Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Apbalvojumi un nozīmītes

Ar nozīmītēm tiek radīta jautra un saistoša darbavieta. Ar nozīmītēm produktivitāte birojā palielinās dabiskā ceļā. Cilvēkiem patīk vākt un krāt apbalvojumus nesošas nozīmītes un censties pēc iespējas ātrāk atbrīvoties no negatīvajām. Apbalvojumi un nozīmītes ir daļa no spēles elementu funkcionalitātes.

Palīdzības dienesta vadītājiem ir vienkāršs un ātrs veids, kā noskaidrot, kurš darbinieks uzrāda labākos rezultātus, atbild visvairāk klientiem, pārdod visvairāk produktu un kurš kavē darbu, jo ilgstoši ir neaktīvs.

Piemērs

LiveAgent piešķirs “Speedy Gonzales” nozīmīti atbalsta pārstāvim, kuram būs visīsākais atbildes laiks.

Nozīmīšu paraugi

Apbalvojumi un nozīmītes
Nozīmīšu saraksts

Noklusējuma nozīmīšu veidi (varat pielāgot katru nozīmīti):

  • Satiksmes kontrolieris – darbiniekam, kurš pārsūtījis vislielāko skaitu palīdzības pieteikumu. ( Tiek novērtēts katru dienu un piešķirts aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir nodevis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
  • Siesta – Tavs pauzes laiks ir visilgākais no visiem. Tu patiešām izbaudi savu siestu (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir visilgāk baudījis atpūtas pauzi.)
  • Dumpinieks bez iemesla – Tev ir visvairāk negatīvu vērtējumu. Pārdomā savas atbildes. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā saņēmis visvairāk pārmetumu.)
  • Inspektors – Tu rūpīgi izlasi palīdzības pieteikumus. Tavs vidējais palīdzības pieteikumu caurskatīšanas laiks ir visilgākais no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais iepriekšējā dienā atvērto palīdzības pieteikumu laiks ir bijis visilgākais.)
  • Speedy Gonzales – Tava reakcija uz tērzēšanas pieprasījumiem ir visātrākā no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais reakcijas laiks uz tērzēšanas zvaniem iepriekšējā dienā bija visātrākais.)
  • Atalgots – Tu esi visatalgotākais aģents. Klienti Tevi mīl. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā saņēmis visvairāk balvu).
  • Kafija – Tu izmanto visvairāk pārtraukumu. (Novērtē katru dienu un piešķir darbiniekam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir pārtraucis darbu visvairāk reižu.)
  • Rakstnieks – Vakar esi uzrakstījis garāko atbildi. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā uzrakstīja garāko atbildi.)
  • Tageris – Esi ietagojis visvairāk palīdzības pieteikumu. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā ir atzīmējis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
  • Četrlapa – šī četrlapa parādās ļoti reti un nesīs Tev veiksmi. Ar šo nozīmīti klienti Tev uzdos tikai vieglus jautājumus 🙂 (Novērtē pēc nejaušības principa un piešķir vienam no tiešsaistes aģentiem.)
  • Ekspresis – Tu atver un aizver palīdzības pieteikumus ar ekspreša ātrumu. Tavs vidējais palīdzības pieteikumu apskates laiks ir visīsākais no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kura vidējais atvērto palīdzības pieteikumu laiks iepriekšējā dienā bija visīsākais.)
  • Darbarūķis – Atpūties. Tu visvairāk laika esi pavadījis tiešsaistē. (Novērtē katru dienu un piešķir darbiniekam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā tiešsaistē pavadījis visvairāk laika.)
  • Pļāpīgais – Tu vakar veici visilgāko tērzēšanu. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā veica tērzēšanu ar visvairāk ziņojumiem.)
  • Tīrītājs – Tu atrisini/izdzēs visvairāk palīdzības pieteikumu no visiem. (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš pēdējo septiņu dienu laikā atrisinājis vai slēdzis visvairāk palīdzības pieteikumu.)
  • Runīgais – vakar veici visgarāko sarunu pa tālruni.  (Novērtē katru dienu un piešķir aģentam, kurš iepriekšējā dienā veicis visilgāko zvanu.)

Nozīmīšu līderu tablo

Aģenti var apskatīt cits cita nozīmītes un sacensties savā starpā.

Līderu tablo nozīmītēm

Make customer service fun again!

Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.

Start free 14-day trial

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju