Kas ir programmatūras atbalsts?
Pēcpārdošanas palīdzība, ko nodrošina programmatūras radītājs vai aģents, kurš ir izveidots, lai risinātu ar programmatūru saistītas problēmas, piegādā atjauninājumus un labo programmatūras kļūdas. Tā ir darba vieta vai pakalpojums, kas palīdz iestādes lietotājiem (klientiem, darbiniekiem). Tas ir kontaktpunkts, programmatūras risinājums, ko lietotājs izmanto, lai atrisinātu problēmu vai ziņotu par kļūdu. Visbiežāk šo jēdzienu ir iespējams sastapt informācijas sistēmās un informācijas un komunikācijas tehnoloģijās.
Frequently asked questions
Kas ir programmatūras atbalsts?
Programmatūras atbalsts ir pēcpārdošanas atbalsts, ko nodrošina programmatūras izstrādātājs vai aģents, kurš ir klientu atbalsta komandas loceklis. Tas ir kontaktpunkts starp lietotājiem un uzņēmumu, kas piedāvā tehnisko risinājumu. Palīdz risināt programmatūras problēmas.
Vai programmatūras atbalsts ir svarīgs?
Programmatūras atbalsts ir ļoti svarīgs, jo aģenti sniedz atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar programmatūras atbalsta problēmām, nodrošina atjauninājumus un novērš programmatūras kļūdas. Tas ir galvenais risinājums, kas nodrošina efektīvu atbalstu.
Vai LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu?
LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu, lai jūs varētu ātri uzzināt, kā atrisināt problēmu vai uzzināt par programmatūras atjauninājumu.
- Apkalpošanas programmatūra [Skaidrojums]
- Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas (+video)
- Apmierinātības atskaite [Skaidrojums]
- Dienesta atbalsts [Skaidrojums]
- Palīdzības lietojumprogramma [Skaidrojums]
- Atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma (skaidrojums)
- Klientu Apkalpošanas Prasmes (Skaidrojums)
- Palīdzības dienesta atbalsts [Skaidrojums]