Kas ir atvērts pieteikums?
Apstrādājot sūdzību jebkurā klientu servisa daļā, izveidotais pieteikums sākotnēji ir atvērts pieteikums. Atvērts pieteikums būtībā liek domāt, ka jautājums, ko reģistrējis klients, vēl nav atrisināts.
Frequently asked questions
Kas ir atvērts pieteikums?
Atvērts pieteikums ir pieteikums, kuru izveidojusi sistēma un kuru vēl nav atrisinājis klientu serviss.
& nbsp;
Cik ilgi vajadzētu pieteikumam palikt atvērtam?
Pieteikumam jābūt atvērtam ne ilgāk kā trīs līdz piecas dienas, līdz tas pāriet slēgtā stāvoklī. Pēc tam lietotājs var atjaunot kontaktu ar to pašu pieteikumu.
Kur jūs varat atrast atvērto pieteikumu sarakstu LiveAgent?
Atvērto pieteikumu sarakstu var atrast LiveAgent panelī kopā ar visu pieteikumu sarakstu.
& nbsp;
- Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikuma novērotājs [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu pārvaldība [skaidrojums]
- Iepauzēti pieteikumi (Skaidrojums)
- IT pieteikumu apstrādes sistēma [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu sistēma [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Atbalsta palīdzības pieteikums [Skaidrojums]