Laika pārskats

Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.

Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).

Laika atskaite

LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.

Create a self-service portal

Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.

Zināšanu bāzes resursi

Uzzināt vairāk informācijas

Aizturēšanas laiks ir laiks, kamēr klientam jāgaida zvans, lai izveidotu savienojumu ar aģentu. Sekojot aizturēšanas laikam, uzņēmums var pārvaldīt savu personālu.

Aizturēšanas laiks

Tekstā ir gan norādes uz konkrētiem uzņēmuma noteikumiem un privātuma politiku, gan reklāmas paziņojumi par LiveAgent platformas izveidi un piedāvājumu pierakstīties uz individuālu zvanu, lai uzzinātu, kā šī platforma var palīdzēt uzņēmumiem. Teksts arī norāda, ka mājaslapa izmanto sīkdatnes.

Laika nosacījumi var parūpēties par plānošanu, automātiskām atbildām, uzdevumiem un daudz ko citu. Iestatiet laiku un laika nosacījumu, kas aktivizēs jūsu izvēlētu darbību.

Laika nosacījumi

LiveAgent apvieno tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, lai uzlabotu klientu atbalstu. Tajā ir dažādas komandas un iespējas, piemēram, laika nosacījumi, kas samazina cilvēcisko kļūdu risku un kas var palielināt klientu apmierinātību. Automatizācijas nosacījumi samazina aģentu stresu un ļauj tiem koncentrēties uz citiem uzdevumiem.

Izmēģini labāko klientu monitoringa programmatūru tirgū. LiveAgent ir plaši atpazīts kā labākais klientu monitoringa rīks SMB.

Uzraugi savus klientus jebkurā laikā

Liveagent ir klātesošas programmatūras pakete, kas nodrošina klientu apkalpošanas risinājumus, tostarp videozvanus, reāllaika čatu un forumus. Tas ietver arī IVR algoritmus un neierobežotu iespēju ierakstīt un uzraudzīt zvanus. Liveagent piedāvā arī aplikāciju tālruņus un analīzes pārskatus, lai novērtētu veiktspēju. Šīs programmatūras pielietojumi var tikt izmantoti dažādos uzņēmējdarbības aspektos, ieskaitot klientu apkalpošanas un saziņas pārvaldību.

Sekojiet līdzi laikam, kas pavadīts, risinot pieteikumu. Laika kontrole darbojas automātiski, visu laiku kad vien aģents darbojas ar pieteikumu.

Laika kontrole

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas, sūdzību un e-pasta pārvaldības programmatūru. Tā cena ir atkarīga no funkcijām, integrācijām un lietotāju skaita. LiveAgent ir arī pieejams demonstrācijas veidā un ir atbalsta portāls. Uzņēmumā ir pieejamas arī citas programmatūras un sadarbības iespējas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju