Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības pieteikuma statuss

Kas ir palīdzības pieteikuma statuss?

Palīdzības pieteikuma statusu sauc arī par palīdzības pieteikuma fāzi. Atrisināšanas procesā palīdzības pieteikumiem var piešķirt dažādus statusus, piemēram, jauns, atvērts, atbildēts, atrisināts vai atlikts.

– Jauns palīdzības pieteikums: tas ir palīdzības pieteikums, kas vēl nav atvērts un izskatīts that is yet to be opened and dealt with

– Atbildēts palīdzības pieteikums: Kad esat atbildējis uz palīdzības pieteikumu, tas tiek atzīmēts kā atbildēts.

– Atvērts palīdzības pieteikums: ja klients ir atbildējis uz Jūsu atbildi, palīdzības pieteikuma statuss mainās uz Atvērts.

– Atlikts palīdzības pieteikums: ja pieteikums tiek atlikts, tas tiek atzīmēts kā Atlikts.

– Atrisināts palīdzības pieteikums: kad pieteikums sasniedz pēdējo apstrādes posmu, tas tiek atzīmēts kā Atrisināts.

Statusi Jauns palīdzības pieteikums un Atvērts palīdzības pieteikums ir vissvarīgākie, jo tie ir jāizskata un jāatrisina vispirms. LiveAgent automātiski izcels šos pieteikumus un sakārtos tos pēc prioritātes.

Palīdzības pieteikuma statuss

BUJ

Kas ir palīdzības pieteikuma statuss?

Palīdzības pieteikuma statuss ir katrs pieteikuma dzīves cikla posms. Palīdzības pieteikumam var piešķirt šādus statusus: jauns, atvērts, atbildēts, atrisināts vai atlikts.

 

Kādam nolūkam tiek izmantots palīdzības pieteikuma statuss?

Palīdzības pieteikuma statuss ļauj novērtēt, kādā posmā atrodas konkrētais pieprasījums - vai tas jau ir ticis atvērts, vai tas ir apstrādāts, vai arī tas gaida risinājumu, jo aģentam ir nepieciešama papildu informācija.

 

Kā pārbaudīt palīdzības pieteikuma statusu programmā LiveAgent?

LiveAgent sadaļā Palīdzības pieteikumi varat pārbaudīt palīdzības pieteikuma statusu. Statuss tiek parādīts pie katra konkrētā palīdzības pieteikuma.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju