Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nodaļas

Kas ir palīdzības dienesta nodaļas?

Palīdzības dienesta nodaļa ir daļa no organizācijas, kas sastāv no cilvēkiem, kuri nodarbojas ar specifisku problēmu risināšanu. Parasti aģentiem katrā nodaļā ir atšķirīgi produktu/pakalpojumu zināšanu līmeņi un līdz ar to dažādi pienākumi.

Piemēram, aģenti, kas ir daļa no pārdošanas nodaļas, parasti ir atbildīgi par atbildēšanu uz pārdošanas gaitas jautājumiem, savukārt darbinieki no tehniskās nodaļas ir atbildīgi par klientu jautājumu risināšanu saistībā ar produktu/pakalpojumu ekspluatāciju.

Nodaļas
Nodaļu pārskats

Kam paredzētas palīdzības dienesta nodaļas?

Parasti palīdzības dienesta nodaļas tiek izveidotas, lai nodrošinātu palīdzības dienesta organizēšanu. Tās var salīdzināt ar iesūtnes iezīmēm, kuras var atrast Gmail pakalpojumā . Tāpat kā šīs Gmail iezīmes, palīdzības dienestu nodaļas nodrošina, ka klientu pieprasījumi ir viegli atrodami.

Nodaļas

Nodaļas lieliski noder arī dažādu aģentu grupu darbplūsmas organizēšanai.

Ko vēl var darīt ar nodaļām?

  • Ierobežot piekļuvi pieteikumiem (tikai šīs nodaļas darbinieki varēs apskatīt savas nodaļas pieteikumus).
  • Pielāgot savas e-pasta saziņas sagataves.
  • Konfigurēt čata, tālruņa un īsziņu pakalpojumu pieejamību.
  • Definējiet filtrus un automatizācijas komandas (pieteikumu pārvirzīšanas komandas).
  • Norādīt dažādus e-pasta parakstus, tālruņa un čata atbildes algoritmus.
  • Pārredzēt, cik daudz jaunu, atvērtu un atrisinātu pieteikumu ir katrā nodaļā.
  • Norādīt dažādus papildus procesus.
  • Konfigurēt atbalsta e-pasta adreses.
  • Definēt līgumus dažādiem servisa līmeņiem un darba laiku.

Palīdzības dienestu nodaļu piemēri

  • Biznesa/organizācijas nodaļas, kas atbild par pieprasījumu atrisināšanu dažādās jomās, piemēram, cilvēkresursi, IT, grāmatvedība, pārdošana, mārketings vai juridiski jautājumi.
  • Nodaļas, kas atbildīgas par atbildēšanu uz pieprasījumiem par dažādiem produktiem/pakalpojumiem, piemēram, palīdzības dienesta programmatūru, mārketinga programmatūru vai klientu attiecību pārvaldības programmatūru.
  • Nodaļas, kas atbild par dažāda veida klientiem, piemēram, tālākpārdevēji, filiāles, VIP, partneri, un to apkalpošanu.
  • Nodaļas, kas atbild par klientu apkalpošanu dažādās ģeogrāfiskās vietās, piemēram, Ziemeļamerikā, Eiropā vai Āzijā.
Nodaļas-funkcionalitāte-LiveAgent

Kā es varu gūt labumu no palīdzības dienestu nodaļu izveides?

Palīdzības dienesta nodaļu izveide var būt ļoti noderīga vairāku iemeslu dēļ:

  • Palīdzības dienesta nodaļas uztur vienoto iesūtni labā kārtībā.
  • Nodaļas atspoguļo skaidrus atbildīgos par pieteikumiem.
  • Tās nodrošina, ka aģenti atbild tikai par tiem pieteikumiem, kuri viņiem ir visatbilstošākie
  • Palīdzības dienestu nodaļas samazina stresa līmeni.
  • Nodaļas ļauj ērti atrast līdzšinējos pieteikumus.
  • Tās uzlabo aģentu efektivitāti un darbplūsmu.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Kā veidot nodaļas LiveAgent

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija) ikonas kreisajā izvēlnē.
  3. Noklikšķiniet uz Nodaļas.
  4. Noklikšķiniet uz Create Department (Izveidot Nodaļu).
  5. Norādiet nodaļas nosaukumu.
  6. Iespēja: Atzīmējiet, ja vēlaties iespējot pogu “Risināšanai”.
  7. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Nodaļas

Kā pievienot aģentus nodaļām

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija) ikonas kreisajā izvēlnē.
  3. Noklikšķiniet uz Nodaļas.
  4. Atlasiet nodaļu, kurai vēlaties pievienot aģentus, un noklikšķiniet uz Rediģēt.
  5. Noklikšķiniet uz Aģenti.
  6. Atlasiet aģentus, kurus vēlaties pievienot, noklikšķinot uz slēdža. Kad tas kļūst zaļš, ir pievienots jūsu aģents. Atkārtojiet šo darbību, līdz esat pievienojis visus vajadzīgos aģentus. Ja vēlaties pievienot visus aģentus, vienkārši noklikšķiniet uz PIEVIENOT VISUS.
  7. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Nodaļas

Kā pārvirzīt pieteikumus uz konkrētām nodaļām

  1. Piesakieties LiveAgent.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz Automation (Automatizācija).
  4. Noklikšķiniet uz Komandas.
  5. Noklikšķiniet uz Izveidot.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu Aktīvs Statuss.
  7. Izveidojiet komandas nosaukumu, piemēram, “Pieteikumu pārvirzīšana uz Mārketingu”.
  8. Sadaļu Piezīmes var atstāt tukšu vai arī var šo komandu aprakstīt sīkāk. Šis lauks ir tikai jūsu ērtībai. Piezīmes piemērs varētu būt “Šī komanda pārvirza visus sociālo mediju pieteikumus uz mārketinga nodaļu.”
  9. Atlasiet atbilstošo izvēlni, piemēram, Lietot, kad izveidots Pieteikums.
  10. Noklikšķiniet uz Pievienot Nosacījumu grupu.
  11. Izvēlieties nosacījumus, piemēram, Ja pieteikuma avots (un izvēlieties vajadzīgos avotus. Tie varētu būt piemēram Facebook, Twitter, Instagram, Viber)
  12. Atlasiet veicamās darbības laukus atbilstoši savām vēlmēm, piemēram, Pārvietot pieteikumu uz mārketinga nodaļu un piešķirt brīvajiem aģentiem.
  13. Noklikšķiniet uz Saglabāt.


Nodaļas darbības pārraudzība, izmantojot nodaļu atskaites

Liveagent piedāvā robustas atskaišu veidošanas un analīzes funkcijas. Liveagent lietotāji var skatīt un izveidot nodaļu atskaites, kas parāda katras nodaļas veiktspēju atkarībā no atbildēto pieteikumu, čatu, zvanu skaita, aģentu vērtējuma un citām iespējām.

Katru atskaiti var segmentēt pēc dienas, nedēļas, mēneša, gada vai noteikta laika diapazona. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc laika diapazona, nodaļas, kanāla un aģenta.

Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi ir tas, ka visus nodaļas ziņojumus var eksportēt CSV failos.

Nodaļas pārskata attēlošanas iespējas (kolonnas):

  • Birka
  • Atbilde
  • Jaunas atbildes vid. laiks
  • Atvērtas atbildes vid. laiks
  • Zvani
  • Neatbildētie zvani
  • Sarunu minūtes
  • Čata ziņojumi
  • Čatu sesijas
  • Izlaistās čatu sesijas
  • Vidējais čata sesijas pieņemšanas laiks
  • Vidējais čata sesijas ilgums
  • Bez vērtējuma
  • Bez vērtējuma %
  • Pozitīvi vērtējumi
  • Pozitīvi vērtējumi %
  • Negatīvi vērtējumi
  • Negatīvi vērtējumi %
  • Ienākošie ziņojumi
  • Ienākošie zvani
  • Pabeigtie zvani
  • Ienākošās čatu sesijas
  • Pabeigtās čatu sesijas
  • Izveidotie palīdzības pieteikumi
  • Atrisinātie palīdzības pieteikumi

Datu parādīšanas veida izvēle

Liveagent nodaļu atskaites var skatīt kā:

  • Laukuma diagrammas
  • Lineāros grafikus
  • Stabiņu grafikus
  • Sektoru diagrammas
Atskaites-Liveagent-iespēja

Nodaļu atskaišu izmantošana ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai iegūtu vērtības no birku atskaitēm.

API

Vai man vajadzīgas palīdzības dienesta nodaļas, ja es būšu vienīgais darbinieks uzņēmumā?

Ja esiet vienīgais darbinieks vai pavisam maza organizācija, nav vajadzīgs veidot nodaļas (ja negribiet). Ja jūs to negribiet, visi jūsu aģenti/organizācijas biedri varēs piekļūt pieteikumiem.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Palīdzības dienesta nodaļu priekšrocības

Zinošākas atbildes un laimīgāki klienti

Kad biļetes tiek pārvirzītas uz pareizo aģentu pareizajā nodaļā, tas ir tas, kas visu maina. Zinoši darbinieki, kas spēj nodrošināt kvalitatīvu servisu, var uzlabot klienta atbalsta pieredzi un apmierinātību. Savukārt tas noved pie lielākas pārdošanas, lojālākiem klientiem un pozitīvām mutvārdu atsauksmēm.

Ātrāki reakcijas laiki

Kad pareizais aģents pareizajā nodaļā saņem palīdzības dienesta pieteikumu, viņi netērēs laiku, lai sacerētu atbildi. Tā vietā, lai meklētu atbildes vai konsultētos ar kolēģiem, viņi uzreiz zinās, ko teikt un atrisinās šo jautājumu. Tas ir precīzāks risinājums un īsāks atbildes laiks, kas, savukārt, uzlabo klientu apmierinātību.

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu..

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Skaidrāki pienākumi un efektīvākas darbplūsmas

Kad pieteikumi tiek piešķirti konkrētām nodaļām, tiek uzskaitīts katrs pieteikums. Neviens pieteikums nepaliek neatbildēts vai aizmirsts. Turklāt, kad pieteikums tiek piešķirts kādai nodaļai, nevienam aģentam nav jāmeklē caur pieteikumu iesūtni, lai atrastu tādu, uz kuru viņi var atbildēt. Nodaļas rada skaidrāku atbildību attiecībā uz pieteikumiem un uzlabo aģentu darba plūsmas un efektivitāti.

Zināšanu bāzes resursi

LiveAgent Product Tour

Esiet gatavi gūt labumu no nodaļām?

Organizējiet visus ienākošos pieteikumus, piešķirot tos konkrētām nodaļām. Savu nodaļu izveide ar mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju ir vienkārša. Pamēģiniet jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir palīdzības dienestu nodaļas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Palīdzības dienesta nodaļa ir daļa no organizācijas, kas sastāv no konkrētiem cilvēkiem, kas nodarbojas ar konkrētu problēmu risināšanu. Parasti aģentiem katrā nodaļā ir atšķirīgi produktu/pakalpojumu pārzināšanas līmeņi un tiem ir atšķirīgi pienākumi.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kam paredzētas palīdzības dienesta nodaļas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Parasti palīdzības dienesta nodaļas tiek izveidotas, lai nodrošinātu palīdzības dienesta labāku organizāciju. Nodaļas ir arī izdevīgas, lai veidotu dažādām aģentu kopām dažādas darbplūsmas.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kādi ir palīdzības dienesta nodaļu piemēri?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Biznesa/organizācijas nodaļas, kas atbild par dažādu pieprasījumu atrisināšanu dažādās nozarēs, piemēram, cilvēkresursi, IT, grāmatvedība, pārdošana, mārketings vai juridiskie jautājumi.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju