Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.
Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).
Laika atskaite
LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent apvieno tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tajā ir dažādas komandas un iespējas, piemēram, laika nosacījumi, kas samazina cilvēcisko kļūdu risku un kas var palielināt klientu apmierinātību. Automatizācijas nosacījumi samazina aģentu stresu un ļauj tiem koncentrēties uz citiem uzdevumiem.
Uzraugi savus klientus jebkurā laikā
Liveagent ir klātesošas programmatūras pakete, kas nodrošina klientu apkalpošanas risinājumus, tostarp videozvanus, reāllaika čatu un forumus. Tas ietver arī IVR algoritmus un neierobežotu iespēju ierakstīt un uzraudzīt zvanus. Liveagent piedāvā arī aplikāciju tālruņus un analīzes pārskatus, lai novērtētu veiktspēju. Šīs programmatūras pielietojumi var tikt izmantoti dažādos uzņēmējdarbības aspektos, ieskaitot klientu apkalpošanas un saziņas pārvaldību.