Kas ir pielāgots statuss?
Atvērts, atrisināts, jauns, slēgts… Šie ir noklusējuma pieteikumu statusi, kas atspoguļo pieteikumu atrisināšanas stadiju. Šie statusi ir redzami klientiem un arī klientu pārstāvjiem. Uzņēmumi nav vienādi, un tiem ir atšķirīgi procesi. Tāpēc atsevišķos gadījumos uzņēmumiem ir nepieciešams īpašs pieteikuma statuss.
Frequently Asked Questions
Kas ir pielāgots statuss?
Pielāgots statuss ir īpaši izveidots statuss, kas precīzāk atspoguļo pieteikuma statusu. Tas ļauj precīzi iekļauties klientu apkalpošanas procesā konkrētajā uzņēmumā. Standarta statusi ir atvērts, atrisināts, jauns, slēgts.
Kā es varu redzēt pielāgotu statusu?
Aģenta panelī atsevišķos pieteikumos var redzēt pielāgotus status.
Vai es varu pielāgot statusus LiveAgent?
Nē, diemžēl mēs šādu funkcionalitāti nepiedāvājam.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.
Gmail e-pasta pārvaldības programmas apskats
Optimizējiet klientu mijiedarbības plūsmas procesus, kontrolējiet zvanus, izmantojot LiveAgent. Iegūstiet jaunākās ziņas un izmēģiniet bezmaksas demonstrāciju. Uzlabojiet klientu apkalpojumu ar e-pasta pārvaldības programmatūru Gmail.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.