Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir veids, kā nodrošināt klientu apkalpošanu. Tas radīts, lai sniegtu informāciju, atbalstu un palīdzību. Tas ļauj klientiem un apmeklētājiem sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas komandu, izmantojot tiešsaistes čatu.
Klienti var noklikšķināt uz tiešsaistes čata pogas, kas ievietota uzņēmuma tīmekļa vietnē, un sākt saziņu. Tiešsaistes atbalstam vienmēr ir nepieciešama īpaša programmatūra vai lietojumprogrammas. Neskaitot tiešsaistes čata logu, šīs aplikācijas piedāvā arī neredzamu datplūsmas analīzi, drošas administrēšanas kontroli un daudz ko citu.
Frequently asked questions
Kāda ir tiešsaistes atbalsta definīcija?
Tiešsaistes atbalsts ir tehnoloģija, kas ļauj uzņēmumiem mijiedarboties ar lietotājiem, kuri apmeklē organizācijas multivides resursus. Visbiežāk tā ir tiešsaiste, kas pieejama kompānijas mājas lapā. Vairumā gadījumu čatu ir ļoti izdevīgi izvietot praktiski visās vietnes lapās.
Vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešams tiešsaistes atbalsts?
Ja vēlaties, lai ar jūsu uzņēmumu tirgus rēķinās kā arī redzēt peļņas pieaugumu, nepieciešams tiešsaistes atbalsts. Mūsdienu patērētāji pieprasa gandrīz tūlītēju atbalstu no uzņēmumiem. Arī pirkumu palielināšanā liela nozīme ir tiešsaistes atbalstam. Tas ļauj samazināt atcelto un pamesto grozu skaitu.
Vai LiveAgent nodrošina tiešsaistes atbalstu?
Liveagent piedāvā tiešsaistes atbalstu. Pirmkārt, tas ir iespējams, pateicoties tiešsaistes čatam, kas ļauj sazināties reāllaikā. Tas ļauj pareizi konfigurēt un pielāgot čatu vietnes izskatam. Turklāt klients var pārsūtīt arī failus, tāpēc viņš var labāk vizualizēt savu problēmu.
Expert note
Tiešsaistes atbalsts ir tehnoloģija, kas ļauj uzņēmumiem mijiedarboties ar klientiem tiešsaistē, nodrošinot informāciju, atbalstu un palīdzību, un palīdzot samazināt atcelto un pamesto grozu skaitu.

Klientu apkalpošanas apmācība ir svarīga, lai uzņēmumi palielinātu pārdošanas apjomus un samazinātu izmaksas. LiveAgent reāllaika čats un tiešsaistes tērzēšanas funkcijas ir noderīgi rīki uzņēmumiem, lai uzlabotu klientu saziņu un apkalpošanu. LiveAgent piedāvā daudzas pielāgošanas iespējas un proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus. Darbiniekiem ir jāiegūst pamatzināšanas, lai padarītu uzņēmumu profesionālu klientu acīs. Klientu atbalsta glosārijs ir noderīgs resurss, lai uzturētu augstu klientu apmierinātību.
Tiešsaistes tehniskais atbalsts
LiveAgent piedāvā klientu atbalstu ar vairākiem sakaru kanāliem, piemēram, e-pastu, tiešsaistes tehnisko atbalsta čatu, zvaniem, sociālajiem medijiem, forumu un kontaktformas. Tas vienmērīgi sadala e-pasta pieteikumus un nodrošina uzlabotus rīkus tehniskā atbalsta aģentiem. Mērķis ir uzlabot klientu apkalpošanas veidus un veicināt apmierinātu klientu skaitu. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, tehnisko atbalstu un konkurences draudzīgas cenas.
Tiešsaistes tērzēšanas funkcijas
Ētavas tiešsaistes čats un klientu serviss LiveAgent nodrošina reāllaika saziņu starp klientiem un pārstāvjiem, izmantojot tiešsaistes tērzētavu, e-pastu un sociālos medijus. Šis pakalpojums uzlabo klientu apkalpošanas kvalitāti un piedāvā atskaites un analīzes.