Kontaktpersonu šķirošana dažādās grupās var būt ļoti noderīga Jūsu laika un darba pārvaldībai. Kontaktpersonu grupas var izveidot un pielāgot savām vajadzībām, tāpēc varat izveidot klientu kategorijas ar dažādām interesēm, cilvēkus, kuri izmanto konkrētus produktus, vai citas kategorijas. Izveidojiet kontaktu grupas atbilstoši savām vajadzībām un pārvaldiet palīdzības dienestu efektīvāk.
Kontaktpersonu grupas palīdz ērti pārvaldīt un šķirot Jūsu uzņēmuma kontaktus. Tās var būt vienkārši vārdi vai vārdu kombinācijas, ko varat pievienot Kontaktiem vai Uzņēmumiem. Kontaktu grupas nodrošina jums iespēju pievienot vairāk datu par katru Kontaktu un pēc tam izmantot šos datus.
Kontaktpersonu grupas ļauj:
- Sakārtot jūsu uzņēmuma kontaktus
- Pievienot vairākus kontaktus vienai grupai
- Piešķirt vairākas kontaktu grupas vienam kontaktam
- Piešķirt īpašus noteikumus
- Piešķirt konkrētus laika noteikumus
- Piešķirt īpašus SLA noteikumus
- Pārlūkot pieteikumus, kontaktus un uzņēmumus pēc kontaktu grupām
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, tostarp pašapkalpošanās programmatūru un ienākošo zvanu centra programmatūru. Tā ir integrējama ar citām sistēmām un tiek uzskatīta par populāru risinājumu. LiveAgent piedāvā bezmaksas demo un atbalsta portālu. Gan mājaslapā, gan sociālajos tīklos nodrošināts iespējams abonēt jaunumus par LiveAgent atjauninājumiem un atlaidēm.
Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster
The Contact groups feature in LiveAgent allows separating special customers from standard ones, such as VIP customers who need higher priority. By creating a group and adding the customer to it, a rule can be set up to trigger when a special customer opens a ticket, allowing agents to handle it faster or move it to a special department. Other articles and features of LiveAgent are also discussed.
Palīdzības pieteikumu apvienošana
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, voIP un e-pasta pārvaldības programmatūru, kā arī citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā arī datu migrāciju un atbalstu, kā arī tiek atjaunināts regulāri. LiveAgent ir izveidojams un piedāvā bezmaksas izmēģinājumu.
Zvanu centra atvainošanās veidnes
The text is about LiveAgent, a customer service software that offers various programs such as VoIP phone systems, self-service software, incoming call center and email management software. The website also includes sales contacts and a newsletter subscription option. The article also mentions the creation process of a LiveAgent account being in progress and the use of cookies on their website.