Kas ir klientu aprūpe?
Klienti ir ļoti svarīgi cilvēki ikvienam uzņēmumam. Veids, kādā uzņēmums rūpējas par saviem klientiem, ir ļoti nozīmīgs, lai veidotu labu uzņēmuma tēlu un vārdu.
Klientu aprūpe nozīmē klientu pieskatīšanu un viņu cerību apmierināšanu. Klienti dalās ar savām problēmām, jautājumiem un vaicājumiem klientu pārstāvjiem, un tie, savukārt, ir atbildīgi par risināšanu. Tas ir process, kurā dodot vairāk, kā klienti cerējuši, var ievērojami palielināt klientu apmierinātību.

Frequently asked questions
Ko nozīmē klientu aprūpe?
Klientu aprūpe ir darbs, kas notiek, rūpējoties par klienta vajadzībām un apmierinot cerības, turklāt dodot vairāk, nekā tiek gaidīts. Par to galvenokārt atbildīga ir klientu apkalpošanas komanda.
Kāpēc klientu aprūpe ir svarīga?
Klientu apkalpošana ir viena no nozīmīgākajām jomām pārdošanas procesā. Pateicoties tam, zīmols veido noturīgas attiecības ar klientu un var visos sīkumos iepazīt viņu problēmas un cerības. Klientu apkalpošana ir arī pirmais kontaktpunkts ar klientu, tāpēc tam ir iespēja operatīvi reaģēt uz viņu vajadzībām.
Kādi ir 3 klientu aprūpes principi?
Pirmais un galvenais princips ir, ka klientu apkalpošanai ir jāuzklausa klients. Pateicoties tam, uzņēmums var būt lietas kursā par to, vai tas atbilst klientu vajadzībām, un saņemt atsauksmes par to, ko tas var uzlabot visa zīmola darbībā.
Otrais noteikums ir individuāla pieeja klientam. Klientam ir jājūt, ka pret viņu izturas kā pret personību, nevis kā pret vienu no daudziem.
Trešais princips ir būt empātiskam. Klientu apkalpotājiem vajadzētu mēģināt saprast, kāpēc klients rīkojas tā, kā viņi rīkojas.
- Klientu Piesaiste (Skaidrojums)
- Klientu apkalpošanas apmācība [Skaidrojums]
- Zvanu Centra Slēgšanas/Apturēšanas Kontaktu Sagataves - LiveAgent
- Klientu Apkalpošanas Uzņēmumi (Skaidrojums)
- Palīdzības čats [Skaidrojums]
- Kā Izveidot Atsauksmju un ieteikumu Sadaļu? (+Ieguvumi)
- Ceļa kartēšana (Skaidrojums)
- Kā veikt klientu aptaujas (+piemēri)