Kontaktu lauki ir pielāgotie lauki, kurus parasti izmanto, lai apkopotu vairāk informācijas par Jūsu Kontaktiem vai Uzņēmumiem. LiveAgent ļauj Jums izveidot neierobežotu skaitu pielāgotu kontaktpersonu lauku.
Piemērs
Ja vēlaties izveidot jaunu kontaktpersonu un papildus veidlapā sniegtajai pamatinformācijai ir nepieciešams saglabāt papildu informāciju, varat pievienot vairāk kontaktu lauku, piemēram, pasta adresi, norēķinu adresi u.c.
Rediģējot/izveidojot jaunu Kontaktu vai Uzņēmumu, varat pievienot vairāk informācijas iepriekš definētajiem pielāgotajiem Kontaktu laukiem.
Kontaktu lauki ļauj:
- Efektīvi izmantot pielāgotu filtru un meklēšanu
- Izmantot noteikumus uzlabotai automatizācijai
- Pielāgotu vērtību aizpildīšana, izmantojot API
Kontaktu lauku skats
Palīdzības pieteikuma informācijas lodziņā aģenti var skatīt un rediģēt pielāgotos laukus.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
Save different information about all your customers. Use Contacts. Setup and create Contacts in your LiveAgent. Read more and watch our video tutorial.
Kā iestatīt un izveidot Kontaktus LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus pakalpojumus. Viņi arī piedāvā partneru programmu un sadarbību. Uzņēmuma mājaslapā ir pieejami arī dažādi resursi, piemēram, emuārs, glosārijs, akadēmija, šabloni un tīmekļa semināri. Uzņēmuma kontaktinformācija ir arī pieejama mājaslapā.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.