Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Funkcijas
  • Palīdzības pieteikumu sadalīšana

Palīdzības pieteikumu sadalīšana

Vai esat kādreiz aizdomājies, kā rīkoties ar palīdzības pieteikumu, ja klientam ir nepieciešams atrisināt vairākus jautājumus, kas piemēroti dažādiem aģentiem/dienestiem? Izmantojot funkciju Palīdzības pieteikuma sadalīšana, varat atrisināt abas problēmas ātrāk un efektīvāk nekā jebkad agrāk.

Kā tas darbojas?

Kad saņemat palīdzības pieteikumu, kurā klientam ir nepieciešams atrisināt divus vai vairākus dažādus jautājumus, vienkārši noklikšķiniet uz pogas Sadalīt. Tādējādi tiks izveidota oriģinālā palīdzības pieteikuma kopija ar jaunu atsauces numuru, un Jūs to varēsiet izmantot kā parastu, pilnvērtīgu palīdzības pieteikumu ar visām funkcijām kā parasti. Aplūkosim shēmu, kā tas darbojas:

Piemērs

Jūsu klients Dāvids vēlas uzzināt, kā iestatīt un konfigurēt noklusējuma e-pasta adresi saziņai ar klientiem pa e-pastu, kā arī to, vai ir iespēja pielāgot mūsu dizaineru piedāvātās tērzēšanas pogas. Mēs skaidri redzam, ka šis ir gadījums, kas piemērots divām dažādām nodaļām, un Jūsu klientu atbalsta aģents tagad izmantos Palīdzības pieteikuma sadalīšanas funkciju, lai sadalītu un piešķirtu palīdzības pieteikumu citiem, piemērotākiem aģentiem/ nodaļām.

Poga Sadalīt vienkārši dublē palīdzības pieteikumu, piešķirot jaunu atsauces numuru, un aģents var piešķirt to pareizajai nodaļai.

Saziņa A palīdzības pieteikumā par e-pasta adreses iestatīšanu un konfigurēšanu tiks turpināta sākotnējā palīdzības pieteikumā. Saziņa par projektēšanas iespējām tiks risināta B palīdzības pieteikumā ar jaunu atsauces numuru un saņēmēju.

Solve problems more efficiently

Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Zināšanu bāzes resursi

Uzzināt sīkāk

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju