Bezmaksas Izmēģinājums

Nodaļas

Kas ir palīdzības dienesta nodaļas?

Palīdzības dienesta nodaļa ir daļa no organizācijas, kas sastāv no cilvēkiem, kuri nodarbojas ar specifisku problēmu risināšanu. Parasti aģentiem katrā nodaļā ir atšķirīgi produktu/pakalpojumu zināšanu līmeņi un līdz ar to dažādi pienākumi.

Piemēram, aģenti, kas ir daļa no pārdošanas nodaļas, parasti ir atbildīgi par atbildēšanu uz pārdošanas gaitas jautājumiem, savukārt darbinieki no tehniskās nodaļas ir atbildīgi par klientu jautājumu risināšanu saistībā ar produktu/pakalpojumu ekspluatāciju.

Nodaļas
Nodaļu pārskats

Kam paredzētas palīdzības dienesta nodaļas?

Parasti palīdzības dienesta nodaļas tiek izveidotas, lai nodrošinātu palīdzības dienesta organizēšanu. Tās var salīdzināt ar iesūtnes iezīmēm, kuras var atrast Gmail pakalpojumā . Tāpat kā šīs Gmail iezīmes, palīdzības dienestu nodaļas nodrošina, ka klientu pieprasījumi ir viegli atrodami.

Nodaļas

Nodaļas lieliski noder arī dažādu aģentu grupu darbplūsmas organizēšanai.

Ko vēl var darīt ar nodaļām?

  • Ierobežot piekļuvi pieteikumiem (tikai šīs nodaļas darbinieki varēs apskatīt savas nodaļas pieteikumus).
  • Pielāgot savas e-pasta saziņas sagataves.
  • Konfigurēt čata, tālruņa un īsziņu pakalpojumu pieejamību.
  • Definējiet filtrus un automatizācijas komandas (pieteikumu pārvirzīšanas komandas).
  • Norādīt dažādus e-pasta parakstus, tālruņa un čata atbildes algoritmus.
  • Pārredzēt, cik daudz jaunu, atvērtu un atrisinātu pieteikumu ir katrā nodaļā.
  • Norādīt dažādus papildus procesus.
  • Konfigurēt atbalsta e-pasta adreses.
  • Definēt līgumus dažādiem servisa līmeņiem un darba laiku.

Palīdzības dienestu nodaļu piemēri

  • Biznesa/organizācijas nodaļas, kas atbild par pieprasījumu atrisināšanu dažādās jomās, piemēram, cilvēkresursi, IT, grāmatvedība, pārdošana, mārketings vai juridiski jautājumi.
  • Nodaļas, kas atbildīgas par atbildēšanu uz pieprasījumiem par dažādiem produktiem/pakalpojumiem, piemēram, palīdzības dienesta programmatūru, mārketinga programmatūru vai klientu attiecību pārvaldības programmatūru.
  • Nodaļas, kas atbild par dažāda veida klientiem, piemēram, tālākpārdevēji, filiāles, VIP, partneri, un to apkalpošanu.
  • Nodaļas, kas atbild par klientu apkalpošanu dažādās ģeogrāfiskās vietās, piemēram, Ziemeļamerikā, Eiropā vai Āzijā.
Nodaļas-funkcionalitāte-LiveAgent

Kā es varu gūt labumu no palīdzības dienestu nodaļu izveides?

Palīdzības dienesta nodaļu izveide var būt ļoti noderīga vairāku iemeslu dēļ:

  • Palīdzības dienesta nodaļas uztur vienoto iesūtni labā kārtībā.
  • Nodaļas atspoguļo skaidrus atbildīgos par pieteikumiem.
  • Tās nodrošina, ka aģenti atbild tikai par tiem pieteikumiem, kuri viņiem ir visatbilstošākie
  • Palīdzības dienestu nodaļas samazina stresa līmeni.
  • Nodaļas ļauj ērti atrast līdzšinējos pieteikumus.
  • Tās uzlabo aģentu efektivitāti un darbplūsmu.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kā veidot nodaļas LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija) ikonas kreisajā izvēlnē.
  3. Noklikšķiniet uz Nodaļas.
  4. Noklikšķiniet uz Create Department (Izveidot Nodaļu).
  5. Norādiet nodaļas nosaukumu.
  6. Iespēja: Atzīmējiet, ja vēlaties iespējot pogu “Risināšanai”.
  7. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Nodaļas

Kā pievienot aģentus nodaļām

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija) ikonas kreisajā izvēlnē.
  3. Noklikšķiniet uz Nodaļas.
  4. Atlasiet nodaļu, kurai vēlaties pievienot aģentus, un noklikšķiniet uz Rediģēt.
  5. Noklikšķiniet uz Aģenti.
  6. Atlasiet aģentus, kurus vēlaties pievienot, noklikšķinot uz slēdža. Kad tas kļūst zaļš, ir pievienots jūsu aģents. Atkārtojiet šo darbību, līdz esat pievienojis visus vajadzīgos aģentus. Ja vēlaties pievienot visus aģentus, vienkārši noklikšķiniet uz PIEVIENOT VISUS.
  7. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Nodaļas

Kā pārvirzīt pieteikumus uz konkrētām nodaļām

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss.
  7. Izveidojiet komandas nosaukumu, piemēram, “Pieteikumu pārvirzīšana uz Mārketingu”.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī var šo komandu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šī komanda pārvirza visus sociālo mediju pieteikumus uz mārketinga nodaļu.”
  9. Atlasiet atbilstošo izvēlni, piemēram, Lietot, kad izveidots Pieteikums.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot Nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties nosacījumus, piemēram, Ja pieteikuma avots (un izvēlieties vajadzīgos avotus. Tie varētu būt piemēram Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
  12. Atlasiet veicamās darbības laukus atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt brīvajiem aģentiem.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.


Nodaļas darbības pārraudzība, izmantojot nodaļu atskaites

Liveagent piedāvā robustas atskaišu veidošanas un analīzes funkcijas. Liveagent lietotāji var skatīt un izveidot nodaļu atskaites, kas parāda katras nodaļas veiktspēju atkarībā no atbildēto pieteikumu, čatu, zvanu skaita, aģentu vērtējuma un citām iespējām.

Katru atskaiti var segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai noteikta laika diapazona. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc laika diapazona, nodaļas, kanāla un aģenta.

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka visus nodaļas ziņojumus var eksportēt CSV failos.

Nodaļas pārskata attēlošanas iespējas (kolonnas):

  • Birka
  • Atbilde
  • Jaunas atbildes vid. laiks
  • Atvērtas atbildes vid. laiks
  • Zvani
  • Neatbildētie zvani
  • Sarunu minūtes
  • Čata ziņojumi
  • Čatu sesijas
  • Izlaistās čatu sesijas
  • Vidējais čata sesijas pieņemšanas laiks
  • Vidējais čata sesijas ilgums
  • Bez vērtējuma
  • Bez vērtējuma %
  • Pozitīvi vērtējumi
  • Pozitīvi vērtējumi %
  • Negatīvi vērtējumi
  • Negatīvi vērtējumi %
  • Ienākošie ziņojumi
  • Ienākošie zvani
  • Pabeigtie zvani
  • Ienākošās čatu sesijas
  • Pabeigtās čatu sesijas
  • Izveidotie palīdzības pieteikumi
  • Atrisinātie palīdzības pieteikumi

Datu parādīšanas veida izvēle

Liveagent nodaļu atskaites var skatīt kā:

  • Laukuma diagrammas
  • Lineāros grafikus
  • Stabiņu grafikus
  • Sektoru diagrammas
Atskaites-Liveagent-iespēja

Nodaļu atskaišu izmantošana ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no birku atskaitēm.

API

Vai man vajadzīgas palīdzības dienesta nodaļas, ja es būšu vienīgais darbinieks uzņēmumā?

Ja esiet vienīgais darbinieks vai pavisam maza organizācija, nav vajadzīgs veidot nodaļas (ja negribiet). Ja jūs to negribiet, visi jūsu aģenti/organizācijas biedri varēs piekļūt pieteikumiem.

Peter Komornik

LiveAgent combines excellent live chat, ticketing and automation that allow us to provide exceptional support to our customers.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Palīdzības dienesta nodaļu priekšrocības

Zinošākas atbildes un laimīgāki klienti

Kad biļetes tiek pārvirzītas uz pareizo aģentu pareizajā nodaļā, tas ir tas, kas visu maina. Zinoši darbinieki, kas spēj nodrošināt kvalitatīvu servisu, var uzlabot klienta atbalsta pieredzi un apmierinātību. Savukārt tas noved pie lielākas pārdošanas, lojālākiem klientiem un pozitīvām mutvārdu atsauksmēm.

Ātrāki reakcijas laiki

Kad pareizais aģents pareizajā nodaļā saņem palīdzības dienesta pieteikumu, viņi netērēs laiku, lai sacerētu atbildi. Tā vietā, lai meklētu atbildes vai konsultētos ar kolēģiem, viņi uzreiz zinās, ko teikt un atrisinās šo jautājumu. Tas ir precīzāks risinājums un īsāks atbildes laiks, kas, savukārt, uzlabo klientu apmierinātību.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Skaidrāki pienākumi un efektīvākas darbplūsmas

Kad pieteikumi tiek piešķirti konkrētām nodaļām, tiek uzskaitīts katrs pieteikums. Neviens pieteikums nepaliek neatbildēts vai aizmirsts. Turklāt, kad pieteikums tiek piešķirts kādai nodaļai, nevienam aģentam nav jāmeklē caur pieteikumu iesūtni, lai atrastu tādu, uz kuru viņi var atbildēt. Nodaļas rada skaidrāku atbildību attiecībā uz pieteikumiem un uzlabo aģentu darba plūsmas un efektivitāti.

Zināšanu bāzes resursi

LiveAgent Product Tour

Esiet gatavi gūt labumu no nodaļām?

Organizējiet visus ienākošos pieteikumus, piešķirot tos konkrētām nodaļām. Savu nodaļu izveide ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju ir vienkārša. Pamēģiniet jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir palīdzības dienestu nodaļas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Palīdzības dienesta nodaļa ir daļa no organizācijas, kas sastāv no konkrētiem cilvēkiem, kas nodarbojas ar konkrētu problēmu risināšanu. Parasti aģentiem katrā nodaļā ir atšķirīgi produktu/pakalpojumu pārzināšanas līmeņi un tiem ir atšķirīgi pienākumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam paredzētas palīdzības dienesta nodaļas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti palīdzības dienesta nodaļas tiek izveidotas, lai nodrošinātu palīdzības dienesta labāku organizāciju. Nodaļas ir arī izdevīgas, lai veidotu dažādām aģentu kopām dažādas darbplūsmas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir palīdzības dienesta nodaļu piemēri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Biznesa/organizācijas nodaļas, kas atbild par dažādu pieprasījumu atrisināšanu dažādās nozarēs, piemēram, cilvēkresursi, IT, grāmatvedība, pārdošana, mārketings vai juridiskie jautājumi.” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo