• Šabloni
  • Vispārēju atbilžu sagataves

Vispārēju atbilžu sagataves

Vai tiešas ziņas Facebook vai Instagram ir svarīgas? Lielākā daļa uzņēmumu, kas sāk darbu sociālajos medijos, uzskata, ka vaicājumi, kas saņemti, izmantojot tiešās ziņas sociālajos tīklos, ir mazāk svarīgi nekā e-pasta ziņas.

Bet patiesībā ir otrādi! Lietotāji mūsdienās pavada vairāk laika sociālajos medijos nekā pārbaudot iesūtnes. Tāpēc jūsu uzņēmumam ir jānodrošina izcila klientu apkalpošana, izmantojot sociālos medijus, kā arī citus saziņas kanālus un jāatbild uz katru ziņu, ko tas saņem no klientiem.

Vispārēju atbilžu sagataves - App - Uploads - 2020 - 01 - Facebook Comment La Ivew.jpg
Atbilde uz Facebook komentāriem un tiešajām ziņām tieši no LiveAgent informācijas paneļa

Kas ir tiešā ziņa? Kāpēc tā ir svarīga?

Tiešā ziņa ir privāts ziņojums, ko sociālā plašsaziņas līdzekļa lietotājs nosūta citam lietotājam vai uzņēmumam. Tas, ka citi lietotāji nevar redzēt saturu, kas viņiem netika nosūtīts, padara šo saziņas veidu unikālu.

Attiecībā uz atvēršanas līmeni, tiešajai ziņai no Facebook vai Instagram ir ļoti augsta vērtība, kas pārsniedz 60% vai pat 80%, salīdzinot ar vidējo e-pasta atvēršanas līmeni, kas ir aptuveni 15 –25% (avots). Tas vienkārši ir tāpēc, ka cilvēki plaši izmanto sociālos tīklus. Jo aktīvāks ir jūsu zīmols konkrētā tīklā, jo atbilstošāka būs iesūtne.

Sociālo mediju vispārējās atbildes sagataves idejas

Sociālo mediju vispārējā atbilde


Hey there, [name]!

Thank you for contacting us!

My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.

Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?

Best,
[rep’s name]

P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3

Sociālo mediju vispārējā atbilde – atbilde uz sūdzību par bojātu/nestrādājušu preci


Hello [name],

Thank you for notifying us about the problem with your order.

We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!

Please provide us with the following information so that we can start the return process:

Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.

As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.

Best,
The [company] customer service team

Sociālo mediju vispārējā atbilde – atbilde uz jautājumu par noliktavas papildināšanu


Hi [name],

We’re glad that you are interested in our [product/service].

As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].

As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.

Good luck and happy shopping!

Best,
[name of a representative] from the [company] team

Sociālo mediju vispārējā atbilde – atbilde uz jautājumu par pasūtījuma statusu


Hey [name],

Thank you for reaching out.

I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.

You can track your order by following this link [link].

If you have any other questions, feel free to message me.

Best,
[name of a representative] from the [company] team

Sociālo mediju vispārējā atbilde – atbilde uz palīdzības lūgumu, jo klients nav saņēmis atbildi citos kanālos


Hi [name],

Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.

If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.

Could you please check that message and let me know the number of your ticket?

I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.

Sorry for the inconvenience!

Regards,
The [company] customer service team

Komunikācija sociālajos medijos – pamatnoteikumi

Veidojiet tiešsaistes personību

Esiet pats. Jūs sazinaties ar citiem cilvēkiem, tāpēc esiet caurspīdīgs, godīgs un empatisks. Dalaties ar klientiem savās vērtībās vai sava zīmola vērtībās.

Esiet konsekvents

Nodrošiniet, lai gan sabiedriskajai, gan privātajai saziņai sociālajos medijos būtu vienāds balss tonis. Ja tonis ir viegls un to ir viegli realizēt arī publiskajās ziņās, dariet tāpat arī tiešajās ziņās. Neesiet pārāk formāls. Jūs taču nevēlaties, lai sūtītājs sāktu šaubīties, vai viņš ir nosūtījis ziņu pareizajam uzņēmumam, vai ne?

Atbildiet ātri

Sociālie mediji ir vienmēr pieejams kanāls. Pierodiet atbildēt uz ziņām un komentāriem pēc iespējas ātrāk, neatkarīgi no ziņas konteksta.

Uzmanieties no drukas un gramatikas kļūdām

Pārliecinieties, ka tie, kas aprūpē uzņēmuma konta iesūtni, zina, kā pareizi rakstīt. Ja viņiem rodas šaubas, iesakiet izmantot labu pareizrakstības pārbaudītāju vai lūdziet palīdzību redaktoriem.

Sociālo mediju vispārīgas atbildes – Biežāk uzdotie jautājumi

Cik garai jābūt tiešajai ziņai?

Cik garai jābūt tiešajai ziņai?

Tas tiešām ir atkarīgs no dažādiem apstākļiem, un nav tāda vispārēja noteikuma. Neviena digitālā ziņa nedrīkst būt pārāk gara, taču jūsu atbildes uz klientu ziņojumiem nedrīkst būt arī pārāk aprautas. Tas nav pārdošanas e-pasts, kurā jānotver adresāta uzmanība 2-3 teikumos. Potenciālais vai esošais klients sūta jums ziņu, tāpēc izmantojiet šo iespēju sev par labu.

Sasveicinieties ar sūtītāju un centieties būt pēc iespējas pilnīgāks savā vēstījumā. Saziņa sociālajos medijos ir mazāk formāla nekā saziņa e-pastā, un bieži vien tā notiek reāllaikā, tāpēc, pirms iedziļināties detaļās, varat atļauties pirms sarunas nelielas laipnības frāzes.

Kā vajadzētu uzrunāt lietotājus?

Atsauksmes burbulis

Sociālo plašsaziņas līdzekļu komunikācija ir diezgan neformāla, turklāt, ja kāds jūsu uzņēmumam nosūta tiešu ziņu, tad jūs jau zināt viņa vārdu. Tāpēc mēs iesakām uzrunāt sūtītājus vārdā, lai saīsinātu distanci. Ja profila attēls rāda, ka jums ir darīšana ar vecāku cilvēku, jūs, iespējams, nolemsit savas ziņas sākumā ielikt “Kungs/Kundze”, bet tas ir diezgan neparasti sociālajos plašsaziņas līdzekļos.

Atcerieties lietot emocijikonass, kas ir sociālo mediju otrā valoda.

Vai varu saglabāt to lietotāju datus, kuri ir nosūtījuši tiešās ziņas?

Vairāki datu centri

Tas ir atkarīgs no vietējiem privātuma likumiem un konkrētas platformas izmantošanas noteikumiem. Jūs varat izmantot rīku, lai organizētu ziņas biznesa sociālo mediju iesūtnē, bet neuztveriet tiešās sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņas kā vēl vienu kanālu e-pasta nosūtīšanai. Tā ir ļoti neparasta rīcība, kuras rezultātā sociālo mediju platforma var nobloķēt jūsu kontu.

Ready to use our social media templates?

Put them to the test with our free 14-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik garai jābūt tiešajai ziņai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas tiešām ir atkarīgs no dažādiem apstākļiem, un nav tāda vispārēja noteikuma. Komunikācija sociālajos medijos ir mazāk formāla, tāpēc, pirms iedziļināties detaļās, varat atļauties dažas pieklājības frāzes. Tomēr tiešajām ziņām nevajadzētu būt pārāk garām.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā vajadzētu uzrunāt lietotājus?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Sociālo plašsaziņas līdzekļu komunikācija ir diezgan neformāla, turklāt, ja kāds jūsu uzņēmumam nosūta tiešo ziņu, tad jūs jau zināt viņu vārdu. Tāpēc mēs iesakām uzrunāt sūtītājus vārdā, lai samazinātu distanci. Ja profila attēlā redzams, ka jums ir darīšana ar vecāku cilvēku, jūs varat izlemt iekļaut kungs/kundze ziņas sākumā, bet tas ir diezgan neparasti sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai es varu glabāt to lietotāju datus, kuri ir nosūtījuši tiešās ziņas?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Tas ir atkarīgs no vietējiem privātuma likumiem un konkrētas platformas izmantošanas noteikumiem. Jūs varat izmantot rīku, lai organizētu ziņas biznesa sociālo mediju iesūtnē, bet neuztveriet tiešās sociālo plašsaziņas līdzekļu ziņas kā citu kanālu e-pasta sūtīšanai. Tā ir ļoti neparasta prakse, kuras rezultātā sociālo mediju platforma var pat bloķēt jūsu kontu. “” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju