Vai esat kādreiz aizdomājies, kā rīkoties ar palīdzības pieteikumu, ja klientam ir nepieciešams atrisināt vairākus jautājumus, kas piemēroti dažādiem aģentiem/dienestiem? Izmantojot funkciju Palīdzības pieteikuma sadalīšana, varat atrisināt abas problēmas ātrāk un efektīvāk nekā jebkad agrāk.
Kā tas darbojas?
Kad saņemat palīdzības pieteikumu, kurā klientam ir nepieciešams atrisināt divus vai vairākus dažādus jautājumus, vienkārši noklikšķiniet uz pogas Sadalīt. Tādējādi tiks izveidota oriģinālā palīdzības pieteikuma kopija ar jaunu atsauces numuru, un Jūs to varēsiet izmantot kā parastu, pilnvērtīgu palīdzības pieteikumu ar visām funkcijām kā parasti. Aplūkosim shēmu, kā tas darbojas:
Piemērs
Jūsu klients Dāvids vēlas uzzināt, kā iestatīt un konfigurēt noklusējuma e-pasta adresi saziņai ar klientiem pa e-pastu, kā arī to, vai ir iespēja pielāgot mūsu dizaineru piedāvātās tērzēšanas pogas. Mēs skaidri redzam, ka šis ir gadījums, kas piemērots divām dažādām nodaļām, un Jūsu klientu atbalsta aģents tagad izmantos Palīdzības pieteikuma sadalīšanas funkciju, lai sadalītu un piešķirtu palīdzības pieteikumu citiem, piemērotākiem aģentiem/ nodaļām.
Poga Sadalīt vienkārši dublē palīdzības pieteikumu, piešķirot jaunu atsauces numuru, un aģents var piešķirt to pareizajai nodaļai.
Saziņa A palīdzības pieteikumā par e-pasta adreses iestatīšanu un konfigurēšanu tiks turpināta sākotnējā palīdzības pieteikumā. Saziņa par projektēšanas iespējām tiks risināta B palīdzības pieteikumā ar jaunu atsauces numuru un saņēmēju.
Solve problems more efficiently
Split tickets that contain multiple requests into two to ensure faster problem resolution. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
SaaS klientu sadarbības uzsākšanas kontrolsaraksts
Tekstā tiek uzsvērts profesionālas atsauksmju veidošanas nozīme, lai izvairītos no nevēlamām interpretācijām. Ieteicams ievietot Aicinājuma Uz Rīcību pogas un atbilstoši novietot programmatūras apskatu mājaslapās. SaaS jeb programmatūra kā pakalpojums ir būtiska uzņēmumam saziņas ar klientiem efektivitātei un klientu apmierinātības līmeņa paaugstināšanai. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām integrācijas iespējām un bezmaksas izmēģinājumu periodu. Svarīgas ir klientu vērtības piedāvājumi, laba klātbūtne SaaS mājaslapās un klientu apkalpošanas programmatūra, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un veicinātu apmierinātu klientu skaitu.
LiveAgent ir platforma klientu atbalsta risinājumiem, kas piedāvā daudzus instrumentus, lai uzlabotu saziņu ar klientiem, tostarp tiešsaistes čatu rīku un pielikumu funkciju. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. LiveAgent ir balvām un sertifikātiem tāpat kā partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. Čata rīks nodrošina vienkāršu piekļuvi un atbalstu visās mājaslapas sadaļās.
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs
Teksts dod ieteikumus digitālā mārketinga veiksmīgai rīcībai, izmantojot personalizētus e-pastus, kuponu piedāvājumus un lojalitātes programmas. Rakstā ir aprakstīts LiveAgent, kas piedāvā klientu apkalpošanas risinājumus, iekļaujot VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un datu migrāciju. Teksts sniedz atsauksmju apkopošanas ieteikumus un informāciju par piesaistošu aptauju sagatavēm.