Kāda ir personalizācijas definīcija?
Personalizēt nozīmē piemērot individuālas prasības. Klientu apkalpošanas kontekstā personalizācija attiecas uz klienta pieredzes individualizāciju. Termins attiecas uz kaut ko individuālu, atšķirīgu un unikālu. Pilnīgi noteikti, personalizēta pieredze ir unikālas uzmanības rezultāts.
Vispārēja un tehniska terminoloģija
Klientu pieredzes pārvaldībā un ikdienas valodā, vārdi “personalizēt”, “pielāgot” un “individualizēt” visi tiek izmantoti savstarpēji aizvietojot vienam otru. Tomēr digitālajās tehnoloģijās zem tiem slēpjas dažādi procesi. Tie atšķiras pēc sarežģītības.
Termins personalizācija, tehniski runājot, attiecas uz netiešu procesu, kas, izmantojot sarežģītu automatizāciju ar algoritmiem, kas apkopo datus fonā un analizē tiešsaistes uzvedību ar ilgtermiņa digitālu mērķi ar laiku uzlabot prognozēšanu. Prognozējamajā personalizācijā var izmantot anonīmi apkopotus datus par lietotāja uzvedību.
Pielāgota personalizācija
Tomēr algoritmi ir ne tikai precīzi definētu instrukciju kopums. Jūs varat arī iestatīt pielāgotas instrukcijas, lai panāktu vēl precīzāku efektu, kas pielāgots jūsu vajadzībām. Adaptīvā pielāgošana ir jūsu produkta vai pakalpojuma personalizēšanas veids klientam, jo pozitīvas klientu pieredzes nozīmi mūsu personalizācijas laikmetā nav iespējams pārāk daudz uzsvērt.
Pārsātinātā tirgū cīņa par klientu uzmanību ir saspringta. Tāpēc vienīgais veids, kā tikt uz priekšu, ir nodrošināt individualizētu atbalstu. To var efektīvi veikt, izmantojot klientu apkalpošanas programmatūru.
Klientu apkalpošanas personalizācija
Jūsu klientu apkalpošanas komanda, dabīgi, sastāv no indivīdiem, kas ir atšķirīgi iemaņu un pieejas ziņā. Lai ļautu viņiem darīt to, kas viņiem vislabāk padodas, jums ir jābūt kopskatam par to, kā strādā klientu apkalpošanas komanda, un atbilstoši tam jāpiešķir atsevišķie uzdevumi. Šādi jūs nodrošināsieties, lai klients saņemtu uzmanību no motivētiem un zinošiem darbiniekiem. Klientu aprūpes pārstāvji atzinīgi vērtē to, ka viņiem tiek dotas instrukcijas un instrumenti, lai nodrošinātu tādu klientu aprūpi, kādu klienti sagaida. Tā ir arī personalizācija darbībā, kam ir pozitīva ietekme dažādos līmeņos.
Klientu apkalpošanā personalizācijai un pielāgošanai, bez šaubām, ir pozitīva ietekme, jo klientu uzvedību pozitīvi ietekmē laba apkalpošana. Klienti novērtē, ja viņu laiks tiek novērtēts un viņu pieprasījums tiek atrisināts ātri un prasmīgi. Tāpat kā klientu atbalsta komandas novērtē, ja viņu darbs tiek novērtēts un viņi var koncentrēties uz to, ko viņi dara vislabāk.
Improve the quality of your customer service with personalization
Save the time and effort of your customer support.
Frequently Asked Questions
Kāds ir personalizācijas pielietojums?
Lai uzlabotu klientu pieredzi. Taupīt laiku un pūles klientam un klientu atbalsta pārstāvjiem, padarot klientu ceļu vienmērīgāku un apmierinošāku.
Kādas ir personalizēta piedāvājuma priekšrocības?
Precīzāka mērķauditorijas atlase drīzāk radīs pozitīvu iznākumu. Klienti jūtas novērtēti, un klientu atbalsta pakalpojums ietaupa laiku un pūles.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.