Novērsiet iespēju, ka vairāki Aģenti strādātu ar vienu un to pašu Pieteikumu. Liveagent parāda, kurš skatās pieteikumu, un kurš uz to atbild.
LiveAgent rāda:
- Kurš skatās pieteikumu
- Kurš atbild uz pieteikumu
Izmantojot Aģentu Pārklāšanās Noteikšanas funkciju, jums nekad nebūs jāuztraucas par atkārtotas atbildes nosūtīšanu. Balstoties uz risinājuma algoritmu, pārklāšanās noteikšana nodrošina, ka Aģenti neatver pieteikumu, pie kā jau tiek strādāts.
Scared of erasing your colleague’s work?
LiveAgent’s collision detection features will alert you whenever you attempt to answer a chat or ticket that’s already being worked on. Try it today.
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Klientu apmierinātība uzlabo reklāmguvumu un ieņēmumus. Sniedzot personalizētus pakalpojumus, veicinās sadarbību un palielinās produktivitāti.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.