Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu servisa gamifikācija

Kas ir gamifikācija?

Gamifikācija ir spēles mehānikas/elementu pielietošana darbībām, kas nav spēles. To var lietot daudzās ar spēli nesaistītās vidēs, piemēram, klientu apkalpošanā, mārketingā, pārdošanā vai izglītojošā saturā.

Kāpēc gamifikācija ir svarīga klientu apkalpošanā?

Gamifikācijas izmantošana klientu apkalpošanā var palielināt aģentu iesaisti, veicināt veselīgu konkurenci starp komandām un darbiniekiem, palielināt produktivitāti un veicināt sadarbību, lai sasniegtu kopīgu mērķi.

Gamifikācija veicina cilvēku dabiskās konkurences tendences un tādējādi var uzlabot sniegumu. Tā kā klientu apkalpošana ir atkārtots un sarežģīts darbs, klientu atbalsta aģentiem jābūt motivētiem, atzītiem un novērtētiem, lai turpinātu darbu augstā līmenī.

Kādas gamifikācijas iespējas piedāvā LiveAgent?

Liveagent gamifikācijas līdzekļi ir paredzēti, lai uzslavētu, motivētu, izklaidētu, palielinātu produktivitāti un veicinātu sadarbību grupās.

Balvas un atzinības zīmes

Liveagent piedāvā gatavās atzinības zīmes, kuras balstās uz katra aģenta snieguma novērtējumu pēdējo 7 dienu laikā. Ja neesat gatavo atzinības zīmju cienītājs, varat tās pielāgot savām vajadzībām.

Gamifikācijas iespējas - Balvas un atzinības zīmes - LiveAgent
Gamifikācijas atzinības zīmes

Šeit ir mūsu pašreizējo gatavo atzinības zīmju saraksts:

  • Satiksmes regulētājs – piešķirta aģentam, kas pārvirza visvairāk pieteikumus.
  • Siesta – piešķirta aģentam, kurš ņem ilgākos pārtraukumus.
  • Nevaldāms Nemiernieks – piešķirta aģentam, kas saņem visnegatīvākās atsauksmes.
  • Inspektors – piešķirta aģentam ar visgarāko vidējo pieteikuma apstrādes laiku.
  • Veiklais Gonsaless – piešķirta aģentam, kas visātrāk reaģējis uz ienākošo čatu.
  • Atzīts – piešķirta aģentam ar pozitīvākajām atsauksmēm.
  • Kafijmīlis – piešķirta aģentam, kas ņem visvairāk pārtraukumus.
  • Romānists – piešķirta aģentam, kurš iepriekšējā dienā uzrakstījis garāko atbildi uz pieteikumu.
  • Birkotājs — piešķirta aģentam, kurš atzīmēja ar birkām visvairāk pieteikumu.
  • Četrlapis – šī zīme tiek piešķirta nejauši un tiek parādīta ļoti reti. Stāsta, ka tā atnes veiksmi. Tikmēr, kamēr jums ir šī zīme, klienti uzdos tikai vienkāršus jautājumus 🙂
  • Ekspresis – piešķirta aģentam, kuram ir visīsākais pieteikuma izskatīšanas laiks.
  • Centis – piešķirta aģentam, kurš tiešsaistē pavadījis visvairāk laika.
  • Pļāpa – piešķirta aģentam, kuram iepriekšējā dienā bija visgarākā tiešsaistes čatošana.
  • Apkopējs – piešķirta aģentam, kas atrisina/dzēš visvairāk pieteikumu.
  • Runasvīrs – piešķirta aģentam, kuram iepriekšējā dienā bija visgarākais zvans
Līderu tablo atzinības zīmēm

Līmeņi

Līmeņi ir interesanti tituli, kas tiek parādīti blakus katra aģenta vārdam. Tie veicina veselīgu konkurenci un motivē katru indivīdu sasniegt nākamo līmeni. Līmeņi tiek sasniegti ar laiku un apzīmē pašreizējās jūsu aģentu prasmes. Kad līmenis ir sasniegts, tas ir pastāvīgs, tas nozīmē, ka līmeni nevar zaudēt neko nedarot.

Gamifikācijas līmeņi - LiveAgent
Gamifikācijas līmeņi

Pašlaik LiveAgent piedāvā 12 iepriekš sagatavotus līmeņus. Tie ir pilnībā pielāgojami, tāpēc, ja vēlaties izveidot personalizētus līmeņus, kas atbilst jūsu uzņēmuma kultūrai, dariet to.

Etaloni un līderu saraksti

Etaloni un līderu saraksti parāda jūsu aģenta sasniegumus LiveAgent informācijas panelī. Varat redzēt mērījumus, piemēram, cik ilgi katrs aģents ir bijis tiešsaistē, uz cik ziņojumiem ir atbildējis, cik zvanu ir veicis, pārdevis utt.

Etaloni ir lielisks motivators, jo tie sniedz jūsu aģentiem reāllaika skatījumu par savu darbību salīdzinājumā ar kolēģiem. Ja aģents pamanīs, ka viņš atpaliek, viņš, visticamāk, sāks proaktīvi uzlabot savu sniegumu.

Līmeņu līderu tablo
Līmeņu līderu tablo

Papildus iespējas, kas palīdz saglabāt jūsu aģentu produktivitāti

LiveAgent tika radīts, domājot par produktivitāti un komandas darbu. Galvenais mērķis bija radīt produktu, kas atvieglo atbalsta aģentu darbu — izveidojot rīkus, kas rada efektīvāku darbplūsmu. Lai jūsu darbu padarītu vēl efektīvāku, ir pieejami arī citi LiveAgent līdzekļi.

Iekšējais čats

Čats

Iekšējais čats ļauj klientu atbalsta aģentiem čatot savā starpā tieši LiveAgent. Tādējādi aģenti var sazināties ar saviem kolēģiem, neizejot no lietotnes.

Aģenti var čatot, lūgt palīdzību, nosūtīt pielikumus un pat nosūtīt viens otram klikšķināmas pieteikumu ID saites, kas pārvirza adresātu uz attiecīgo pieteikumu.

Iekšējais zvans

Tālrunis zvana laikā čatā

Iekšējie zvani, tāpat kā iekšējais čats, ļauj atbalsta aģentiem zvanīt viens otram tieši, izmantojot LiveAgent lietotni. Ja aģentiem nepieciešama palīdzība pie konkrētā pieteikuma, viņi var veikt iekšējo zvanu tieši no pieteikuma saskarnes.

Automatizācijas komandas

Klientu servisa gamifikācija

LiveAgent piedāvā trīs automatizācijas komandu veidus — laika, notikumu un SLA.

  • Laika komandas ir laika nosacījumi un tiek izpildītas, ja izpildas nosacījumi. Laika komandas parasti tiek izmantotas ikdienišķiem un atkārtotiem uzdevumiem, piemēram, tīrīšanai, sekošanas un atgādinājumu e-pastiem, pieteikumu pabeigšanai utt. Piemēram, var iestatīt komandu, kas automātiski nosūta atsauksmju e-pasta ziņojumu katram klientam 24 stundas pēc viņa pieprasījuma atrisināšanas.
  • Darbības izraisītas komandas izpilda iepriekš definētas darbības, ja ir izpildīti to nosacījumi. Piemēram, var iestatīt komandu, kas automātiski pārvirzīs visus pieteikumus ar vārdiem “abonements”, “jaunināšana” un “apmaksa” uz pārdošanas nodaļu.
  • SLA komandas darbojas ciešā sadarbībā ar Prioritātes pogu, lai nodrošinātu, ka uz pieteikumiem, kas ir piesaistīti servisa līmeņa līgumiem, tiek atbildēts savlaicīgi.

Iepriekš sagatavotas atbildes

Iepriekš sagatavota atbilde

Iepriekš sagatavotas atbildes ļauj aģentiem veidot iepriekš definētas atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem. Tiklīdz šīs atbildes ir saglabātas sistēmā, aģenti tās var izmantot, lai atbildētu uz klientu vaicājumiem no tiešsaistes čata, e-pasta un klientu portāla. Ir nepieciešams tikai viens klikšķis!

Vienotā iesūtne

Klientu servisa gamifikācija

Mūsu Vienotā iesūtne atvieglo vairāku uzdevumu vienlaicīgu veikšanu. Aģenti vienlaikus var atbildēt uz vairākiem pieteikumiem no dažādiem kanāliem. Piemēram, aģents var atbildēt uz vairākiem tiešsaistes čatiem, un tai laikā arī rakstīt garu e-pasta atbildi. Kā? Ar vairākām pieteikumu cilnēm.

Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma

Klientu servisa gamifikācija

Hibrīdā pieteikumu plūsma ļauj sekot līdzi klienta kontaktu/problēmu risināšanas ceļam pa dažādiem kanāliem, uzturoties vienā un tajā pašā pieteikuma pavedienā. Ja klients, kuram palīdzat, atsaucas uz iepriekšēju sarunu ar citu aģentu, varat to viegli apskatīt hibrīdajā pieteikuma pavedienā.

CRM

Klientu attiecību pārvaldība

Liveagent ir iebūvēts CRM tieši vienotajā iesūtnē. Čatojot ar klientu reālajā laikā, varat apskatīt informāciju par viņu, iepriekšējos pieteikumus, pirkumus un citu informāciju, ko esat apkopojis. Turklāt CRM informāciju var rediģēt un atjaunināt reālajā laikā.

Trešo pušu integrācijas

Integrācija

Liveagent spēj integrēt vairāk nekā 40 trešo personu lietojumprogrammas, piemēram, MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply u.c. Integrējot lietojumprogrammas, kuras izmantojat katru dienu kopā ar LiveAgent, varat piekļūt katras programmas saturam un veikt darbības, neizejot no palīdzības dienesta programmatūras.

Piemēram, ja izmantojat PipeDrive un vēlaties pievienot jaunu darījumu konveijeram, to var izdarīt tieši LiveAgent iekšienē. Vienkārši ir jāatver kontaktpersonas kartiņa vai pieteikuma informācijas lauks un jānoklikšķina uz PipeDrive ikonas. Noklikšķinot uz ikonas, varēsit pievienot jaunus piedāvājumus vai rediģēt esošās piedāvājumu vērtības.

Integrējot ikdienā izmantotās programmas ar LiveAgent, tiks ietaupīts laiks — mazāk klikšķu, mazāk pieteikšanās katrā programmā un mazāk ciļņu.

Kā iestatīt gamifikāciju

Ja jums ir nepieciešama palīdzība, lai savā LiveAgent kontā iestatītu gamifikāciju, veiciet šajā video rādītās darbības vai sekojiet zemāk aprakstītajam.

  1. Noklikšķiniet uz Konfigurācija > Sistēma > Gamifikācija
  2. Pārvietojieties uz atzinības zīmju cilni, lai rediģētu atzinības zīmes (nosaukums, attēls, apraksts)
  3. Noklikšķiniet uz līmeņa cilnes, lai rediģētu līmeņus, pievienotu jaunus līmeņus un rediģētu nosacījumus

Kā jūsu uzņēmums var gūt labumu no gamifikācijas līdzekļiem?

Augstāks ražīgums

Laimīguma atskaite - Gamifikācija klientu apkalpošanā

Cilvēki ir dabiski konkurējoši, un LiveAgent gamifikācijas līdzekļi izmanto šo cilvēka īpašību, lai veicinātu produktivitāti darba vietā. Tiklīdz viens aģents sāks strādāt izcili, citi centīsies neatpalikt. Rezultātā visa komanda turpinās motivēt viens otru strādāt cītīgāk un gudrāk.

Labāka morāle

Laimīgs čata klients

Augsta morāle nozīmē enerģisku garu. Kad klientu apkalpošanas komandām ir augsta morāle, tās iedrošina viena otru, ir priecīgas un labprāt palīdz viena otrai. Gamifikācijas līdzekļi var palielināt komandas morāli, jo sniedz gandarījumu, pabeidzot “izaicinājumus”, paaugstinot līmeņus un nopelnot atzinības zīmes/balvas.

Kopumā augsta morāle ir motivējoša, jo tā klientu atbalsta aģentiem rada sajūtu, ka viņi sniedz ieguldījumu kaut kam lielākam, un tas piešķir viņu darbam lielāku nozīmi.

Pārākā apkalpošana

Klientu servisa gamifikācija

Līmeņu, atzinības zīmju, apbalvojumu un līderu sarakstu izmantošana palīdz jūsu aģentiem nodrošināt labāku klientu apkalpošanu. Kā? Ja aģenti zina, ka viņi var celt līmeni ātrāk, pastāvīgi saņemot pozitīvas atsauksmes un sniedzot klientiem zinošas un ātras atbildes, pastāv lielāka iespēja, ka viņi nodrošinās tieši šāda veida pakalpojumus. Pastāv arī lielāka iespēja, ka viņi turpinās pilnveidoties un galu galā uzlabot savu darbu, vienlaikus apgūstot unikālas prasmes.

Vairāk inovāciju

Klientu servisa gamifikācija

Kad Iestatat iknedēļas izaicinājumus komandai, ir lielāka iespēja , ka aģenti sadarbosies sarežģītu problēmu risināšanā. Atšķirīgie viedokļi, prasmes un priekšvēsture var sniegt jaunus risinājumus esošajām problēmām.

Apmierinātāki klienti

Klientu servisa gamifikācija

Jo efektīvāk jūsu aģenti risina problēmas, jo apmierinātāki ir klienti. Ja par to padomā, klienta gala mērķis vienmēr ir pēc iespējas ātrāk un efektīvāk atrisināt problēmas. Kad viņiem tiek piešķirts klientu atbalsta pārstāvis, kas nodrošina zinošus, ātrus un personalizētus pakalpojumus, viņi ir patīkami pārsteigti un augstu vērtē jūsu uzņēmumu.

Ready to make customer support a game?

Try LiveAgent today. Our free 14-day trial allows you to unleash LiveAgent's full potential -- gamification included. Create your own badges, levels, and benchmarks today!

Free Trial

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju