Bezmaksas Izmēģinājums
  • Templates
  • Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves

Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves

Klientu lojalitātes nodrošināšana un jaunu potenciālo klientu sasniegšana ir visu digitālā mārketinga stratēģiju divi prioritārākie mērķi. Tie nav viegli sasniedzami mērķi, bet ir konkrētas darbības, ko var veikt, lai iegūtu jaunus klientus un saglabātu esošo klientu apmierinātību.

Kā to var panākt? Sazinieties ar patērētājiem tieši un informējiet viņus par saviem produktiem vai pakalpojumiem, vienlaikus nodrošinot vērtību. Jūs varat attīstīt viņu uzticību abpusēji izdevīgā veidā – klientus iekļaujošās aktivitātēs.

Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves
Liveagent ļauj nosūtīt e-pastus tieši no pieteikumu apstrādes informācijas paneļa

Kas ir klientu iekļaušana? Kāpēc tā ir svarīga?

Kad klients iegādājas produktu vai pakalpojumu, tirgotājs nevēlas, lai klients nožēlotu ieguldīto naudu. Galu galā apmierināts klients, visticamāk, iegādāsies vēl kādu produktu no tā paša uzņēmuma. Un tieši šeit sākas klientu iekļaušana. Tā ir metode, kā klientus virzīt uz pareizu iegādāto produktu vai pakalpojumu izmantošanu.

Ja vēlaties uzlabot sadarbību starp savu uzņēmumu un klientiem, laba iespēja ir ieviest iekļaušanas stratēģiju. Šādi rīkojoties, būs vieglāk ar viņiem sazināties un radīt vērtību. Būtībā iekļaušana ir daļa no lielākas stratēģijas attiecībā uz attiecībām ar jaunu klientu.

LiveAgent iekļaušanas e-pasts
LiveAgent iekļaušanas e-pasts

Bet kāds tam visam sakars ar digitālo mārketingu?

Ņemot vērā, ka mārketinga pamatā galvenokārt ir digitālie rīki, kanāli un stratēģijas, ir svarīgi ieguldīt praktiskos, efektīvos un veiksmīgos saziņas kanālos, piemēram, e-mārketingā. Tāpēc lielākā daļa jūsu iekļaušanas stratēģijas ir jāpiemēro, izmantojot personalizētus un atlasītus e-pastus, kas tiek nosūtīti jaunajiem lietotājiem.

5 klientu iekļaušanas e-pasta sagatavju idejas

Iekļaušanas sveiciena e-pasts


Iekļaušanas e-pasta sagatave, kas rakstīta reāla cilvēka vārdā

“Paldies, ka pievienojies mums” iekļaušanas e-pasta sagatave

E-pasts “Laipni lūdzam izmēģinājumā”

Uz produktu orientēts sveiciena e-pasts

Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves temata rindiņas piemēri

  • [vārds un uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmumā]!
  • [vārds, uzvārds], esiet sveicināts [uzņēmuma] kopienā!
  • [vārds], palīdzēsim Jums iesākt!
  • [vārds, uzvārds], Jūs esiet pelnījis labāko
  • [Vārds], esiet sveicināts [uzņēmums]. Jūsu atsauces ir šeit!
  • Esiet jauns [uzņēmums] pasaulē?
  • Vai jūtaties laimīgs?
  • Interesējaties par iespējām?
  • Vai teicāt “[lietvārds saistīts ar uzņēmuma nosaukumu]?” Laipni lūdzam [uzņēmumā]!
  • Vai esat gatavs [darbība, kas saistīta ar jūsu uzņēmuma produktu/pakalpojumu]?
  • Vai esat gatavs doties? Esiet sveicināts [uzņēmumā]!
  • Šeit tālāk ir aprakstīts, kā sākt darbu ar [produktu/pakalpojumu] no [uzņēmuma]
  • Piesakieties savā [uzņēmums] kontā
  • 4 veidi, kā sākt darbu ar [produktu/pakalpojumu]
  • Esiet sveicināts [uzņēmumā]: Svarīgi Nākamie Soļi
  • Sveicināti! Lūk, svarīgākās 5 lietas, kas jāzina
  • Laipni lūgti [kompānijas] pasaulē
  • Laipni lūdzam [uzņēmumā]! Jūtaties kā mājās
  • Esiet sveicināts Jūsu Jaunajā Iecienītajā [produkts]!

Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves — Padomi un labākās prakses, kam sekot

1. Pazīstiet savus klientus

Lietotāja pazīšana ir būtiska visās organizācijas jomās, bet, kad mēs runājam par klientu iekļaušanu, tā kļūst obligāta.

2. Pielāgojiet savu iekļaušanu

Katram lietotājam var būt atšķirīga problēma, kas jārisina, vai atšķirīgs sagaidītais no produkta vai pakalpojumu sniedzēja, tāpēc e-pasta ziņām tas jāņem vērā. Vai varat iedomāties, ka frizieris visiem saviem klientiem veido vienu un to pašu frizūru?

Nē? (Ja atbilde ir “jā”, atsūtiet man šī friziera adresi, jo tam jābūt fenomenālam griezumam!)

3. Pārliecinieties par klienta panākumiem, un ātri

Ja klients ir nopircis jūsu produktu vai pakalpojumu, jums jāsniedz viņam lieliski rezultāti un jādara tas pēc iespējas ātrāk. Tāpēc dariet visu iespējamo, lai palīdzētu viņiem pēc iespējas ātrāk izmantot visu produktu vai pakalpojumu. Parādiet viņiem, ka tas ir ieguldītā laika un naudas vērts.

4. Nedod izsalkušam cilvēkam zivi, iemāci viņam, kā zvejot

Tagad, kad esat norādījis savam klientam, kā lietot produktu vai pakalpojumu, viņi zina par visām priekšrocībām, ko produkts var viņiem sniegt. Īsā laikā jūsu klienti sasniedz pirmos panākumus, pateicoties jūsu produktam.

Bet vai Jūs viņiem iemācījāt, kā panākt šo rezultātu, vai arī vienkārši iedevāt rezultātu?

Nepieļaujiet saviem klientiem būt atkarīgiem no iekļaušanas komandas. Viņiem jābūt patstāvīgām un pietiekamām zināšanām, lai paši varētu strādāt ar produktu. Jūsu loma ir palīdzēt viņiem gūt panākumus ar produktu viņu ceļā.

5. Izveidojiet savu iekļaušanas komandu pārdomāti

Jūsu onboarding komanda ir daļa no puzles, kurai jānodrošina, lai visi elementi būtu savā vietā.

Visam jābūt labi izplānotam un noorganizētam, ar profesionāļiem jūsu komandā, kas gatavi uzņemties klienta problēmu risināšanu.

Klientu iekļaušanas e-pasta sagataves — Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta klienta iekļaušanas e-pastu?

Risinājuma laiks

Jūsu pirmo iekļaušanas e-pastu jānosūta dažas minūtes pēc tam, kad klients reģistrējies vai iegādājies produktu/pakalpojumu. Kāpēc pēc dažām minūtēm? Tāpēc, ka automatizēta e-pasta nosūtīšana uzreiz šķiet pārāk mākslīga. Iespējams, būs acīmredzams, ka sūtāt automatizētus e-pastus, bet mēģiniet veidot pēc iespējas personiskāku saziņu.

Cik garam jābūt klienta iekļaušanas e-pastam?

Klienta iekļaušanas e-pasta sagataves

Jūsu e-pasta ziņai ir jābūt no 60 līdz 130 vārdiem garai. Noturiet sveiciena ziņu pēc iespējas īsāku un vienkāršāku. Jūs taču negribat viņus nospiest uz līdzenas vietas.

Turklāt katru reizi, kad iekļaujat jaunu klientu, lūdziet atsauksmes, lai jūs varētu nepārtraukti uzlabot šo procesu.

Kādai būtu jābūt iekļaušanas e-pasta struktūrai?

Paziņojuma sagataves

Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un sniegtam nelielos gabaliņos. Adresāti tērēs tikai dažas sekundes, pārskatot e-pastus, un izvēlēsies tikai vispārīgos atslēgvārdus un tematus. Ja viņi pamanīs kaut ko būtisku, viņi piebremzēs un rūpīgāk izlasīs jūsu ziņu. Sāciet rakstīt e-pastu, pēc tam samaziniet pusi no vārdiem un tad pārskatiet to, lai saīsinātu vēl. Tikai tad jūs tiksit tuvu tam, lai atliktu tikai galvenā informācija.

Ready to put our onboarding templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Onboard your customers today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad vajadzētu nosūtīt klienta iekļaušanas e-pastu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu pirmā iekļaušanas e-pasta ziņa ir jānosūta dažas minūtes pēc tam, kad klients reģistrējies vai iegādājies produktu/pakalpojumu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik garam būtu jābūt klienta iekļaušanas e-pastam?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastam būtu jābūt 60 līdz 130 vārdu garam. Saglabājiet sveiciena ziņu pēc iespējas īsāku un vienkāršāku. Jūs taču negribat viņus uzreiz nospiest.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādai būtu jābūt mana iekļaušanas e-pasta struktūrai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Saturam jābūt īsam, pārskatāmam un pasniegtam nelielos gabaliņos. Adresāti tērēs tikai dažas sekundes, pārskatot e-pastus, un atvērt izvēlēsies tikai pēc vispārīgajiem atslēgvārdiem un tematiem.” } }] }
Back to Templates Create account for FREE

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo