Klientu lojalitātes nodrošināšana un jaunu potenciālo klientu sasniegšana ir visu digitālā mārketinga stratēģiju divi prioritārākie mērķi. Tie nav viegli sasniedzami mērķi, bet ir konkrētas darbības, ko var veikt, lai iegūtu jaunus klientus un saglabātu esošo klientu apmierinātību.
Kā to var panākt? Sazinieties ar patērētājiem tieši un informējiet viņus par saviem produktiem vai pakalpojumiem, vienlaikus nodrošinot vērtību. Jūs varat attīstīt viņu uzticību abpusēji izdevīgā veidā – klientus iekļaujošās aktivitātēs.
Kad klients iegādājas produktu vai pakalpojumu, tirgotājs nevēlas, lai klients nožēlotu ieguldīto naudu. Galu galā apmierināts klients, visticamāk, iegādāsies vēl kādu produktu no tā paša uzņēmuma. Un tieši šeit sākas klientu iekļaušana. Tā ir metode, kā klientus virzīt uz pareizu iegādāto produktu vai pakalpojumu izmantošanu.
Ja vēlaties uzlabot sadarbību starp savu uzņēmumu un klientiem, laba iespēja ir ieviest iekļaušanas stratēģiju. Šādi rīkojoties, būs vieglāk ar viņiem sazināties un radīt vērtību. Būtībā iekļaušana ir daļa no lielākas stratēģijas attiecībā uz attiecībām ar jaunu klientu.
Bet kāds tam visam sakars ar digitālo mārketingu?
Ņemot vērā, ka mārketinga pamatā galvenokārt ir digitālie rīki, kanāli un stratēģijas, ir svarīgi ieguldīt praktiskos, efektīvos un veiksmīgos saziņas kanālos, piemēram, e-mārketingā. Tāpēc lielākā daļa jūsu iekļaušanas stratēģijas ir jāpiemēro, izmantojot personalizētus un atlasītus e-pastus, kas tiek nosūtīti jaunajiem lietotājiem.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Lietotāja pazīšana ir būtiska visās organizācijas jomās, bet, kad mēs runājam par klientu iekļaušanu, tā kļūst obligāta.
Katram lietotājam var būt atšķirīga problēma, kas jārisina, vai atšķirīgs sagaidītais no produkta vai pakalpojumu sniedzēja, tāpēc e-pasta ziņām tas jāņem vērā. Vai varat iedomāties, ka frizieris visiem saviem klientiem veido vienu un to pašu frizūru?
Nē? (Ja atbilde ir “jā”, atsūtiet man šī friziera adresi, jo tam jābūt fenomenālam griezumam!)
Ja klients ir nopircis jūsu produktu vai pakalpojumu, jums jāsniedz viņam lieliski rezultāti un jādara tas pēc iespējas ātrāk. Tāpēc dariet visu iespējamo, lai palīdzētu viņiem pēc iespējas ātrāk izmantot visu produktu vai pakalpojumu. Parādiet viņiem, ka tas ir ieguldītā laika un naudas vērts.
Tagad, kad esat norādījis savam klientam, kā lietot produktu vai pakalpojumu, viņi zina par visām priekšrocībām, ko produkts var viņiem sniegt. Īsā laikā jūsu klienti sasniedz pirmos panākumus, pateicoties jūsu produktam.
Bet vai Jūs viņiem iemācījāt, kā panākt šo rezultātu, vai arī vienkārši iedevāt rezultātu?
Nepieļaujiet saviem klientiem būt atkarīgiem no iekļaušanas komandas. Viņiem jābūt patstāvīgām un pietiekamām zināšanām, lai paši varētu strādāt ar produktu. Jūsu loma ir palīdzēt viņiem gūt panākumus ar produktu viņu ceļā.
Jūsu onboarding komanda ir daļa no puzles, kurai jānodrošina, lai visi elementi būtu savā vietā.
Visam jābūt labi izplānotam un noorganizētam, ar profesionāļiem jūsu komandā, kas gatavi uzņemties klienta problēmu risināšanu.
Jūsu pirmo iekļaušanas e-pastu jānosūta dažas minūtes pēc tam, kad klients reģistrējies vai iegādājies produktu/pakalpojumu. Kāpēc pēc dažām minūtēm? Tāpēc, ka automatizēta e-pasta nosūtīšana uzreiz šķiet pārāk mākslīga. Iespējams, būs acīmredzams, ka sūtāt automatizētus e-pastus, bet mēģiniet veidot pēc iespējas personiskāku saziņu.
Jūsu e-pasta ziņai ir jābūt no 60 līdz 130 vārdiem garai. Noturiet sveiciena ziņu pēc iespējas īsāku un vienkāršāku. Jūs taču negribat viņus nospiest uz līdzenas vietas.
Turklāt katru reizi, kad iekļaujat jaunu klientu, lūdziet atsauksmes, lai jūs varētu nepārtraukti uzlabot šo procesu.
Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un sniegtam nelielos gabaliņos. Adresāti tērēs tikai dažas sekundes, pārskatot e-pastus, un izvēlēsies tikai vispārīgos atslēgvārdus un tematus. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgāk izlasīs jūsu ziņu. Sāciet rakstīt e-pastu, pēc tam samaziniet pusi no vārdiem un tad pārskatiet to, lai saīsinātu vēl. Tikai tad jūs tiksit tuvu tam, lai atliktu tikai galvenā informācija.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.
Atsauksmju pieprasījuma e-pasta sagatave
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā vairākas integrācijas un uzlabojumus, lai padarītu klientu apkalpošanu efektīvāku. Tāpat piedāvā klientu apmierinātības programmu, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un paaugstināt apmierinātības līmeni, kā arī atbalstu un datu migrāciju. Produktu var izmēģināt bez maksas. LiveAgent ir Quality Unit, LLC produktu grupas daļa, kuras tiesības ir rezervētas.
E-komercijas pēcpārdošanas klientu apmierinātības aptaujas sagataves
Tekstu savāk LiveAgent uzņēmuma produktu un pakalpojumu apraksts, sadarbošanās programmas un klientu apkalpošanas risinājumi. Tekstā ir uzsvērts, ka LiveAgent piedāvā vairākas integrācijas un uzlabojumus, lai padarītu klientu apkalpošanu efektīvāku. Teksts arī sniedz informāciju par cenu, atbalsta iespējām un jaunumiem.
Produktu jauninājumu e-pasta sagataves
Izejošā pārdošana izmanto aukstos zvanus, e-pastus vai sociālo mediju, bet ienākošā pārdošana balstās uz satura mārketingu un SEO. Abas pieejas kombinēšana var palielināt klientu bāzi un ieņēmumus. Lai efektīvi veiktu izejošo pārdošanu, ir jānosaka mērķa tirgus un klienta profils, kā arī jāveido sasniegšanas plāns. Lai uzlabotu pārdošanas apjomus, dati ir jāapkopo un jāanalizē. Turklāt ir svarīgi skaidri nosaka mērķi kontaktu centriem. Mājaslapa izmanto sīkdatnes, bet var noraidīt to akceptēšanu. Tiek piedāvāts izveidot savu LiveAgent paneli un piekļūt tai ar datus, kas tiek nosūtīti uz e-pastu. Ir pieejamas demonstrācijas savam biznesam.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem