Personalizācija

Kāda ir personalizācijas definīcija?

Personalizēt nozīmē piemērot individuālas prasības. Klientu apkalpošanas kontekstā personalizācija attiecas uz klienta pieredzes individualizāciju. Termins attiecas uz kaut ko individuālu, atšķirīgu un unikālu. Pilnīgi noteikti, personalizēta pieredze ir unikālas uzmanības rezultāts.

Vispārēja un tehniska terminoloģija

Klientu pieredzes pārvaldībā un ikdienas valodā, vārdi “personalizēt”, “pielāgot” un “individualizēt” visi tiek izmantoti savstarpēji aizvietojot vienam otru. Tomēr digitālajās tehnoloģijās zem tiem slēpjas dažādi procesi. Tie atšķiras pēc sarežģītības.

Termins personalizācija, tehniski runājot, attiecas uz netiešu procesu, kas, izmantojot sarežģītu automatizāciju ar algoritmiem, kas apkopo datus fonā un analizē tiešsaistes uzvedību ar ilgtermiņa digitālu mērķi ar laiku uzlabot prognozēšanu. Prognozējamajā personalizācijā var izmantot anonīmi apkopotus datus par lietotāja uzvedību.

Pielāgota personalizācija

Tomēr algoritmi ir ne tikai precīzi definētu instrukciju kopums. Jūs varat arī iestatīt pielāgotas instrukcijas, lai panāktu vēl precīzāku efektu, kas pielāgots jūsu vajadzībām. Adaptīvā pielāgošana ir jūsu produkta vai pakalpojuma personalizēšanas veids klientam, jo pozitīvas klientu pieredzes nozīmi mūsu personalizācijas laikmetā nav iespējams pārāk daudz uzsvērt.

Atbalsta aģenta vai klienta profila attēla rediģēšana palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Pārsātinātā tirgū cīņa par klientu uzmanību ir saspringta. Tāpēc vienīgais veids, kā tikt uz priekšu, ir nodrošināt individualizētu atbalstu. To var efektīvi veikt, izmantojot klientu apkalpošanas programmatūru.

Klientu apkalpošanas personalizācija

Jūsu klientu apkalpošanas komanda, dabīgi, sastāv no indivīdiem, kas ir atšķirīgi iemaņu un pieejas ziņā. Lai ļautu viņiem darīt to, kas viņiem vislabāk padodas, jums ir jābūt kopskatam par to, kā strādā klientu apkalpošanas komanda, un atbilstoši tam jāpiešķir atsevišķie uzdevumi. Šādi jūs nodrošināsieties, lai klients saņemtu uzmanību no motivētiem un zinošiem darbiniekiem. Klientu aprūpes pārstāvji atzinīgi vērtē to, ka viņiem tiek dotas instrukcijas un instrumenti, lai nodrošinātu tādu klientu aprūpi, kādu klienti sagaida. Tā ir arī personalizācija darbībā, kam ir pozitīva ietekme dažādos līmeņos.

Atskaites Palīdzības dienesta programmatūrā - LiveAgent

Klientu apkalpošanā personalizācijai un pielāgošanai, bez šaubām, ir pozitīva ietekme, jo klientu uzvedību pozitīvi ietekmē laba apkalpošana. Klienti novērtē, ja viņu laiks tiek novērtēts un viņu pieprasījums tiek atrisināts ātri un prasmīgi. Tāpat kā klientu atbalsta komandas novērtē, ja viņu darbs tiek novērtēts un viņi var koncentrēties uz to, ko viņi dara vislabāk.

Improve the quality of your customer service with personalization

Save the time and effort of your customer support.

Frequently asked questions

Kāds ir personalizācijas pielietojums?

Lai uzlabotu klientu pieredzi. Taupīt laiku un pūles klientam un klientu atbalsta pārstāvjiem, padarot klientu ceļu vienmērīgāku un apmierinošāku.

Kādas ir personalizēta piedāvājuma priekšrocības?

Precīzāka mērķauditorijas atlase drīzāk radīs pozitīvu iznākumu. Klienti jūtas novērtēti, un klientu atbalsta pakalpojums ietaupa laiku un pūles.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Uzziniet, kāda ir atšķirība starp personalizāciju un pielāgošanu. Padziļināti izprotiet klientu apkalpošanas koncepcijas, saņemot skaidrojumus no profesionāļiem.

Personalizācija un Pielāgošana

Teksts runā par klientu apkalpošanu un personificēšanu, izmantojot digitālo tehnoloģiju rīkus un saziņas vadības programmatūru. Empātija ir svarīga klientu neapmierinātības samazināšanai, bet abas pieejas var radīt vērtību klientiem. Nepieciešams izprast klientu vajadzības, lai piedāvātu personalizētus pakalpojumus un veidot ilgtermiņa attiecības ar klientiem.

Uzziniet par empātiju klientu apkalpošanā un veidiem, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu / atbalstu, iekļaujot empātijas paziņojumus.

Empatija klientu apkalposana

38% patērētāju ir bijusi slikta pieredze saistībā ar Tiešsaistes Čatu. Lai palielinātu klientu apmierinātību, var izmantot efektīvas patērētāju attiecību stratēģijas. 70% patērētāju izmanto tiešsaistes čatu. Uzņēmuma panākumi ir atkarīgi no izcilas klientu apkalpošanas visos sakaru kanālos. Klientu piesaiste ir svarīgs biznesa elements. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un citus risinājumus.

Klienti sagaida personalizētu, ātru un zinošu apkalpošanu. LiveAgent ir ccm programmatūra, kas var palīdzēt jums to nodrošināt uzreiz.

Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra

Komunikācijai ir būtiska nozīme uzņēmējdarbībā, jo inovatīva saziņa ar klientiem veido zīmola identitāti un sekmē ilgstošas attiecības ar klientiem. Dodoties uz ladesk.com, var izmēģināt klientu komunikācijas pārvaldības programmatūru bez maksas uz 7 vai 30 dienām, izmantojot uzņēmuma e-pastu. Reģistrējoties, apstiprina Noteikumus un Privātuma Politiku.

Uzziniet vairāk par daudzkanālu klientu pieredzi. Padziļināti izprotiet klientu atbalsta koncepcijas, izmantojot vienkāršus profesionāļu skaidrojumus.

Klientu daudzkanālu pieredze

Čatu lietošana var paaugstināt klientu apmierinātības līmeni, īpaši tiešsaistes čata gadījumā. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi, ir jāpievērš uzmanība daudzkanālu apkalpošanai, emocionālām saiknēm ar klientiem un ātrai reakcijai uz problēmām. Izmantojot daudzkanālu platformas, var ietaupīt laiku un resursus un nodrošināt lielisku klientu pieredzi, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu un sociālo mediju tīklus.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju