Kas ir klientu informācija?
Vārds, uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumi un daudz kas cits. Tā ir klienta informācija, kas katram uzņēmumam ir jāglabā, lai nodrošinātu nevainojamu klientu atbalstu. Uzņēmumi var glabāt atšķirīgu informāciju par klientiem.

Ikvienam uzņēmumam arī jāzina, kādas ir viņu klientu prasības un kā uzņēmums var pārsniegt klientu cerības. Tas var palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un palielināt klientu apmierinātību. Plašākai informācijai ir tendence uzlabot klientu apkalpošanu un uzņēmuma izaugsmi.
Uzziniet vairāk par Kontaktiem un Kontaktlaukiem programmā LiveAgent.
Frequently asked questions
Kas ir klientu informācija?
Informācija par klientu ir dati, kas mums ir par viņu sistēmā. Parasti tie ir vārds un uzvārds, tālruņa numurs, e-pasta adrese, uzņēmuma adrese, pasūtījumu vēsture utt. Šo informāciju prasa katrs uzņēmums.
Kur klientu informācija tiek glabāta LiveAgent?
Informācija par LiveAgent klientiem tiek glabāta datu bāzē aģenta panelī. Lai tos pārbaudītu, varat doties uz sadaļu “Klienti”. Tur atradīsit visu nepieciešamo informāciju par pieejamajiem klientiem. Šādi varat uzlabot klientu apkalpošanu.
Kā nodrošināt klientu informācijas drošību?
Sensitīvu klienta datu glabāšana nozīmē, ka tiem jābūt pienācīgā drošībā. Lai tos labi aizsargātu, neaizmirstiet apkopot tikai nepieciešamos datus. Atjauniniet programmatūru, ko izmantojat, lai sazinātos ar klientu, — parasti tajā ir iebūvētas atbilstošas šifrēšanas tehnoloģijas. Nākamais solis ir ierobežot klientu informācijas pieejamību tikai tiem cilvēkiem, kuriem tā patiešām ir nepieciešama. Ļoti svarīga ir arī komandas izpratne par to, kā rīkoties ar datiem.
Expert note
Efektīvas klientu attiecības prasa pārzināt klienta informāciju. Neaizmirstiet par klientu datu drošību un svarīgumu biznesa izaugsmē.

LiveAgent piedāvā tērzēšanas pogu ar vairākām pielāgošanas iespējām, kas nodrošina labu klientu apkalpošanu un neietekmē tīmekļa vietnes ātrumu. Klientu apkalpošanas prasmes, kas ietver empātiju un tehniskās zināšanas, ir svarīgas, lai nodrošinātu labu atbalstu klientiem. Apmierinātības aptaujas var palīdzēt uzlabot piedāvājumu un klientu lojalitāti. Daudzkanālu atbalstu piedāvāšana var ietaupīt uz apkalpošanas izmaksām un uzlabot aģentu motivāciju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas un alternatīvas. Tas ietver arī atbalsta portālu, datu migrāciju un sistēmas statusu. Uzņēmums piedāvā bezmaksas pārbaudi un atbalstu, kā arī sadarbības programmām un zināšanu bāzi. LiveAgent ir populāra tālrunis programmatūra, pašapkalpošanās programmatūra un e-pasta pārvaldības programmatūra. Atjauninājumu un atlaidēm aktualitātes var būt iegūtas, abonējot mājaslapas jaunumus un sekot sociālajiem tīkliem.
Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.
Pieteikumu apstrādes svarīgums
Pieteikumu apstrādes sistēmas nodrošina aģentus ar labu klientu atbalsta bāzi un nodrošina viņiem panākumus. Sistēmas var uzlabot klientu apkalpošanu, kā arī uzņēmuma ieņēmumus. Korelācija starp klientu apmierinātību un ieņēmumiem ir nenoliedzama. Daudzi uzņēmumi uzskata, ka ieguldīt pieteikumu apstrādes programmatūrā nav nepieciešams, taču tas noved pie slikta klientu apkalpošanas un samazinātiem ieņēmumiem.