Piezīmes ir noderīga funkcija visiem aģentiem, kuri vēlas labāk organizēt savus palīdzības pieteikumus un saglabāt atgādinājumus par konkrētiem palīdzības pieteikumiem vai klientiem.
LiveAgent piedāvā iespēju palīdzības pieteikumam pievienot privātas piezīmes, kas ir redzamas tikai aģentiem, nevis palīdzības pieteikuma pieprasītājam vai citiem galalietotājiem, kuri, iespējams, ir bijuši biļetes kopijas saņēmēji. Tas ļauj dalīties ar progresu iekšēji vai reģistrēt atjauninājumus turpmākai atsaucei. Jūs pat varat nodot palīdzības pieteikumu ar iekšējo piezīmi citam aģentam.
Piemērs
Jūsu klients izskaidroja problēmu sešās garās e-pasta vēstulēs. Jūs varat apkopot šo problēmu piezīmē un nodot to izstrādātājiem, kas to apstrādās un atrisinās. Viņiem nav jāizlasa visi klienta e-pasti (tā būtu laika izšķērdēšana), viņiem pietiek ar Jūsu rakstīto problēmas kopsavilkumu pievienotajā piezīmē.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā
Uzziniet, kā izmantot atzinības un žetonus ar LiveAgent, lai motivētu aģentus un paaugstinātu klientu apmierinātību. Tas uzlabo produktivitāti un klientu atbalstu.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību ar vairākām funkcijām un bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP tālruņa sistēmas, kā arī citas programmatūras, piemēram, Sūdzību pārvaldības sistēmu un E-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju, kā arī atbalstu un datu migrāciju. LiveAgent ir populārs un iespējams, ka tas var būt derīgs jūsu uzņēmumam.