Uzraugiet savu Aģentu pieejamību. Apskatiet laiku (datums, stundas, no, līdz), kad jūsu Aģenti ir tiešsaistē. Filtrējiet statistiku atbilstoši Nodaļām. Aģenta pieejamību varat eksportēt CSV failā.
Aģenta pieejamības atskaites ir pieejamas par:
- Pieteikumiem
- Čatiem
- Zvaniem
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.
Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.
Visaptverošs Ceļvedis Uzņēmumiem par Klientu Pieredzes Pārvaldību
Šis ceļvedis sniedz uzņēmumiem informāciju par klientu pieredzes pārvaldību, tostarp kā uzlabot klientu saglabāšanu un atšķirties no konkurentiem. Uzņēmumiem svarīgi izveidot personīgāku un pielāgotu pieeju klientiem, lai uzlabotu klientu pieredzi visos mijiedarbības veidos.
Kā iestatīt Tiešsaistes čatu Adobe Business Catalyst platformā
LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas programmatūras funkcijas, integrācijas un alternatīvas, kā arī bezmaksas demonstrāciju. Tas uzlabo klientu iesaisti un nodrošina augstāku apmierinātības līmeni.