Atvērts pieteikums

Kas ir atvērts pieteikums?

Apstrādājot sūdzību jebkurā klientu servisa daļā, izveidotais pieteikums sākotnēji ir atvērts pieteikums. Atvērts pieteikums būtībā liek domāt, ka jautājums, ko reģistrējis klients, vēl nav atrisināts.

Frequently asked questions

Kas ir atvērts pieteikums?

Atvērts pieteikums ir pieteikums, kuru izveidojusi sistēma un kuru vēl nav atrisinājis klientu serviss.

& nbsp;

Cik ilgi vajadzētu pieteikumam palikt atvērtam?

Pieteikumam jābūt atvērtam ne ilgāk kā trīs līdz piecas dienas, līdz tas pāriet slēgtā stāvoklī. Pēc tam lietotājs var atjaunot kontaktu ar to pašu pieteikumu.

 

Kur jūs varat atrast atvērto pieteikumu sarakstu LiveAgent?

Atvērto pieteikumu sarakstu var atrast LiveAgent panelī kopā ar visu pieteikumu sarakstu.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju