Kas ir tiešsaistes atbalsts?
Tiešsaistes atbalsts ir veids, kā nodrošināt klientu apkalpošanu. Tas radīts, lai sniegtu informāciju, atbalstu un palīdzību. Tas ļauj klientiem un apmeklētājiem sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas komandu, izmantojot tiešsaistes čatu.
Klienti var noklikšķināt uz tiešsaistes čata pogas, kas ievietota uzņēmuma tīmekļa vietnē, un sākt saziņu. Tiešsaistes atbalstam vienmēr ir nepieciešama īpaša programmatūra vai lietojumprogrammas. Neskaitot tiešsaistes čata logu, šīs aplikācijas piedāvā arī neredzamu datplūsmas analīzi, drošas administrēšanas kontroli un daudz ko citu.
Frequently Asked Questions
Kāda ir tiešsaistes atbalsta definīcija?
Tiešsaistes atbalsts ir tehnoloģija, kas ļauj uzņēmumiem mijiedarboties ar lietotājiem, kuri apmeklē organizācijas multivides resursus. Visbiežāk tā ir tiešsaiste, kas pieejama kompānijas mājas lapā. Vairumā gadījumu čatu ir ļoti izdevīgi izvietot praktiski visās vietnes lapās.
Vai jūsu uzņēmumam ir nepieciešams tiešsaistes atbalsts?
Ja vēlaties, lai ar jūsu uzņēmumu tirgus rēķinās kā arī redzēt peļņas pieaugumu, nepieciešams tiešsaistes atbalsts. Mūsdienu patērētāji pieprasa gandrīz tūlītēju atbalstu no uzņēmumiem. Arī pirkumu palielināšanā liela nozīme ir tiešsaistes atbalstam. Tas ļauj samazināt atcelto un pamesto grozu skaitu.
Vai LiveAgent nodrošina tiešsaistes atbalstu?
Liveagent piedāvā tiešsaistes atbalstu. Pirmkārt, tas ir iespējams, pateicoties tiešsaistes čatam, kas ļauj sazināties reāllaikā. Tas ļauj pareizi konfigurēt un pielāgot čatu vietnes izskatam. Turklāt klients var pārsūtīt arī failus, tāpēc viņš var labāk vizualizēt savu problēmu.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar laika kontroles rīkiem, lai uzlabotu klientu pieredzi. Tas novērš palīdzības pieteikumu uzkrāšanos un nodrošina ātru klientu atbalstu.
Klientu apkalpošanas zvanu kvalitātes kontrolsaraksts
LiveAgent ir klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības programmatūra ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Tā piedāvā integrāciju ar VoIP pakalpojumiem, automātisku zvanu maršrutēšanu, inteliģentu IVR sistēmu un video tērzēšanu. LiveAgent ir arī daļa no daudzkanālu saziņas platformas, kas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmumu no jebkuras vietas. 2020. gadā tā ieguva pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem.