Sekojiet savu aģentu pieejamībai. Apskatiet laiku (datums, stundas, no, līdz), kad jūsu Aģenti ir tiešsaistē. Filtrējiet statistiku atbilstoši Nodaļām. Aģenta pieejamību var eksportēt CSV failā.

Aģenta pieejamības atskaites ir pieejamas par:
- Palīdzības pieteikumiem
- Čatiem
- Zvaniem
Identify exceptionally hard-working agents
Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.
LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas un komunikācijas programmatūras iespējas, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Tāpat, tiek piedāvāti kontakti pārdošanai un ziņojumi par jaunumiem, ko var saņemt, abonējot tos. Izmantojot LiveAgent, var izveidot savu kontu, kas piedāvā aizraujošas iespējas.
Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.
Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs
Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.