Klientu atbalsta programmatūra nebūtu noderīga bez labas kontaktu funkcijas.
Skatiet informāciju par saviem klientiem, sākot no pamata kontaktinformācijas, valodas preferencēm un beidzot ar visiem klienta datiem, kas iekļauti pielāgotajos Kontaktu laukos. Katru reizi, kad kāds ar Jums sazinās, programmā LiveAgent tiek izveidots jauns kontakts.
Kontaktu saglabāšana:
- Vārds
- Avatārs (fotoattēls)
- E-pasts
- Tālrunis
- Kontaktpersonu grupas
- Laika josla
- Valoda
- Piezīme
- Kontakta pieteikumu meklēšana
- Pielāgotie kontakta lauki
Pielāgoti lauki
Kontaktiem varat pievienot neierobežotu skaitu pielāgotu lauku
Create rich customer profiles for free
Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.
Kā Zvanīt Klientu Atbalstam Skaidrā Valodā
LiveAgent piedāvā klientu atbalstu skaidrā valodā, izmantojot dažādas komunikācijas kanālus un funkcijas, integrējoties ar citiem sistēmām. Izmēģiniet bezmaksas! Uzticams 4.8/5 vērtējums.
Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.