Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības pieteikumu sistēma

Kas ir palīdzības pieteikumu sistēma?

Palīdzības pieteikumu sistēma ir rīks, kas galvenokārt paredzēts klientu apkalpošanai. Tas palīdz klientu pārstāvjiem atbildēt uz pieprasījumiem, izmantojot vienu saskarni un bez jebkādām grūtībām. Kad klientu pārstāvis saņem pieprasījumu no jebkura kanāla, tas tiek pārveidots par palīdzības pieteikumu. Šos palīdzības pieteikumus var atrast universālajā iesūtnē. Tādējādi Jūsu klientu apkalpošanas aģenti sniedz atbildes ātri un savlaicīgi.

Kā darbojas palīdzības pieteikumu programmatūra LiveAgent sistēmā?

Pēc reģistrēšanās un lietošanas uzsākšanas ceļveža izmantošanas varat sākt izmantot LiveAgent. Pēc visu platformu ieviešanas, kurās klienti sazinās ar Jūsu uzņēmumu, Jūs varat sākt atbildēt uz pieprasījumiem. Šos klientu pieprasījumus tagad sauks par palīdzības pieteikumiem. 

Ja vēlaties uzzināt par visām mūsu palīdzības pieteikumu programmatūras funkcijām, skatiet sadaļu “Funkcijas”.

Kādas ir palīdzības pieteikumu sistēmas izmaksas LiveAgent?

LiveAgent piedāvā trīs dažādus abonementus jeb tarifu plānus:

  • Tarifu plāns “Palīdzības pieteikumi” – $15 vienam lietotājam.
  • Tarifu plāns “Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana” – $29 vienam lietotājam.
  • Tarifu plāns “Viss iekļauts” – $39 vienam lietotājam.

Katram abonementam ir pieejams 14 dienu izmēģinājuma periods, kura laikā varat to izmēģināt. Šie trīs abonementi atšķiras pēc funkciju saraksta. Dažādiem uzņēmumiem ir dažādas vajadzības. Jūs varat izlemt, kura no tām ir vispiemērotākā Jūsu uzņēmumam. Bet, ja ar 14 dienu izmēģinājuma laiku Jums nepietiek, mēs piedāvājam arī bezmaksas kontu. Taču šim kontam ir noteikti funkciju ierobežojumi.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par abonementiem, izlasiet sadaļu LiveAgent – Cenas.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Kāpēc Jūsu uzņēmumam vajadzētu apsvērt iegādāties palīdzības pieteikumu programmatūru?

  • Liela klientu apmierinātība
  • Ātra klientu pieprasījumu atrisināšana
  • Centralizēta sistēma
  • Samazinātas izmaksas
  • Lielāka peļņa
  • Lojāli klienti
  • Vienmērīga saziņa
Palīdzības pieteikumu sistēma

Palīdzības pieteikumu programmatūras pārskats:

Universāla iesūtne:

Universāla iesūtne

Universālā iesūtne ir funkcija, kas palīdz Jūsu aģentiem apstrādāt visus klientu pieprasījumus, izmantojot vienu saskarni. Jūs varat saņemt klientu pieprasījumus no e-pasta, tērzēšanas tiešsaistē, zvaniem, forumiem, atsauksmēm un sociālajiem medijiem. Uz visiem pieprasījumiem no šīm platformām var viegli atbildēt no LiveAgent universālās iesūtnes.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Universālā iesūtne.

Palīdzības pieteikumu sistēma:

Palīdzības pieteikumu sistēma

Palīdzības pieteikums tiek izveidots, kad klients vēršas pie Jūsu uzņēmuma. Tas var notikt daudzos veidos, bet tas joprojām tiks parādīts kā palīdzības pieteikums – no konkrētās platformas. Palīdzības pieteikumā ir redzama visa Jūsu uzņēmuma rīcībā esošā informācija/dati par klientu. Tas palīdz Jums kā klientu pārstāvim ātrāk identificēt un atrisināt problēmu. Palīdzības pieteikumam vienmēr ir noteikts statuss. Tas palīdz Jūsu klientu apkalpošanas dienestam būt organizētam. Tādējādi, ja aģents jau ir atrisinājis palīdzības pieteikumu/jautājumu, tā statuss būs SLĒGTS. Ja tas ir palīdzības pieteikums, kas vēl nav atrisināts, tā statuss būs JAUNS. Pastāv arī citas palīdzības pieteikuma fāzes, piemēram, atbildēts, atlikts, atvērts.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumi.

Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma:

hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma

Klientu apkalpošanas jomā ir normāla parādība, ka klients pārtrauc sadarbību un sazinās vēlāk vai izmantojot citu platformu. Hibrīda palīdzības pieteikumu plūsma ļauj Jūsu klientu pārstāvjiem sazināties, izmantojot vienu un to pašu palīdzības pieteikumu. Piemēram tad, kad klients pārslēdzas uz dažādām platformām. Tas ir organizēts veids, kā strādāt ar klientiem. Šajā gadījumā klientam neatbildēs cits klientu apkalpošanas darbinieks. Līdz ar to, process ir ātrāks un efektīvāks.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Hibrīdā palīdzības pieteikumu plūsma.

Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale:

Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale

Vēl viena lieliska palīdzības pieteikumu programmatūras funkcija ir iespēja automātiski sadalīt palīdzības pieteikumus. Šī funkcija ir lielisks veids, kā optimizēt klientu apkalpošanu. Varat iestatīt, cik daudz palīdzības pieteikumu aģentiem jāsaņem katru dienu. Šādā veidā varat pārliecināties, ka uz visiem Jūsu klientu pieprasījumiem ir sniegtas atbildes. Vienlīdzīga darba sadale padara apmierinātus gan Jūsu klientu aģentus, gan arī klientus, kuri tiek apkalpoti.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent -Automatizēta palīdzības pieteikumu sadale.

Noteikumi:

Noteikumi

LiveAgent noteikumi palīdz iestatīt tādas funkcijas kā palīdzības pieteikumu sadale. Izmantojot šo funkciju, varat optimizēt visu, kas saistīts ar aģentu darba plūsmu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Noteikumi.

Poga “Atrisināt”:

Poga "Atrisināt"

Šī funkcija ļauj aģentiem saņemt atgādinājumus par visiem ienākošajiem klientu palīdzības pieteikumiem. Poga Atrisināt ļauj atvērt klientu pieprasījumus no jebkuras vietas sistēmā LiveAgent. Taču svarīgākais, ko šī funkcija dara, ir tas, ka tā nosaka klientu prioritātes, pamatojoties uz to svarīgumu. Svarīgums ir balstīts uz vairākiem faktoriem, piemēram, gaidīšanas laiku un vietu rindā. 

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Poga “Atrisināt”.

Laika noteikumi:

Laika noteikumi

Laika noteikumi tiek izmantoti gan klientiem, gan aģentiem. Ja tos izmanto pareizi, uzņēmums var novērst sliktu klientu pieredzi. Piemēram, ja palīdzības pieteikums ir vecāks par 24 stundām, Jūs varat noteikt prioritāti saviem klientu aģentiem. Šādā veidā varēsiet savlaicīgi atbildēt saviem klientiem un palīdzēt aģentiem noteikt prioritātes savam darbam.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Laika noteikumi.

Atbildība:

Atbildība

Šī funkcija ļauj atbildīgi sadalīt darbu aģentiem. Tādējādi aģentu var saukt pie atbildības, ja viņam/viņai piešķirtie palīdzības pieteikumi netiek atrisināti.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Atbildība.

Nodaļas:

Nodaļas

Klientu pieprasījumi atšķiras. Tāpēc var gadīties, ka klienta pieprasījums nonāk pie klientu pārstāvja, kurš, iespējams, nespēs viņam palīdzēt. Piemēram, klientam var būt nepieciešama nodaļa, kas runā citā valodā. Dažādu klientu apkalpošanas nodaļu izveide var palīdzēt Jums ātrāk apkalpot klientus.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Nodaļas.

Palīdzības pieteikumu sistēma
Nodaļas

Laika uzskaite:

Laika uzskaite

Laika uzskaite var palīdzēt saprast, cik daudz laika klientu pārstāvis pavada, strādājot ar palīdzības pieteikumu. Turklāt mēs piedāvājam arī laika atskaiti, kurā varat atrast visu klientu aģentu darba laika rādītājus. Varat arī iestatīt izsekošanu konkrētam palīdzības pieteikumam, atskaites datumam un citiem parametriem.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Laika uzskaite.

Tagi:

Tagi

Izmantojot tagus, varat pielāgot savu darbplūsmu. Tāpēc, ja iestatāt tagus konkrētiem palīdzības pieteikumiem, vēlāk varat tos filtrēt un piešķirt prioritāti vissvarīgākajiem palīdzības pieteikumiem. Piemēram, varat izveidot tagu ar nosaukumu STEIDZAMI. 

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Tagi.

Pakalpojumu līmeņa vienošanās:

SLA

SLA var palīdzēt Jums nodrošināt, ka Jūsu aģenti atbild uz visiem svarīgākajiem klientu jautājumiem. SLA iespējams pielāgot, pamatojoties uz Jūsu uzņēmuma vēlmēm. Tas palīdz Jūsu uzņēmumam sasniegt izvirzītos klientu apkalpošanas mērķus.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – SLA.

Darba laiks:

Darba laiks

Iestatiet savu darba laiku, lai klienti zinātu, kad strādā Jūsu klientu apkalpošanas dienests. Klientu apkalpošanas dienesti parasti nestrādā nepārtraukti. Iestatot pārtraukumu LiveAgent programmā saviem aģentiem, varat palīdzēt viņiem atjaunot spēkus. Tas arī palīdz viņiem organizēti un produktīvi sagatavoties darba maiņām.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Darba laiks.

Kontaktu grupas:

Kontaktu grupas

Kontaktpersonu grupas ir funkcija, kas ļauj sakārtot kontaktus noteiktās kategorijās. Jūsu uzņēmums var organizēt kontaktus vēlamajās kategorijās, pamatojoties uz noteiktiem demogrāfiskiem rādītājiem.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Kontaktu grupas.

Kontakti:

Kontakti

Kas ir kontakti programmā LiveAgent? Jebkurā brīdī, kad klients vēršas pie Jūsu uzņēmuma, LiveAgent sistēmā tiek izveidots kontakts.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Kontakti.

Iekšējie palīdzības pieteikumi/Piezīmes:

Iekšējie palīdzības pieteikumi

Iekšējie palīdzības pieteikumi ir lieliska iespēja Jūsu aģentiem izveidot piezīmi palīdzības pieteikumā. To var izmantot kā piezīmi aģentam, kas izskata lietu. Tomēr, ja ir nepieciešams nodot palīdzības pieteikumu, Jūs varat vienkārši piešķirt to savam kolēģim un izveidot piezīmi viņam/viņai. Tas atvieglo procesu, un klienti ir mazāk neapmierināti.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Iekšējie palīdzības pieteikumi.

Aģenti:

Aģenti

Ar klientu apkalpošanas programmatūru visvairāk strādā klientu pārstāvji. Tomēr ir arī citas lomas, piemēram, īpašnieks un administrators. Lomu nošķiršana palīdz Jūsu uzņēmumam pārliecināties, ka Jūsu programmatūra vienmēr darbojas optimāli. Administratoram un īpašniekam ir vairāk iespēju izmantot programmatūru. Tādējādi tas dod jūsu aģentiem mazāk iespēju kļūdīties. Šajā funkcijā varat to visu iestatīt, kā arī pievienot jaunus aģentus un visu laiku uzturēt kārtību.

Aģenti

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Aģenti.

Kontaktu lauki:

Kontaktu lauki

Kontaktu lauku mērķis ir izveidot klientu datu laukus. Tādējādi ikreiz, kad atverat palīdzības pieteikumu, varat redzēt vēlamos datus par klientu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Kontaktu lauki.

Palīdzības pieteikumu sistēma

Uzņēmumi:

Uzņēmumi

Šī ir lieliska funkcija zīmoliem, kas strādā ar daudziem viena uzņēmuma klientiem. Šī funkcija var palīdzēt Jums pievienot vēl vienu iedalījumu kategorijās, lai padarītu Jūsu aģentu darba plūsmu vēl labāku.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Uzņēmumi.

Palīdzības pieteikumu lauki:

Palīdzības pieteikumu lauki

Atverot palīdzības pieteikumu/klientu pieprasījumu, labajā pusē redzams palīdzības pieteikuma lauks. Varat iestatīt tos, kuri nepieciešami Jūsu uzņēmumam. Šie palīdzības pieteikumu lauki sniedz informāciju par Jūsu uzņēmuma klientu. Tāpēc Jūs varat ātrāk paātrināt palīdzības pieteikuma izskatīšanu un radīt lielisku klientu pieredzi.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu lauki.

Masveida darbības:

Masveida darbības

Tāpat kā daudzas citas programmatūras, LiveAgent nodrošina arī masveida darbības. Masveida darbības ietaupa daudz laika.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Masveida darbības.

Masveida darbības

Surogātpasta filtri:

Surogātpasta filtri

Neatbilstošu klientu pieprasījumu saņemšana var radīt Jūsu aģentu neapmierinātību un aizņemt daudz laika. LiveAgent ir ieviesis pretsurogātpasta platformu, kas palīdz filtrēt šos pieprasījumus. Tādējādi Jūsu klientu pārstāvjiem nebūs ar tiem jāsaskaras.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Surogātpasta filtri.

Pauze:

Pauze

Darba pārtraukums ir svarīgs jebkurā darbā. Tomēr klientu apkalpošanas jomā var būt grūti noteiktajā laikā doties pārtraukumā. Var gadīties dažas lietas. Viena no tām ir tā, ka klientu pārstāvis par to var aizmirst. Otrais iemesls var būt tas, ka viņš/viņa pastāvīgi saņem pieprasījumus. LiveAgent vēlas novērst klientu neapmierinātību un izdegšanu klientu apkalpošanas dienestā. Šī funkcija palīdz iestatīt pārtraukumu noteiktā laikā, lai aģenti, kas atrodas pārtraukumā, nesaņemtu jaunus pieteikumus.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Pauze.

Filtri:

Filtri

Klientu atbalsts katru dienu saņem daudz pieprasījumu. LiveAgent ir filtri, kuros varat viegli filtrēt klientu pieprasījumus/pieteikumus, pamatojoties uz savām prioritātēm.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Filtri.

Palīdzības pieteikumu apvienošana:

Palīdzības pieteikumu apvienošana

Vai esat kādreiz saņēmis divus pieprasījumus no viena un tā paša klienta? Bieži gadās, ka klients mēģina sazināties ar Jums, izmantojot dažādas platformas. Izmantojot šo funkciju, varat apvienot palīdzības pieteikumus un ļaut vienam aģentam risināt klienta jautājumu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu apvienošana.

E-pasta veidnes:

E-pasta veidnes

Ja vēlaties izveidot un automatizēt atbildes, varat to izdarīt, izmantojot LiveAgent e-pasta veidnes. Šādi varēsiet atbildēt visiem saviem klientiem.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – E-pasta veidnes.

Palīdzības pieteikumu / klientu ieskats CRM:

Palīdzības pieteikumu-klientu ieskats (CRM)

Iegūstiet visus svarīgākos datus par saviem klientiem klienta palīdzības pieteikumā. Piemēram, vārdu, e-pastu vai pārlūkprogrammu. Ja visi šie dati ir pieejami klientu apkalpošanas laikā, tiek radīta lieliska klientu pieredze.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu/klientu ieskats CRM.

Sagatavoti ziņojumi (Makro):

Sagatavoti ziņojumi (Makro)

Atkārtoti klientu pieprasījumi var būt laikietilpīgi. Tāpēc varat izveidot sagatavotus ziņojumus, kas sniedz vajadzīgo informāciju. Šādā veidā Jūsu aģenti vienkārši atbildēs, izmantojot šāda veida ziņojumus vispārīgiem jautājumiem. Sagatavoti ziņojumi sastāv no īsa, secīga teksta.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Sagatavoti ziņojumi (Makro).

Iepriekš noteiktas atbildes:

Iepriekš noteiktas atbildes

Iepriekš noteiktas atbildes ļauj Jūsu uzņēmumam izveidot atbildes ar tematu, nosaukumu un citiem elementiem. Tādējādi Jūsu klienti saņems ātru atbildi un Jūsu aģenti ietaupīs vairāk laika.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Iepriekš noteiktas atbildes.

Pielikumi:

Pielikumi

Dažreiz ir noteikti faili, kurus Jūsu klientu aģentiem ir jānosūta klientam. LiveAgent palīdzības pieteikumos Jūsu aģentiem ir iespēja ievietot failus (drag and drop) tieši palīdzības pieteikumā.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Pielikumi.

Attēlu kopēšana un ielīmēšana:

Attēlu kopēšana un ielīmēšana

Vienkārši nosūtiet klientiem attēlus klientu pieprasījumos/pieteikumos.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Attēlu kopēšana un ielīmēšana.

Palīdzības pieteikumu eksportēšana:

Palīdzības pieteikumu eksportēšana

Vai vēlaties izdrukāt palīdzības pieteikumu? Vienkārši eksportējiet to HTML vai PDF formātā no LiveAgent un uzreiz to izdrukājiet.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu eksportēšana.

Pārsūtīšana:

Pārsūtīšana

Pārsūtīšana padara Jūsu klientu apkalpošanu profesionālāku. LiveAgent nodrošina Jūsu uzņēmumu ar klientu apkalpošanas e-pastu. Tādējādi Jūs saņemat visus e-pastus, kas saistīti ar klientu jautājumiem, tieši palīdzības pieteikumā.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Pārsūtīšana.

Meklēšana un aizstāšana:

Meklēšana un aizstāšana

Meklēšana un aizstāšana ir spraudnis, ko varat aktivizēt programmā LiveAgent. Izmantojot šo funkciju, varat aizsargāt sensitīvus klientu datus no to parādīšanas. Piemēram, kredītkartes informāciju.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Meklēšana un aizstāšana.

Palīdzības pieteikumu dalīšana:

Palīdzības pieteikumu dalīšana

Dažreiz klientu aģenti sastopas ar pieprasījumiem, kas ir vairāk piemēroti citiem departamentiem. Bet tie var būt paredzēti divām nodaļām vienlaicīgi. Jūs varat sadalīt palīdzības pieteikumu, lai klients saņemtu atbilstošu palīdzību no specializētiem klientu pārstāvjiem.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu dalīšana.

E-pasta paziņojumi:

E-pasta paziņojumi

Kad saņemat e-pasta vēstuli, varat iestatīt paziņojumu, lai nekad to nepalaistu garām vai neaizmirstu par to.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – E-pasta paziņojumi.

WYSIWYG redaktors:

WYSIWYG redaktors

“What you see is what you get” redaktors ir vienkāršs veids, kā LiveAgent sistēmā izveidot e-pasta vēstules vai zināšanu bāzi. Tas ir vienkāršs un lietotājam draudzīgs, tāpēc to var izmantot ikviens. Tas palīdz Jums vizualizēt saturu, pirms to publicējat.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – WYSIWYG redaktors.

Tiešsaistes palīdzības pieteikumu vēsture (URL):

Tiešsaistes palīdzības pieteikumu vēsture (URL)

Pievienojiet e-pasta ziņojumiem URL saiti un ļaujiet klientam izlasīt tiešsaistes palīdzības pieteikumu vēsturi pēc tam, kad viņš/viņa ir pieteicies.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Tiešsaistes palīdzības pieteikumu vēsture (URL).

Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes:

Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes

Lieliska LiveAgent daudzuzdevumu funkcija ir vairākas palīdzības pieteikumu cilnes. Jūsu klientu pārstāvis var pārslēgties starp palīdzības pieteikumiem/klientu pieprasījumiem, lai vienlaikus atrisinātu vairākus jautājumus.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes.

Aģentu sadursmes noteikšana:

Aģentu sadursmes noteikšana

Ļoti svarīgi ir nepieļaut, ka klientu aģenti strādā ar vienu un to pašu palīdzības pieteikumu. Jūs vēlaties, lai Jūsu uzņēmums izskatītos profesionāls. Izmantojot šo funkciju, LiveAgent programmā varat redzēt, kurš aģents apskatīja vai atbildēja uz klienta pieprasījumu/palīdzības pieteikumu.

Aģentu sadursmes noteikšana

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Aģentu sadursmes noteikšana.

Aģentu reitings:

Aģentu reitings

Motivējiet un sekojiet līdzi savu aģentu darbam. Šī funkcija ļauj Jūsu klientiem novērtēt klientu aģentu. Iegūstiet ieskatu par sava aģenta sniegumu. Atalgojiet tos un pilnveidojieties katru dienu!

Aģentu reitings

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Aģentu reitings.

Saziņas veidlapas:

Saziņas veidlapas

Varat optimizēt darba plūsmu, izmantojot klientiem paredzētās saziņas veidlapas. Šādā veidā viņi var sazināties ar Jūsu klientu atbalsta dienestu pat tad, ja nav tiešsaistē, izmantojot e-pastu.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Saziņas veidlapas.

Saziņas veidlapu galerija

Pielāgojiet klientiem paredzētās kontaktu veidlapas vai izveidojiet HTML veidlapu. LiveAgent palīdzības pieteikumu reģistrēšanas programmatūrā varat vienkārši iesniegt HTML.

Ja vēlaties apskatīt dažādu stilu saziņas veidlapas, atveriet LiveAgent – Saziņas veidlapu galerija.

GIF attēli palīdzības pieteikumos:

GIF attēli palīdzības pieteikumos

Klientu pieprasījumu personalizēšana ir vieglāka nekā jebkad agrāk, izmantojot palīdzības pieteikumu programmatūru. Jūsu klientu pārstāvji var viegli kopīgot GIF attēlus palīdzības pieteikumos un izveidot lielisku saikni ar klientiem. 

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – GIF attēli palīdzības pieteikumos.

Skaņas:

Skaņas

Skaņas ir funkcija, kas palīdz Jūsu klientu pārstāvjiem saglabāt modrību. Varat iestatīt savas preferences. Bet, lai gūtu pārskatu, varat diferencēt skaņas visu veidu paziņojumiem, ko saņemat savā palīdzības pieteikumu sistēmā. Piemēram, varat iestatīt īpašu skaņu jaunam tērzēšanas pieprasījumam.

Lai uzzinātu vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Skaņas.

Audita žurnāls:

Audita žurnāls

Audita žurnāls ir LiveAgent funkcija, kas vienkārši parāda darbības, kuras veikuši Jūsu klientu pārstāvji. Tas palīdz konstatēt kļūdas un novērst tās nākotnē. 

Audita žurnāls

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – Audita žurnāls.

Palīdzības pieteikumu eksportēšana:

Palīdzības pieteikumu eksportēšana

Ļoti svarīgi ir saglabāt datus par klientiem. Tāpēc, ja vēlaties eksportēt klientu datus no palīdzības pieteikumu sistēmas, varat to izdarīt, vienkārši noklikšķinot uz “eksportēt uz CSV” un apskatīt datus, piemēram, Excel izklājlapā.

Lai uzzinātu vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Palīdzības pieteikumu eksportēšana.

Slack paziņojumi

slack-ikona

Slack ir labi pazīstama platforma, ko parasti izmanto uzņēmumos iekšējo sarunu veikšanai. LiveAgent piedāvā integrēt Slack paziņojumus, lai Jūsu aģenti vienmēr būtu informēti par klientu pieprasījumiem. Aģenti vienkārši saņem paziņojumus un jebkurā laikā var atbildēt uz palīdzības pieteikumiem, izmantojot Slack.

Ja vēlaties uzzināt vairāk par šo funkciju, izlasiet LiveAgent – Slack paziņojumi.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju