Ikvienam laiku pa laikam ir vajadzīgs pārtraukums. To var izdarīt, izmantojot funkciju Pauze, kamēr izbaudāt kafijas pauzi vai kārtojiet personīgās lietas. Pauzes laikā neviens Jūs netraucēs, tāpēc izbaudiet atpūtas brīdi un atgriezieties, kad būsiet gatavs.
LiveAgent piedāvā iespēju aģentiem un administratoriem pāriet pauzes režīmā. To parasti izmanto, lai izslēgtu palīdzības pieteikumu, tērzēšanas un zvanu saņemšanu, īslaicīgi atrodoties ārpus biroja (piemēram, pusdienu vai kafijas pauzes laikā).
Piemērs
Kad aģents atstāj biroju uz īsu pārtraukuma laiku (piemēram, pusdienas, kafijas pauze) un noklikšķina uz pogas Pauze, aģenta konts kļūst neaktīvs – viņa izmantotajā kontā netiks saņemti palīdzības pieteikumi, tērzēšanas vai zvani. Kad aģents atgriežas un noklikšķina uz Atsākt, viņa konts pāriet aktīvajā režīmā. Aģentam nav jāiziet no konta un atkal jāpiesakās tajā.
Pauzē pavadītais laiks netiek ieskaitīts aģenta darba pārskatā kā darba stundas.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Klienti meklē un maksā par labāku iepirkšanās pieredzi. Paaugstiniet iesaisti, izmantojot LiveAgent un personalizētu klientu pieredzi.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura ietver daudzas funkcijas, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības un ienākošo zvanu centra programmatūru. Uzņēmums piedāvā tālruņa atbalstu un portāla programmatūru, un tā cenas ir pieejamas uzņēmumiem gan maziem, gan lieliem. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un atbalsta portālu un sniedz jaunumus par atjauninājumiem un atlaidēm.