Kas ir laikā balstīti procesi?
Laikā balstīti procesi tiek saukti arī par laika procesiem. Laika nosacījumi netiek izpildīti kādās konkrētās kondīcijās, bet gan konkrētos laikos. Uzziniet vairāk par laika procesiem.
Uzziniet vairāk par Laika procesiem.

Frequently asked questions
Ko nozīmē termins "laikā balstīti procesi"?
"Laikā balstīti notikumi" nozīmē "laika procesi". Tie tiek izpildīti, kad sistēmā pienāk kāds konkrēts laiks. Tie norisinās noklusēti, konkrētos intervālos (parasti katru minūti) un pārbauda, ka vajadzīgie nosacījumi tiek izpildīti. Ja rezultāts ir pozitīvs (nosacījumi ir izpildīti), tad attiecīgais process tiek izpildīts.
Kam tiek lietoti laikā balstīti procesi?
Laikā balstīti procesi bieži tiek izmantoti, lai deliģētu uzdevumus, izsūtītu e-pasta paziņojumus, atrisinātu problēmas, kas nav bijušas aktīvas ilgāku laiku, pievienotu tagus, utt.
Vai LiveAgent var pielietot laikā balstītus procesus?
Laikā balstīti procesi bieži tiek izmantoti, lai deliģētu uzdevumus, izsūtītu e-pasta paziņojumus, atrisinātu problēmas, kas nav bijušas aktīvas ilgāku laiku, pievienotu tagus, utt.
Expert note
Laikā balstīti procesi ir automatizācijas nosacījumi, kas tiek izpildīti konkrētos laikos, nevis kondīcijās. Tie samazina uzdevumu atkārtošanos un uzlabo darba efektivitāti.

LiveAgent piedāvā daudzus klientu apkalpošanas un saziņas rīkus, tostarp klientu apkalpošanas, VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības programmatūru. Tiek akcentēta personalizēta un ātra atbalsta nozīme klientu apmierinātībai. Piedāvājumā ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja un sociālo tīklu konti. Quality Unit ir platformas radītājs, kas nodrošina vairākas izvēles iespējas. Uzņēmums piedāvā partneru programmu un bezmaksas demonstrācijas.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūras risinājumus, piemēram, Ienākošo zvanu centra programmatūru un sūdzību pārvaldības sistēmu, kā arī integrācijas ar citām platformām, ieskaitot e-pasta pārvaldību. Uzņēmums arī sniedz atbalstu un datu migrāciju, kā arī piedāvā bezmaksas demonstrāciju un cenu aprēķinātāju. Visas tiesības rezervētas Quality Unit, LLC.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas un sadarbības programmatūru, kā arī VoIP tālruņa un e-pasta pārvaldības sistēmas. Uzņēmums piedāvā integrācijas un atbalstu, kā arī prognozējošā numura sastādītāju un laika nosacījumus. LiveAgent nodrošina saskarni ar uzņēmumu un informāciju par vispārējo politiku. Tiek piedāvāti bezmaksas izmēģinājumi un jaunas funkcijas.