Klientu lojalitātes nodrošināšana un jaunu potenciālo klientu sasniegšana, personalizēti iekļaujoši e-pasti, ieteikumu un atsauksmju funkcijas.
Klientu lojalitātes nodrošināšana un jaunu potenciālo klientu sasniegšana ir visu digitālā mārketinga stratēģiju divi prioritārākie mērķi. Tie nav viegli sasniedzami mērķi, bet ir konkrētas darbības, ko var veikt, lai iegūtu jaunus klientus un saglabātu esošo klientu apmierinātību.
Kā to var panākt? Sazinieties ar patērētājiem tieši un informējiet viņus par saviem produktiem vai pakalpojumiem, vienlaikus nodrošinot vērtību. Jūs varat attīstīt viņu uzticību abpusēji izdevīgā veidā – klientus iekļaujošās aktivitātēs.
Kad klients iegādājas produktu vai pakalpojumu, tirgotājs nevēlas, lai klients nožēlotu ieguldīto naudu. Galu galā apmierināts klients, visticamāk, iegādāsies vēl kādu produktu no tā paša uzņēmuma. Un tieši šeit sākas klientu iekļaušana. Tā ir metode, kā klientus virzīt uz pareizu iegādāto produktu vai pakalpojumu izmantošanu.
Ja vēlaties uzlabot sadarbību starp savu uzņēmumu un klientiem, laba iespēja ir ieviest iekļaušanas stratēģiju. Šādi rīkojoties, būs vieglāk ar viņiem sazināties un radīt vērtību. Būtībā iekļaušana ir daļa no lielākas stratēģijas attiecībā uz attiecībām ar jaunu klientu.
Bet kāds tam visam sakars ar digitālo mārketingu?
Ņemot vērā, ka mārketinga pamatā galvenokārt ir digitālie rīki, kanāli un stratēģijas, ir svarīgi ieguldīt praktiskos, efektīvos un veiksmīgos saziņas kanālos, piemēram, e-mārketingā. Tāpēc lielākā daļa jūsu iekļaušanas stratēģijas ir jāpiemēro, izmantojot personalizētus un atlasītus e-pastus, kas tiek nosūtīti jaunajiem lietotājiem.
Ja saņemat šādu e-pastu, nebrīnieties, ja tajā ir ietverta ziņa par jūsu e-pasta adreses pārbaudi. Tas ir paredzēts ne tikai pārdevēja drošībai, bet galu galā arī jūsu drošībai.
Thanks for joining [name of company].
We built [product/service] to [story behind it, explanation what pain points your offering solves].
We are really curious why you signed up for [product/service].
Your feedback will really help us improve our products, as we always aim to deliver exactly what our customers want.
Share your thoughts by replying to this email.
Over the next few weeks, you can expect a few more emails from us. All these messages will help you get the most out of [product/service].
We’ll also share our tips and tricks on how we use [product/service].
Thanks!
[name and company]
I’m [name], the founder of [company name], and I’d like to personally thank you for [signing up to our service/buying our product/subscribing to our…].
We established [company name] to [mission/values of company/pain points that a product/service solves].
I’d love to hear what you think of [product/service]. Is there anything we should work on or improve? Let us know!
I’m always happy to help and read our customers’ suggestions.
[name and company]
I really appreciate you joining us at [company], and I know you’ll love finding out how easy it is to deliver outstandingly personal support to every customer.
We started [company] to help [small] businesses [of all size] grow, and I hope that we can achieve that for you.
If you wouldn’t mind, I’d appreciate it if you answered one quick question: why did you [sign up for a service/ buy a product/subscribed]?
I’m asking because knowing what made you sign up helps us make sure that we’re delivering what our users expect.
Reply to this email and let me know your opinion.
Over the next couple of weeks, we’ll be sharing some tips from [industry], checking in with you and showing you how some of our other customers use [company/product/service] to grow their businesses.
Thanks, [name of the CEO], [company name]
Welcome to [product/service name]. Your X-day [number of free days] free trial starts today.
What will happen next?
We’ll be sending you some hot news from the [name of the industry] industry and our best tips for [product/service]. Keep an eye on your inbox so you don’t miss any message from us.
Want to reveal the full potential of [product/service name]?
Choose a plan below…
[paid plan link]
Welcome to [product/service/company]. We’re super happy to see you on board!
We’re sure that [product/service] will help you overcome [pain points] thanks to providing [key benefits of product/service].
Get to know more about [product/service] by watching [title] video.
You’ll be guided through [name of service/product] by [name], our expert in [area of expertise], to ensure that you get the very best out of our service.
And that’s not all that we got for you! More insightful resources like our guides [link] or video tutorials [link to a video] are at your disposal.
Take care!
Lietotāja pazīšana ir būtiska visās organizācijas jomās, bet, kad mēs runājam par klientu iekļaušanu, tā kļūst obligāta.
Katram lietotājam var būt atšķirīga problēma, kas jārisina, vai atšķirīgs sagaidītais no produkta vai pakalpojumu sniedzēja, tāpēc e-pasta ziņām tas jāņem vērā. Vai varat iedomāties, ka frizieris visiem saviem klientiem veido vienu un to pašu frizūru?
Nē? (Ja atbilde ir “jā”, atsūtiet man šī friziera adresi, jo tam jābūt fenomenālam griezumam!)
Ja klients ir nopircis jūsu produktu vai pakalpojumu, jums jāsniedz viņam lieliski rezultāti un jādara tas pēc iespējas ātrāk. Tāpēc dariet visu iespējamo, lai palīdzētu viņiem pēc iespējas ātrāk izmantot visu produktu vai pakalpojumu. Parādiet viņiem, ka tas ir ieguldītā laika un naudas vērts.
Tagad, kad esat norādījis savam klientam, kā lietot produktu vai pakalpojumu, viņi zina par visām priekšrocībām, ko produkts var viņiem sniegt. Īsā laikā jūsu klienti sasniedz pirmos panākumus, pateicoties jūsu produktam.
Bet vai Jūs viņiem iemācījāt, kā panākt šo rezultātu, vai arī vienkārši iedevāt rezultātu?
Nepieļaujiet saviem klientiem būt atkarīgiem no iekļaušanas komandas. Viņiem jābūt patstāvīgām un pietiekamām zināšanām, lai paši varētu strādāt ar produktu. Jūsu loma ir palīdzēt viņiem gūt panākumus ar produktu viņu ceļā.
Jūsu onboarding komanda ir daļa no puzles, kurai jānodrošina, lai visi elementi būtu savā vietā.
Visam jābūt labi izplānotam un noorganizētam, ar profesionāļiem jūsu komandā, kas gatavi uzņemties klienta problēmu risināšanu.
Ready to put our onboarding templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 30-day trial. No credit card required.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
E-komercijas e-pasta sagataves
Klienta vērtība ir salīdzinājums starp produktu/pakalpojumu un iespējamām alternatīvām. Klientu vērtības piedāvājums apgalvo, kāpēc tie ir izdevīgi klientiem. Augstākā kvalitāte ne vienmēr nozīmē augstāko vērtību. LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām. Sales contacts: +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754, +1-786-204-1375.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team