Kontaktpersonu šķirošana dažādās grupās var būt ļoti noderīga Jūsu laika un darba pārvaldībai. Kontaktpersonu grupas var izveidot un pielāgot savām vajadzībām, tāpēc varat izveidot klientu kategorijas ar dažādām interesēm, cilvēkus, kuri izmanto konkrētus produktus, vai citas kategorijas. Izveidojiet kontaktu grupas atbilstoši savām vajadzībām un pārvaldiet palīdzības dienestu efektīvāk.
Kontaktpersonu grupas palīdz ērti pārvaldīt un šķirot Jūsu uzņēmuma kontaktus. Tās var būt vienkārši vārdi vai vārdu kombinācijas, ko varat pievienot Kontaktiem vai Uzņēmumiem. Kontaktu grupas nodrošina jums iespēju pievienot vairāk datu par katru Kontaktu un pēc tam izmantot šos datus.
Kontaktpersonu grupas ļauj:
- Sakārtot jūsu uzņēmuma kontaktus
- Pievienot vairākus kontaktus vienai grupai
- Piešķirt vairākas kontaktu grupas vienam kontaktam
- Piešķirt īpašus noteikumus
- Piešķirt konkrētus laika noteikumus
- Piešķirt īpašus SLA noteikumus
- Pārlūkot pieteikumus, kontaktus un uzņēmumus pēc kontaktu grupām
Segment customers with ease
Segment your customers according to their purchasing power, interest, geolocation, and more. Create contact groups for free starting today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.
Izveidojiet nevainojamu apkalpošanas pieredzi ar kontaktu centra programmatūru
Kontaktu centra programmatūra palīdz uzņēmumiem racionalizēt klientu saziņu dažādos kanālos. Tirgus prognozē apjoma pieaugumu līdz 47,76 miljardiem dolāru līdz 2025. gadam.
Kontaktu centrs vai zvanu centrs
Koplietotā pastkaste uzlabo sadarbību un produktivitāti, piedāvājot personalizētus pakalpojumus. Bez maksas izmēģini LiveAgent un uzlabo savu biznesu!