Aģenta pieejamība

Sekojiet savu aģentu pieejamībai. Apskatiet laiku (datums, stundas, no, līdz), kad jūsu Aģenti ir tiešsaistē. Filtrējiet statistiku atbilstoši Nodaļām. Aģenta pieejamību var eksportēt CSV failā.

Aģenta pieejamības atskaites ir pieejamas par:

  • Palīdzības pieteikumiem
  • Čatiem
  • Zvaniem

Identify exceptionally hard-working agents

Generate agent reports to get an overview of how many tickets, calls, and chats they’ve answered. Try it today. No credit card required.

Ja vēlaties piekļūt vai koplietot pieteikumus ārpus LiveAgent, varat to izdarīt, izmantojot Pieteikumu eksportēšanu. Tas eksportē pieteikumus CSV failā.

Pieteikumu eksports

LiveAgent piedāvā dažādas klientu apkalpošanas un komunikācijas programmatūras iespējas, tostarp VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Tāpat, tiek piedāvāti kontakti pārdošanai un ziņojumi par jaunumiem, ko var saņemt, abonējot tos. Izmantojot LiveAgent, var izveidot savu kontu, kas piedāvā aizraujošas iespējas.

LiveAgent ir rentablāka salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem. LiveAgent piedāvā rīkus, funkcijas un integrāciju labākai klientu atbalsta nodrošināšanai. Izmantojot vairāk nekā 175 palīdzības dienesta funkcijas, atbalsta sniegšana būs tīrais nieks.

MeklējatBitrix24 alternatīvu?

Liveagent ir risinājums uzņēmumu atbalstam, ar rīkiem un funkcijām, lai uzlabotu klientu atbalstu. Piedāvā trīs paketes par samērīgu cenu un varat iegādāties atsevišķus līdzekļus pielāgotai paketei. Integrējas ar Bitrix24 un nesagraus jūsu budžetu.

Savienojiet un lietojiet Aplikāciju Tālruņus, lai atļautu Balss Pārraides caur Interneta Protokolu (VoIP) zvanus no skaitļošanas ierīcēm. Izmantojiet to savā labā.

Aplikāciju tālruņi

Tekstā reklamēta klientu apmierinātības programmatūra, kas nodrošina personalizētu un ātru atbalstu visos kanālos. Tiek uzsvērts, ka apmierināti klienti ir lojālāki uzņēmumiem. Tiek piedāvāta bezmaksas izmēģinājuma iespēja. LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kas vienoti apvieno klientu mijiedarbību un uzlabo apkalpošanas pieredzi. Populārs atbalsta rīks ir tiešsaistes čats.

Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.

Palīdzības Dienesta Programmatūras Glosārijs

Tekstā tiek aprakstītas dažādas tīkla un klientu apkalpošanas sistēmas, kā arī sniegti padomi, kā pārvirzīt klientus uz precēm un pakalpojumiem. Aprakstīti arī dažādi VoIP sakaru risinājumi un vadības paneļi. Dokumentā tiek pieminēta arī programmatūra LiveAgent, kura piedāvā klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēmas.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju