Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu aprūpe

Kas ir klientu aprūpe?

Klienti ir ļoti svarīgi cilvēki ikvienam uzņēmumam. Veids, kādā uzņēmums rūpējas par saviem klientiem, ir ļoti nozīmīgs, lai veidotu labu uzņēmuma tēlu un vārdu.

Klientu aprūpe nozīmē klientu pieskatīšanu un viņu cerību apmierināšanu. Klienti dalās ar savām problēmām, jautājumiem un vaicājumiem klientu pārstāvjiem, un tie, savukārt, ir atbildīgi par risināšanu. Tas ir process, kurā dodot vairāk, kā klienti cerējuši, var ievērojami palielināt klientu apmierinātību.

Klientu aprūpe

BUJ

Ko nozīmē klientu aprūpe?

Klientu aprūpe ir darbs, kas notiek, rūpējoties par klienta vajadzībām un apmierinot cerības, turklāt dodot vairāk, nekā tiek gaidīts. Par to galvenokārt atbildīga ir klientu apkalpošanas komanda.

Kāpēc klientu aprūpe ir svarīga?

Klientu apkalpošana ir viena no nozīmīgākajām jomām pārdošanas procesā. Pateicoties tam, zīmols veido noturīgas attiecības ar klientu un var visos sīkumos iepazīt viņu problēmas un cerības. Klientu apkalpošana ir arī pirmais kontaktpunkts ar klientu, tāpēc tam ir iespēja operatīvi reaģēt uz viņu vajadzībām.

Kādi ir 3 klientu aprūpes principi?

Pirmais un galvenais princips ir, ka klientu apkalpošanai ir jāuzklausa klients. Pateicoties tam, uzņēmums var būt lietas kursā par to, vai tas atbilst klientu vajadzībām, un saņemt atsauksmes par to, ko tas var uzlabot visa zīmola darbībā.

Otrais noteikums ir individuāla pieeja klientam. Klientam ir jājūt, ka pret viņu izturas kā pret personību, nevis kā pret vienu no daudziem.

Trešais princips ir būt empātiskam. Klientu apkalpotājiem vajadzētu mēģināt saprast, kāpēc klients rīkojas tā, kā viņi rīkojas.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju