Kas ir klientu informācija?
Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumi un daudz kas cits. Tā ir klienta informācija, kas katram uzņēmumam ir jāglabā, lai nodrošinātu nevainojamu klientu atbalstu. Uzņēmumi var glabāt atšķirīgu informāciju par klientiem.
Ikvienam uzņēmumam arī jāzina, kādas ir viņu klientu prasības un kā uzņēmums var pārsniegt klientu cerības. Tas var palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un palielināt klientu apmierinātību. Plašākai informācijai ir tendence uzlabot klientu apkalpošanu un uzņēmuma izaugsmi.
Uzziniet vairāk par Kontaktiem un Kontaktlaukiem programmā LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu informācija?
Informācija par klientu ir dati, kas mums ir par viņu sistēmā. Parasti tie ir vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumu vēsture utt. Šo informāciju prasa katrs uzņēmums.
Kur klientu informācija tiek glabāta LiveAgent?
Informācija par LiveAgent klientiem tiek glabāta datu bāzē aģenta panelī. Lai tos pārbaudītu, varat doties uz sadaļu “Klienti”. Tur atradīsit visu nepieciešamo informāciju par pieejamajiem klientiem. Šādi varat uzlabot klientu apkalpošanu.
Kā nodrošināt klientu informācijas drošību?
Sensitīvu klienta datu glabāšana nozīmē, ka tiem jābūt pienācīgā drošībā. Lai tos labi aizsargātu, neaizmirstiet apkopot tikai nepieciešamos datus. Atjauniniet programmatūru, ko izmantojat, lai sazinātos ar klientu, — parasti tajā ir iebūvētas atbilstošas šifrēšanas tehnoloģijas. Nākamais solis ir ierobežot klientu informācijas pieejamību tikai tiem cilvēkiem, kuriem tā patiešām ir nepieciešama. Ļoti svarīga ir arī komandas izpratne par to, kā rīkoties ar datiem.