Klientu atbalsta programmatūra nebūtu noderīga bez labas kontaktu funkcijas.
Skatiet informāciju par saviem klientiem, sākot no pamata kontaktinformācijas, valodas preferencēm un beidzot ar visiem klienta datiem, kas iekļauti pielāgotajos Kontaktu laukos. Katru reizi, kad kāds ar Jums sazinās, programmā LiveAgent tiek izveidots jauns kontakts.
Kontaktu saglabāšana:
- Vārds
- Avatārs (fotoattēls)
- E-pasts
- Tālrunis
- Kontaktpersonu grupas
- Laika josla
- Valoda
- Piezīme
- Kontakta pieteikumu meklēšana
- Pielāgotie kontakta lauki
Pielāgoti lauki
Kontaktiem varat pievienot neierobežotu skaitu pielāgotu lauku
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.