Kas ir pielāgots statuss?
Atvērts, atrisināts, jauns, slēgts… Šie ir noklusējuma pieteikumu statusi, kas atspoguļo pieteikumu atrisināšanas stadiju. Šie statusi ir redzami klientiem un arī klientu pārstāvjiem. Uzņēmumi nav vienādi, un tiem ir atšķirīgi procesi. Tāpēc atsevišķos gadījumos uzņēmumiem ir nepieciešams īpašs pieteikuma statuss.

Frequently asked questions
Kas ir pielāgots statuss?
Pielāgots statuss ir īpaši izveidots statuss, kas precīzāk atspoguļo pieteikuma statusu. Tas ļauj precīzi iekļauties klientu apkalpošanas procesā konkrētajā uzņēmumā. Standarta statusi ir atvērts, atrisināts, jauns, slēgts.
Kā es varu redzēt pielāgotu statusu?
Aģenta panelī atsevišķos pieteikumos var redzēt pielāgotus status.
Vai es varu pielāgot statusus LiveAgent?
Nē, diemžēl mēs šādu funkcionalitāti nepiedāvājam.
- Palīdzības pieteikuma statuss [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikuma dzīves cikls [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Atrisināts pieteikums [Skaidrojums]
- Mērķis (Skaidrojums)
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības Dienesta Kontrolsaraksts - Sniedziet Labāko Pieredzi
- Palīdzības pieteikumu pārvaldība [skaidrojums]