Kas ir atbalsts lietotnē?
Keeping your customers satisfied is a vital part of every successful business. With in-app support you can help your customers more easily. They don’t need to leave the app to report an issue anymore.
Šī funkcija var būt īpaši noderīga klientiem, kuri izmanto mobilo lietotni, kur pretējā gadījumā viņiem būs jāatstāj lietotne, lai meklētu veidu, kā sazināties ar jūsu uzņēmuma atbalsta komandu.
Atbalsts lietotnē tiek nodrošināts ar palīdzības pogu, kas ievietota lietotnē un sniedz klientiem daudzus atbalsta rakstus. Lai saņemtu papildu palīdzību, notiek saziņa ar atbalsta aģentu un izveidots pieteikums.
Frequently Asked Questions
Kas ir atbalsts lietotnē?
Atbalsts lietotnē ļauj klientiem mijiedarboties ar klientu atbalsta komandu (vai botiem) tieši pašā lietotnē. Visbiežāk tas ir iespējams, pateicoties saziņas interfeisam, kas ir līdzīgs saziņas veidam citos kanālos, piemēram, Messenger vai WhatsApp. Tātad tas ir intuitīvi saprotams lietotājam. Tas ļauj lietotājiem iesaistīties īstajā laikā.
Kā parūpēties par atbalstu lietotnē?
Lai sniegtu atbalstu lietojumprogrammā, pirmkārt, tehniski, klientam ir jābūt iespējai viegli iekļūt lietotnē un pēc tam sazināties ar atbalsta komandu. Tam vajadzētu būt intuitīvi un vizuāli pievilcīgi. No klientu apkalpošanas puses klientam jāsaņem tūlītēja atbilde, kas palīdzēs atrisināt viņu problēmu. Ja iespējams, nepārsūtiet lietotāju uz citām ziņapmaiņas programmām, bet palīdziet tieši lietojumprogrammā.
Kāpēc atbalsts lietotnē ir svarīgs?
Katru dienu palielinās laiks, ko lietotāji pavada mobilajās ierīcēs, un samazinās laiks, ko viņi pavada, piekļūstot internetam, izmantojot galddatorus. Arvien vairāk klientu pasūta produktus vai grāmatu pakalpojumus, izmantojot mobilās ierīces, tāpēc ir tik svarīgi, lai lietojumprogrammas nodrošinātu arī efektīvu klientu apkalpošanu. Klientu nedrīkst sūtīt uz e-pastu vai tālruni.
Expert’s note
Atbalsts lietotnē var uzlabot klientu apkalpošanu, sniedzot viņiem iespēju viegli sazināties ar atbalsta komandu. Esi pieejams klientiem, lai palielinātu to apmierinātību.
Campaign Monitor Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Campaign Monitor ir e-pasta mārketinga platforma, kas piedāvā rīkus e-pasta kampaņu izveidošanai, automatizēšanai un uzraudzībai. To var sazināties, izmantojot sociālos medijus, kopienas forumu vai zināšanu bāzi. Klientu atbalsta komanda ir motivēta un ātri atbild uz jautājumiem. A/B testēšanas rīki ir arī pieejami.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."