Kas ir iekšējā zināšanu bāze?
“Zināšanu bāze ir informācijas apkopojums par konkrētu tēmu.”
Kas ir iekšējā zināšanu bāze LiveAgent?
Iekšējā zināšanu bāze būtībā ir pašapkalpošanās rīks jūsu darbiniekiem. Kā jau teikts, tā tiek rādīta tikai iekšēji. Tas nozīmē, ka to var apskatīt tikai jūsu darbinieki. Iekšējā zināšanu bāze var būt svarīgs uzņēmuma informācijas avots. Tas var arī uzlabot efektivitāti, veiktspēju un darbinieku zināšanas.
Ar kādu informāciju var dalīties iekšējā zināšanu bāzē?
Iekšējā zināšanu bāze var ietvert:
- Darba uzsākšanas procesu
- Aprēķinus/rēķinus
- Uzņēmuma informāciju
- Organizacionālo struktūru
- Kompānijas jaunumi – apbalvojumi, notikumi
- Notiekošās akcijas/pārdošanas
- IT pašapkalpošanās pamācības dažādām nodaļām (praktiskie ceļveži, video pamācības un daudz kas cits).
Kā var kārtot zināšanu bāzi LiveAgent iekšienē?
Lai uzņēmuma zināšanu bāze būtu sakārtota, vienkārši izveidojiet dažādas kategorijas dažādām tēmām. Piemēram, var izveidot dažādas sadaļas darba uzsākšanas procesam, uzņēmuma jaunumiem un praktiskajiem padomiem. Tādējādi tiks izveidota struktūra, ar kuras palīdzību jūsu darbinieki varēs viegli atrast visu nepieciešamo informāciju.
Turklāt katrai kategorijai varat pievienot Foruma un Ieteikumu/Atsauksmju iespēju. Tādējādi katram aģentam ir piekļuve biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu datubāzei, ko uzdevuši citi aģenti. Tas ievērojami samazina laiku, kas nepieciešams, lai katrs aģents atrisinātu savu problēmu.
Kā izveidot iekšējo zināšanu bāzi?
Iekšējā zināšanu bāze parasti ir daļa no sarežģītākas programmatūras, piemēram, palīdzības dienesta programmatūras. Šādā sistēmā var izveidot gan iekšējās, gan ārējās zināšanu bāzes.
1. solis – Pieteikšanās/LiveAgent konta izveide
Vispirms ir jāpiesakās LiveAgent kontā. Ja jums tāda nav, varat brīvi izmantot 30 dienu izmēģinājuma versiju.
2. solis – Došanās uz Zināšanu Bāzi
Pēc pieteikšanās vienkārši dodieties uz zināšanu bāzi, kā parādīts tālāk redzamajā ekrānuzņēmumā.
3.solis – Kategoriju izveide
Lai uzlabotu organizāciju, izveidojiet kategorijas, pamatojoties uz uzņēmuma vajadzībām un prioritātēm. Noklikšķiniet uz Izveidot un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju.
Neaizmirstiet norādīt iekšējo piekļuvi, ja vēlaties, lai informācija būtu privāta un tai varētu piekļūt tikai organizācijas dalībnieki.
4. solis – Izveides uzsākšana
Pēc kategoriju izveides varat sākt izveidot zināšanu bāzi. Varat izveidot kategorijas Raksti, Forums vai Ieteikumi.
Ja jums ir LiveAgent, izlasiet mūsu padziļināto zināšanu bāzes pamācību vai skatiet video demonstrāciju zemāk.
Kādas ir Iekšējās zināšanu bāzes priekšrocības?
Priekšrocības ir šādas:
- Uzlabota klientu pieredze
- Uzlabota aģenta efektivitāte
- Lielāks pārdošanas apjoms
- Labāks zīmola tēls
- Uzlabots klientu apkalpošanas/atbalsta līmenis
- Augstāks ražīgums
- Uzlabotas darbinieku zināšanas
Piemēri no reālas dzīves:
Darba uzsākšanas process
Dažkārt darba uzsākšanas process var būt garš un grūts, īpaši, ja jums nav atbilstošas pārvaldības sistēmas. Aplūkosim piemēru. Jūsu uzņēmumam ir jauns klientu apkalpošanas nodaļas darbinieks. Tā nu jums ir jānodrošina, lai darbinieks ātrāk apgūtu uzņēmuma informāciju, apmācību un izprastu organizācijas struktūru.
Bieži vien jaunas informācijas/zināšanu apjoms ir jaunajam darbiniekam grūti atminams. Tāpēc, izmantojot iekšējo zināšanu bāzi, aģents var mierīgi un bez stresa visu apgūt. Tur būs visa informācija, tāpēc jaunais aģents vajadzības gadījumā var arī atgriezties un apskatīt vēlreiz visu iekšējo informāciju.
Uzņēmuma jaunumi/informācija
Pat pieredzējis vecākais klientu apkalpošanas aģents nezina visas atbildes. Dažreiz ir zīmola jauninājumi, jaunas reklāmas vai juridiskas izmaiņas, par kurām aģents, iespējams, nezina. Kad esi sapinies un nezini, kur atrast atbildi uz savu jautājumu, ir tikai viena vieta — iekšējā zināšanu bāze. Iekšējā zināšanu bāze ļauj ātri meklēt informāciju. Tādējādi visi aģenti var nodrošināt tūlītēju un kvalitatīvu klientu apkalpošanu.
Kā izvēlēties programmatūru, lai izveidotu kvalitatīvu iekšējo zināšanu bāzi?
1. Pierakstiet sava uzņēmuma vajadzības un priekšrokas
2. Veiciet pētījumu Programmatūras apskatu vietnēs
3. Sašauriniet meklējumu līdz labākajai palīdzības dienesta programmatūrai
4. Salīdziniet cenas, funkcijas, lietojamības un pielāgošanas iespējas
5. Reģistrējieties bezmaksas izmēģinājuma versijām, izmēģiniet katru programmatūru un tad pieņemiet galīgo lēmumu.
Would you like to have your own Internal Knowledge base?
LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.
Neziniet LiveAgent?
LiveAgent ir mākoņdatu palīdzības dienesta un klientu atbalsta programmatūra, kas palīdz uzņēmumiem nodrošināt izcilu klientu apkalpošanu, pārraudzīt klientu apmierinātību un samazināt klientu atbalsta kopējās izmaksas.
Lai būtu konkrētāk, sistēma parāda visus klientu apkalpošanas pieteikumus vienuviet. Tādējādi e-pasta ziņas, zvani, SoMe pieprasījumi un tiešsaistes čati tiek parādīti vienā saskarnē un vienmērīgi sadalītas starp klientu apkalpošanas aģentiem. Tādējādi jebkurš uzņēmums, kas izmanto šo palīdzības dienesta programmatūru, var efektīvi apstrādāt klientu pirprasījumus no dažādiem atbalsta kanāliem.
Citas populāras LiveAgent iespējas:
- Iekšējie zvani
- Automātizkais Atzvans
- Automātiska pieteikumu sadale
- Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
- Klientu pieprasījumu pārvaldība (CRM)
- Iepriekšsagatavotas ziņas
- Analīzes pārskats
- Gamifikācija
Vēlaties uzzināt vairāk? Apskatiet visas LiveAgent funkcijas.
Want to create an omnichannel experience?
LiveAgent offers a free 30-day free trial to those that want to improve their customer service right away.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.