Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Atbalsts lietotnē

Kas ir atbalsts lietotnē?

Klientu apmierinātības nodrošināšana ir ļoti svarīga katra veiksmīga uzņēmuma sastāvdaļa. Izmantojot atbalstu lietotnē, varat palīdzēt saviem klientiem daudz vieglāk. Viņiem vairs nav jāatstāj lietotne, lai ziņotu par problēmu.

Šī funkcija var būt īpaši noderīga klientiem, kuri izmanto mobilo lietotni, kur pretējā gadījumā viņiem būs jāatstāj lietotne, lai meklētu veidu, kā sazināties ar jūsu uzņēmuma atbalsta komandu.

Atbalsts lietotnē tiek nodrošināts ar palīdzības pogu, kas ievietota lietotnē un sniedz klientiem daudzus atbalsta rakstus. Lai saņemtu papildu palīdzību, notiek saziņa ar atbalsta aģentu un izveidots pieteikums.

BUJ

Kas ir atbalsts lietotnē?

Atbalsts lietotnē ļauj klientiem mijiedarboties ar klientu atbalsta komandu (vai botiem) tieši pašā lietotnē. Visbiežāk tas ir iespējams, pateicoties saziņas interfeisam, kas ir līdzīgs saziņas veidam citos kanālos, piemēram, Messenger vai WhatsApp. Tātad tas ir intuitīvi saprotams lietotājam. Tas ļauj lietotājiem iesaistīties īstajā laikā.

& nbsp;

Kā parūpēties par atbalstu lietotnē?

Lai sniegtu atbalstu lietojumprogrammā, pirmkārt, tehniski, klientam ir jābūt iespējai viegli iekļūt lietotnē un pēc tam sazināties ar atbalsta komandu. Tam vajadzētu būt intuitīvi un vizuāli pievilcīgi. No klientu apkalpošanas puses klientam jāsaņem tūlītēja atbilde, kas palīdzēs atrisināt viņu problēmu. Ja iespējams, nepārsūtiet lietotāju uz citām ziņapmaiņas programmām, bet palīdziet tieši lietojumprogrammā.

& nbsp;

Kāpēc atbalsts lietotnē ir svarīgs?

Katru dienu palielinās laiks, ko lietotāji pavada mobilajās ierīcēs, un samazinās laiks, ko viņi pavada, piekļūstot internetam, izmantojot galddatorus. Arvien vairāk klientu pasūta produktus vai grāmatu pakalpojumus, izmantojot mobilās ierīces, tāpēc ir tik svarīgi, lai lietojumprogrammas nodrošinātu arī efektīvu klientu apkalpošanu. Klientu nedrīkst sūtīt uz e-pastu vai tālruni.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju