Laika izsekošana ļauj Jums sekot katra Aģenta patērēto laiku uz klientu atbalstu un tādējādi iegūstot dziļāku priekštatu par kopējo palīdzības dienesta efektivitāti. Kad šī funkcija ir ieslēgta, patērētais laiks tiek ierakstīts automātiski katrai biļetei. Papildus, Jūs varat pieprasīt, lai aģenti manuāli ievada patērēto laiku, un pievienot piezīmi, ja ir nepieciešams.
Laiks tiek ierakstīt tikai, ja aģents ir aktīvs biļetē (laika ierakstīšana apstājas pēc 30 sekunžu bezaktivitātes).
Laika atskaite
LiveAgent ļauj pārskatu izveidi par patērēto laiku uz biļetēm par noteiktu laika diapazonu. Atsevišķi ieraksti var būt filtrēti pēc aģenta, biļetes, klienta, uzņēmuma, pārskata datuma, maksājuma datuma, veida (manuālais, automātiskais). Laika pārskatu var eksportēt CSV failā.
Create a self-service portal
Create a customer portal with knowledge base articles, forums, or feedback boards. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.
Kā darīt: Iepriekšdefinētas atbildes LiveAgent sistēmā
Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.
Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.