Kas ir programmatūras atbalsts?
Pēcpārdošanas palīdzība, ko nodrošina programmatūras radītājs vai aģents, kurš ir izveidots, lai risinātu ar programmatūru saistītas problēmas, piegādā atjauninājumus un labo programmatūras kļūdas. Tā ir darba vieta vai pakalpojums, kas palīdz iestādes lietotājiem (klientiem, darbiniekiem). Tas ir kontaktpunkts, programmatūras risinājums, ko lietotājs izmanto, lai atrisinātu problēmu vai ziņotu par kļūdu. Visbiežāk šo jēdzienu ir iespējams sastapt informācijas sistēmās un informācijas un komunikācijas tehnoloģijās.
Frequently asked questions
Kas ir programmatūras atbalsts?
Programmatūras atbalsts ir pēcpārdošanas atbalsts, ko nodrošina programmatūras izstrādātājs vai aģents, kurš ir klientu atbalsta komandas loceklis. Tas ir kontaktpunkts starp lietotājiem un uzņēmumu, kas piedāvā tehnisko risinājumu. Palīdz risināt programmatūras problēmas.
Vai programmatūras atbalsts ir svarīgs?
Programmatūras atbalsts ir ļoti svarīgs, jo aģenti sniedz atbildes uz jautājumiem, kas saistīti ar programmatūras atbalsta problēmām, nodrošina atjauninājumus un novērš programmatūras kļūdas. Tas ir galvenais risinājums, kas nodrošina efektīvu atbalstu.
Vai LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu?
LiveAgent nodrošina programmatūras atbalstu, lai jūs varētu ātri uzzināt, kā atrisināt problēmu vai uzzināt par programmatūras atjauninājumu.
Expert note
Programmatūras atbalsts ir ļoti svarīgs klientu apmierinātības nodrošināšanai, nodrošina atjauninājumus un risina programmatūras kļūdas.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas nodrošina daudzas funkcijas, piemēram, voIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un pircēju portāla programmatūru. Tas piedāvā arī demonstrāciju, cenas, integrācijas un alternatīvas funkcijas, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir Quality Unit LLC veidota programma, kas piedāvā zināšanas un atjauninājumus, ko var apgūt, abonējot jaunumus uz sociālajiem tīkliem.
Palīdzības dienesta programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu. LiveAgent ir uzņēmuma klients var izmantot arī Pircēju portāla programmatūru. Uzņēmumā pieejamas daudzas zināšanas, tīmekļa semināri un rakstīšanas testi.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, VoIP tālruņu sistēmas un dažādas programmatūras, kā arī atbalstu un datu migrāciju. Uzņēmums ir uzsācis darbu jau kopš 2004. gada, un ir cienījams partneris. LiveAgent ir vērts izmēģināt, tā piedāvā dažādas funkcijas un integrācijas. Pieteikšanās ir viegla un palīdz sagatavot kontu.