Kas ir paplašinājumi?
Rīki, kas palīdz uzlabot jūsu palīdzības dienesta funkcijas, tiek saukti par paplašinājumiem, tā saucamajiem spraudņiem LiveAgent.
Frequently asked questions
Kas ir paplašinājumi?
Paplašinājumi ir nelielas programmas, kas atbalsta palīdzības dienesta darbības. Tie ļauj lietotājiem pielāgot programmas funkcionalitāti un darbību lietotāja individuālajām vajadzībām. To pamatā ir HTML, JavaScript un CSS. Paplašinājumam vajadzētu kalpot tikai vienam šauri definētam mērķim.
Kā lietot paplašinājumus?
Lai izmantotu paplašinājumu, tas ir jāuzinstalē un pareizi jāpārvalda. Dažkārt, pievienojot tos programmai, ir nepieciešamas noteiktas atļaujas vai dati. Paplašinājumi ļauj veikt papildu darbības, ko programma pati nevar nodrošināt.
Vai LiveAgent piedāvā paplašinājumus?
Liveagent piedāvā dažādus paplašinājumus. Atkarībā no tā, kas nepieciešams, atsevišķus elementus var iegādāties par papildu maksu. Pievienojot tos standarta atbalsta programmatūras modelim, varat iegūt papildu iespējas un funkcionalitāti klientu atbalsta komandai un klientiem.
Expert note
Paplašinājumi uzlabo palīdzības dienesta funkcijas, pielāgojot tās lietotāja vajadzībām. Vari iegādāties atsevišķus elementus, lai papildinātu funkcionalitāti.

Meklējiet alternatīvu osTicket?
Liveagent ir platforma, kas piedāvā dažādus rīkus, lai sazinātos ar klientiem un uzlabotu reklāmguvumu. Tā piedāvā iespēju īstenot reāllaika čatu, sekot un atbildēt uz sociālo tīklu ziņām, veikt videočatus un izmantot interaktīvo balss atbildi. Tā arī ļauj reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas veikti, izmantojot platformu. Liveagent piedāvā arī zināšanu bāzes veidošanu, forumus un pieteikumu apstrādes automātizāciju.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas platforma, kas piedāvā dažādas programmatūras programmas, piemēram, voip tālruņa sistēmas un ienākošo zvanu centru programmatūru. LiveAgent arī piedāvā seminārus un palīdzības centru, un jūs varat sazināties ar sākotnējo kontaktu ar uzņēmumu, lai saņemtu vairāk informācijas par to, kā izmantot platformu.