas par šiem administratīvajiem uzdevumiem, tiek atbrīvots jūsu aģentu laiks un prāts, ļaujot tiem koncentrēties uz steidzamākiem uzdevumiem. Tas arī nodrošinās, ka aģenti nav stresā un var būt produktīvi ilgāku laiku.
Klientu apmierinātības pieaugums
Apmierināti klienti ir katra uzņēmuma stūrakmens, jo tie iespaido tālākos ieteikumus, tiešsaistes recenzijas, mutvārdu atsauksmes un pārdošanu. Tādējādi ikvienam uzņēmumam jācenšas nodrošināt savu klientu apmierinātību ar izcilu apkalpošanu, ātras reaģēšanas laiku un personalizētu pieeju.
Uzturēt klientu apmierinātību ar laika nosacījumiem ir vienkārši, ļaujiet sistēmai sekot katram vaicājumam, un jūsu klienti jutīsies novērtēti un atzīti. Tas ir tik vienkārši!
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Automatizācijas nosacījumi ietaupa laiku un naudu
Vai jūs varat iedomāties kā būtu sekot līdzi katram neatbildētam pieteikumam manuāli? Tas būtu ne tikai ārkārtīgi laikietilpīgs uzdevums, bet arī ļoti dārgs.
Par laimi, palīdzības dienesta programmatūra, piemēram, LiveAgent, var izpildīt neskaitāmus laika nosacījumus, kas ilgtermiņā ietaupīs jūsu aģentiem daudz laika. Atstājiet loģistiku mums, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi — klientu attiecību attīstīšana.
Zināšanu bāzes resursi
Lai uzzinātu vairāk par laika nosacījumiem, iepazīstieties ar mūsu zināšanu bāzes resursiem:
Esiet gatavi izveidot savus laika nosacījumus?
Katru nedēļu ietaupiet līdz pat 15 stundām darba ar pielāgotajiem laika nosacījumiem. Iespējas ir bezgalīgas. Izmēģini tās šodien. Kredītkarte nav nepieciešama. Uzsāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir laika nosacījumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Laika nosacījumi ir automatizācijas nosacījumi, kas nav izraisīti ar kādu darbību, bet gan ar laiku. Tie visbiežāk tiek izmantoti, lai veiktu palīdzības dienesta tīrīšanas uzdevumus, e-pasta atgādinājumus vai sekojumus, slēgtu pieteikumus, kas kādu brīdi nav bijušas aktīvi, vai pievienotu birkas. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā strādā laika nosacījumi?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kad laika nosacījums ir uzstādīts, sistēma automātiski veic periodiskas pārbaudes fona režīmā īsos intervālos (parasti ik pēc minūtes) un pārbauda, vai ir izpildīti laika nosacījumi. Ja ir, nosacījums tiek automātiski izpildīts.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir laika nosacījuma piemērs?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Labs laika nosacījuma piemērs ir nosacījums, kas automātiski dzēš pieteikumus, kas atzīmētas kā SUROGĀTPASTS, un ir vecākas par 90 dienām.” } }] }Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.