Ikvienam laiku pa laikam ir vajadzīgs pārtraukums. To var izdarīt, izmantojot funkciju Pauze, kamēr izbaudāt kafijas pauzi vai kārtojiet personīgās lietas. Pauzes laikā neviens Jūs netraucēs, tāpēc izbaudiet atpūtas brīdi un atgriezieties, kad būsiet gatavs.
LiveAgent piedāvā iespēju aģentiem un administratoriem pāriet pauzes režīmā. To parasti izmanto, lai izslēgtu palīdzības pieteikumu, tērzēšanas un zvanu saņemšanu, īslaicīgi atrodoties ārpus biroja (piemēram, pusdienu vai kafijas pauzes laikā).
Piemērs
Kad aģents atstāj biroju uz īsu pārtraukuma laiku (piemēram, pusdienas, kafijas pauze) un noklikšķina uz pogas Pauze, aģenta konts kļūst neaktīvs – viņa izmantotajā kontā netiks saņemti palīdzības pieteikumi, tērzēšanas vai zvani. Kad aģents atgriežas un noklikšķina uz Atsākt, viņa konts pāriet aktīvajā režīmā. Aģentam nav jāiziet no konta un atkal jāpiesakās tajā.
Pauzē pavadītais laiks netiek ieskaitīts aģenta darba pārskatā kā darba stundas.
Need a short break?
Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.