Klientu atbalsta programmatūra nebūtu noderīga bez labas kontaktu funkcijas.
Skatiet informāciju par saviem klientiem, sākot no pamata kontaktinformācijas, valodas preferencēm un beidzot ar visiem klienta datiem, kas iekļauti pielāgotajos Kontaktu laukos. Katru reizi, kad kāds ar Jums sazinās, programmā LiveAgent tiek izveidots jauns kontakts.
Kontaktu saglabāšana:
- Vārds
- Avatārs (fotoattēls)
- E-pasts
- Tālrunis
- Kontaktpersonu grupas
- Laika josla
- Valoda
- Piezīme
- Kontakta pieteikumu meklēšana
- Pielāgotie kontakta lauki
Pielāgoti lauki
Kontaktiem varat pievienot neierobežotu skaitu pielāgotu lauku

Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanu un sūdzību pārvaldības sistēmu uzņēmumiem. Tā piedāvā arī citus risinājumus, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent ir izveidots Quality Unit, LLC un ir pieejams arī kā alternatīva citām programmatūrām. Tie, kas vēlas izmēģināt LiveAgent, var uzsākt bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent tiek izmantots dažādos biznesos, un tā lietotāji izcīna daudzas priekšrocības. Produktam ir lieliska funkcionalitāte un to var viegli lietot. LiveAgent palīdz uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, un tas ir rentabls risinājums, kas atvieglo pieprasījumu apstrādi. Lietotāji novērtē to, ka rīks ir efektīvs un ir integrēts vairākos kanālos, un tas palīdz palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Atklāšanas zvana kontrolsaraksts
Lai plānotu sekojošās pārdošanas sarunas, jāizmanto e-pastu, iepriekš sagatavotas ziņu funkcijas un videokonferences programmas. Jāuzdod vairāk atklājoši jautājumi, lai iegūtu garas atbildes no potenciālajiem pircējiem. Svarīgi ir arī noslēgt darījumu, dodot klientiem iemeslus izmantot jūsu produktus/pakalpojumus un sniedzot atlaidi. Galvenais ir uzklausīt pircējus un ievērot veselīgu klausīšanās/runāšanas proporciju.