Laika pārskats

Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.

Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).

Laika atskaite

LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Zināšanu bāzes resursi

Uzzināt vairāk informācijas

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju