Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.
Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).
Laika atskaite
LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru, ienākošo zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldības sistēmu, pircēju portāla programmatūru un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmumam ir partneru programma, akadēmija, emuārs, glosārijs, tīmekļa semināri, rakstīšanas tests un izmaksu kalkulators. LiveAgent ir ieguvis balvas un sertifikātus, un piedāvā datu migrāciju, atbalsta portālu, sistēmas statusu un piedāvājuma pieprasījumu. Uzņēmums ir partnerībā ar VoIP partneriem. Pārdošanas kontakti ir ielasīti. Quality Unit, LLC ir izveidojis LiveAgent.
LiveAgent ir lietotne, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesu. Tā piedāvā integrācijas ar daudzām citām programmatūrām, kā arī uzņēmumu datu migrāciju. LiveAgent piedāvājuma pieprasījums un bezmaksas trials. Tajā ir arī dažādi funkciju uzlabojumi, tādi kā uzņēmuma portāls un VoIP partneru programma. Tās sociālie tīkli un emuārs nodrošina pieredzes un zināšanu kopīgošanu.