Sekojiet savu aģentu pieejamībai. Apskatiet laiku (datums, stundas, no, līdz), kad jūsu Aģenti ir tiešsaistē. Filtrējiet statistiku atbilstoši Nodaļām. Aģenta pieejamību var eksportēt CSV failā.

Aģenta pieejamības atskaites ir pieejamas par:
- Palīdzības pieteikumiem
- Čatiem
- Zvaniem
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura ietver daudzas funkcijas, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības un ienākošo zvanu centra programmatūru. Uzņēmums piedāvā tālruņa atbalstu un portāla programmatūru, un tā cenas ir pieejamas uzņēmumiem gan maziem, gan lieliem. LiveAgent piedāvā demonstrāciju un atbalsta portālu un sniedz jaunumus par atjauninājumiem un atlaidēm.
LiveAgent piedāvā daudzas pārvaldības programmatūras funkcijas un izmantojot to var uzlabot klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Iesakām izmantot atlaides vai stimulu, lai iegūtu klientu atsauksmes un piedāvāt tiešsaistes tērzētavu uzņēmuma mājaslapā. Lai panāktu produktīvu attālinātu darbu, nepieciešams nodrošināt nepieciešamos rīkus, kultūru un uz izveidot pamatvērtību sarakstu.