Kas ir atbalsts lietotnē?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Šī funkcija var būt īpaši noderīga klientiem, kuri izmanto mobilo lietotni, kur pretējā gadījumā viņiem būs jāatstāj lietotne, lai meklētu veidu, kā sazināties ar jūsu uzņēmuma atbalsta komandu.
Atbalsts lietotnē tiek nodrošināts ar palīdzības pogu, kas ievietota lietotnē un sniedz klientiem daudzus atbalsta rakstus. Lai saņemtu papildu palīdzību, notiek saziņa ar atbalsta aģentu un izveidots pieteikums.
Frequently asked questions
Kas ir atbalsts lietotnē?
Atbalsts lietotnē ļauj klientiem mijiedarboties ar klientu atbalsta komandu (vai botiem) tieši pašā lietotnē. Visbiežāk tas ir iespējams, pateicoties saziņas interfeisam, kas ir līdzīgs saziņas veidam citos kanālos, piemēram, Messenger vai WhatsApp. Tātad tas ir intuitīvi saprotams lietotājam. Tas ļauj lietotājiem iesaistīties īstajā laikā.
Kā parūpēties par atbalstu lietotnē?
Lai sniegtu atbalstu lietojumprogrammā, pirmkārt, tehniski, klientam ir jābūt iespējai viegli iekļūt lietotnē un pēc tam sazināties ar atbalsta komandu. Tam vajadzētu būt intuitīvi un vizuāli pievilcīgi. No klientu apkalpošanas puses klientam jāsaņem tūlītēja atbilde, kas palīdzēs atrisināt viņu problēmu. Ja iespējams, nepārsūtiet lietotāju uz citām ziņapmaiņas programmām, bet palīdziet tieši lietojumprogrammā.
Kāpēc atbalsts lietotnē ir svarīgs?
Katru dienu palielinās laiks, ko lietotāji pavada mobilajās ierīcēs, un samazinās laiks, ko viņi pavada, piekļūstot internetam, izmantojot galddatorus. Arvien vairāk klientu pasūta produktus vai grāmatu pakalpojumus, izmantojot mobilās ierīces, tāpēc ir tik svarīgi, lai lietojumprogrammas nodrošinātu arī efektīvu klientu apkalpošanu. Klientu nedrīkst sūtīt uz e-pastu vai tālruni.
Expert note
Atbalsts lietotnē var uzlabot klientu apkalpošanu, sniedzot viņiem iespēju viegli sazināties ar atbalsta komandu. Esi pieejams klientiem, lai palielinātu to apmierinātību.

Atbalsta automatizācija ir mākslīgā intelekta vai programmatūras izmantota palīdzības sniegšanas veids klientiem. Tas var uzlabot darbinieku produktivitāti, paaugstināt klientu apmierinātību un samazināt izmaksas. Lai iestatītu atbalsta automatizāciju, ir nepieciešams efektīvs palīdzības dienesta automatizācijas rīks. Pārāk liela automatizācija var būt kontrproduktīva, tāpēc jums ir jādomā par saviem klientiem un jāizmanto saprātīgus un noderīgus procesus.
Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.
LiveAgent ir uzņēmumu izmantotais risinājums klientu atbalsta uzlabošanai, kas tiek atzīts kā labāks par citiem līdzīgiem produktiem tirgū. Tam ir lieliska funkcionalitāte, kas palīdz kategorizēt tiketus un izpētīt klientu prasības. Uzņēmumi novērtē arī tā ātrumu un efektivitāti, kas palīdzēja sasniegt svarīgus mērķus, piemēram, klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas ir ērta un saprātīga cena.
Atbalsta dienesta programmatūras funkcijas
Tekstā tiek apskatīts, kā uzlabot klientu apkalpošanu ar atbalsta dienestu programmatūru. Lielākā daļa klientu izmanto pašapkalpošanās portālus, kā arī tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki. Atbalsta dienesta programmatūrā iekļauta palīdzības pieteikumu pārvaldības sistēma, kas nodrošina ātru un efektīvu atrisināšanu. Tiek piedāvāta arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja. Automatizācija palīdz efektīvi apstrādāt pieprasījumu apjomu un uzlabot produktivitāti, savukārt sociālo mediju integrācija dod iespēju redzēt un pārvaldīt saziņu ar klientiem. SLA iekļaušana klientu atbalsta procesā garantē, ka uzņēmums spēj nodrošināt uzstādītos mērķus.
Pieteikumu apstrādes programmatūra
Pieteikumu apstrādes programmatūra nodrošina klientu atbalstu, ātrākus padomus un lielāku apstrādes skaitu. Labākās programmatūras iespējams izvēlēties starp zaļojamām nosaukum programmatūrām. Piemēram, LiveAgent, Zoho Desk, HappyFox, Zendesk, Teamsupport, Freshdesk, HubSpot Service Hub un SolarWinds. Lietotājam draudzīgums, atbalsts un klientu apkalpošanas rīki galvenie faktori izvēlei. Salīdzinot cenas, pamatfunkcijas un pielāgojamās integrācijas, var nodrošināt piemērotību situācijai. Paplašināšanās/sašaurināšanās un nepieciešamo rīku pieejamība svarīgi klientu atbalsta komandai. Neapmācīti darbinieki un ierobežojumi ir jāizvairās, apsverot iespējas.