Izvairieties sniegt sliktu atbalstu klientiem, ļaujot klientiem novērtēt klientu atbalsta aģentu atsaucību un atbildes. Identificējiet negatīvas tendences klientu atbalsta jomā un attiecīgi rīkojieties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.

Klienti var sniegt atsauksmes par savu atbalsta pieredzi, novērtējot savu saziņu ar klientu pārstāvi. Ļaujiet klientiem novērtēt aģenta Čata un E-pasta atbildes.
Aģentu reitinga pārskats
LiveAgent piedāvā atskaites par Aģentu sniegumu ar klientu pozitīviem un negatīviem komentāriem. Jūs varat eksportēt atskaiti CSV failā.
Uzzinot vairāk par saviem aģentiem, jūs varat apbalvot savus labākos aģentus un atbalstīt tos, kuru sniegums šobrīd ir nepietiekams. Identificējiet negatīvas tendences klientu atbalsta jomā un attiecīgi rīkojieties. Izmantojiet LiveAgent “Reitinga” funkciju.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Vai meklējat Olark alternatīvu?
LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks ar tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs, kas nodrošina ātru un uzticamu klientu atbalstu.