Kontaktu lauki ir pielāgotie lauki, kurus parasti izmanto, lai apkopotu vairāk informācijas par Jūsu Kontaktiem vai Uzņēmumiem. LiveAgent ļauj Jums izveidot neierobežotu skaitu pielāgotu kontaktpersonu lauku.

Piemērs
Ja vēlaties izveidot jaunu kontaktpersonu un papildus veidlapā sniegtajai pamatinformācijai ir nepieciešams saglabāt papildu informāciju, varat pievienot vairāk kontaktu lauku, piemēram, pasta adresi, norēķinu adresi u.c.
Rediģējot/izveidojot jaunu Kontaktu vai Uzņēmumu, varat pievienot vairāk informācijas iepriekš definētajiem pielāgotajiem Kontaktu laukiem.

Kontaktu lauki ļauj:
- Efektīvi izmantot pielāgotu filtru un meklēšanu
- Izmantot noteikumus uzlabotai automatizācijai
- Pielāgotu vērtību aizpildīšana, izmantojot API
Kontaktu lauku skats
Palīdzības pieteikuma informācijas lodziņā aģenti var skatīt un rediģēt pielāgotos laukus.
Record unique customer insights
Create unique contact fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanu un sūdzību pārvaldības sistēmu uzņēmumiem. Tā piedāvā arī citus risinājumus, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent ir izveidots Quality Unit, LLC un ir pieejams arī kā alternatīva citām programmatūrām. Tie, kas vēlas izmēģināt LiveAgent, var uzsākt bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz radīt klienta vērtību. Programmatūra piedāvā e-pasta un zināšanu bāzes sagataves, kā arī atbalstu, integrācijas un citas funkcijas. LiveAgent piedāvā arī bezmaksas demonstrāciju un kontaktēšanos ar pārdošanas speciālistiem. Uzņēmums piedāvā arī citas programmatūras, piemēram, VoIP tālruņa sistēmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. Sales kontakti ir pieejami uzņēmuma mājaslapā.