Sociālo mediju uzņēmumiem jānodrošina izcila klientu apkalpošana un jāatbild uz visiem pieprasījumiem. Rakstā sniegti padomi par pareizu komunikāciju sociālajos medijos un atbilžu sagataves piemēri. Izmantojiet LiveAgent, lai efektīvi pārvaldītu ziņas.
Vai tiešas ziņas Facebook vai Instagram ir svarīgas? Lielākā daļa uzņēmumu, kas sāk darbu sociālajos medijos, uzskata, ka vaicājumi, kas saņemti, izmantojot tiešās ziņas sociālajos tīklos, ir mazāk svarīgi nekā e-pasta ziņas.
Bet patiesībā ir otrādi! Lietotāji mūsdienās pavada vairāk laika sociālajos medijos nekā pārbaudot iesūtnes. Tāpēc jūsu uzņēmumam ir jānodrošina izcila klientu apkalpošana, izmantojot sociālos medijus, kā arī citus saziņas kanālus un jāatbild uz katru ziņu, ko tas saņem no klientiem.
Tiešā ziņa ir privāts ziņojums, ko sociālā plašsaziņas līdzekļa lietotājs nosūta citam lietotājam vai uzņēmumam. Tas, ka citi lietotāji nevar redzēt saturu, kas viņiem netika nosūtīts, padara šo saziņas veidu unikālu.
Attiecībā uz atvēršanas līmeni, tiešajai ziņai no Facebook vai Instagram ir ļoti augsta vērtība, kas pārsniedz 60% vai pat 80%, salīdzinot ar vidējo e-pasta atvēršanas līmeni, kas ir aptuveni 15 –25% (avots). Tas vienkārši ir tāpēc, ka cilvēki plaši izmanto sociālos tīklus. Jo aktīvāks ir jūsu zīmols konkrētā tīklā, jo atbilstošāka būs iesūtne.
Thank you for contacting us!
My name is [rep’s name], and I’d be happy to assist you today.
Could you specify your request so that I can try to help you, or pass your message on to a colleague who will contact you ASAP?
Best,
[rep’s name]
P.S. If you like the content we post on our profile, how about you share our posts from time to time? It will help us reach more followers and grow our social media presence <3
Thank you for notifying us about the problem with your order.
We are sorry that you received a [faulty/damaged] product, and we promise that this issue will be resolved as soon as possible!
Please provide us with the following information so that we can start the return process:
Order number, which you can find in your confirmation email or on the package.
Details about the faulty product.
Description of the problem.
As soon as you provide us with more details, we will inform you about the next steps.
Best,
The [company] customer service team
We’re glad that you are interested in our [product/service].
As you may have noticed, this product is currently out of stock. However, it will be available again on the [date].
As we will be restocking a limited number of items, we recommend that you sign up for a reminder list. Once you add your email, our system will notify you when the desired [product/service] is in stock again.
Good luck and happy shopping!
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for reaching out.
I’ve just checked the status of your order no. [order no.]. It has just been [packaged/shipped/delivered to a pick-up point], so you will receive it in [number of days] days.
You can track your order by following this link [link].
If you have any other questions, feel free to message me.
Best,
[name of a representative] from the [company] team
Thank you for messaging and notifying us about that situation. I’m sorry you had to wait for so long without being contacted by our team.
If you submitted your inquiry via email, contact form, or live chat, you should have received a confirmation email with a dedicated ticket number assigned to your inquiry.
Could you please check that message and let me know the number of your ticket?
I will check the status of your inquiry right after you give me these details and will get back to you with more information and the next steps.
Sorry for the inconvenience!
Regards,
The [company] customer service team
Esiet pats. Jūs sazinaties ar citiem cilvēkiem, tāpēc esiet caurspīdīgs, godīgs un empatisks. Dalaties ar klientiem savās vērtībās vai sava zīmola vērtībās.
Nodrošiniet, lai gan sabiedriskajai, gan privātajai saziņai sociālajos medijos būtu vienāds balss tonis. Ja tonis ir viegls un to ir viegli realizēt arī publiskajās ziņās, dariet tāpat arī tiešajās ziņās. Neesiet pārāk formāls. Jūs taču nevēlaties, lai sūtītājs sāktu šaubīties, vai viņš ir nosūtījis ziņu pareizajam uzņēmumam, vai ne?
Sociālie mediji ir vienmēr pieejams kanāls. Pierodiet atbildēt uz ziņām un komentāriem pēc iespējas ātrāk, neatkarīgi no ziņas konteksta.
Pārliecinieties, ka tie, kas aprūpē uzņēmuma konta iesūtni, zina, kā pareizi rakstīt. Ja viņiem rodas šaubas, iesakiet izmantot labu pareizrakstības pārbaudītāju vai lūdziet palīdzību redaktoriem.
Ready to use our social media templates?
Put them to the test with our free 30-day trial, no credit card required. Start replying to Facebook messages, Tweets, and Instagram comments today!
Atklājiet LiveAgent e-pasta šablonus, kas palīdzēs jums ātri un efektīvi veidot uzņēmuma e-pasta kampaņas. Pielāgojiet šablonus klientu apkalpošanai, atzinībai un atsauksmēm, lai uzlabotu klientu pieredzi un samazinātu atbildes laiku. Iepazīstieties ar mūsu padomiem un šabloniem e-pastu iesākšanai un noslēgšanai, kā arī uzlabojiet klientu apmierinātību ar pārdomātām šablonu sagatavēm. Apmeklējiet mūs un uzlabojiet savas komunikācijas prasmes jau šodien!
Sociālo mediju sūdzību atbilžu sagataves
Apmieriniet neapmierinātus klientus un uzlabojiet sava uzņēmuma reputāciju ar LiveAgent sociālo mediju sūdzību atbilžu sagatavēm. Izmantojiet mūsu efektīvos šablonus, lai ātri un profesionāli atrisinātu klientu problēmas un saglabātu uzticību. Izmēģiniet bezmaksas!
Sociālo mediju klientu apkalpošana
Sociālie mediji ir mainījuši visu principu, kā klientu apkalpošana reāli darbojas. Kopējais firmas potenciālo klientu cikls sāk izskatīties mazliet citāds.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team