Kas ir atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma?
Atvērtā avota programmatūra ir lielisks risinājums, kas ļauj pārvaldīt klientu jautājumus, atbalsta pieprasījumus un cita veida saziņu ar klientiem. To izmanto, lai klientu pieprasījumus un jautājumus pārveidotu par palīdzības pieteikumiem un piešķirto tos. Visi palīdzības pieteikumi tiek saglabāti sistēmā un ir izsekojami. Šī sistēma ļau aģentiem apvienot vairākus pieprasījumus.
Salīdzinot ar patentētu palīdzības pieteikumu sistēmas programmatūru, šīs sistēmas izmaksas ir zemākas. Tas ir lielisks veids, kā palielināt biznesa komunikācijas efektivitāti.
Frequently asked questions
Kas ir atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma?
Atvērtā avota programmatūra ir programmatūra, kuru var izstrādāt plaša izstrādes kopiena. Atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma ir sistēma, kas ļauj pārvaldīt klientu pieprasījumus, servisa pieprasījumus un klientu saziņu kopumā. To izmanto, lai klientu pieprasījumus un jautājumus pārveidotu par palīdzības pieteikumiem un piešķirto tos atrisināšanai.
Kādas ir atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības?
Tā ļauj efektīvi pārvaldīt visus klientu pieprasījumus un jautājumus, kā arī sazināties ar viņiem, izmantojot dažādus saziņas kanālus. Tāpat tā palīdz aģentiem savienot vairākas sarunas. Visi palīdzības pieteikumi tiek saglabāti sistēmā un ir izsekojami. Tas viss ļauj jums racionalizēt un automatizēt aģentu darbu.
Vai LiveAgent ir pieejama atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēma?
LiveAgent jūs varat izmantot atvērtā pirmkoda palīdzības pieteikumu sistēmu. Tā ļaus efektīvi apkalpot klientus un automatizēt aģentu darbu.
Šajā tekstā tiek apskatīta klientu apkalpošanas programmatūra LiveAgent, kas piedāvā zināšanu bāzi un palīdzības dienesta programmatūru. Šīs funkcijas uzlabo klienta un darbinieka pieredzi, kā arī var palīdzēt uzņēmumiem apmierināt klientu vajadzības un atrisināt problēmas. Rakstos zināšanu bāzē ir jāiekļauj produktu/pakalpojumu apraksti, bieži uzdotie jautājumi un kontaktinformācija, lai tie būtu efektīvi. Lielākā daļa klientu mēģina pirmo reizi atrisināt problēmas paši, tādējādi parādot pašapkalpošanās funkcijas nozīmi.
Zināšanu bāze: Darba uzsākšanas sagataves
LiveAgent piedāvā maksas un bezmaksas tērzēšanas programmatūru ar personalizētu klientu pieredzi. Klientu apmierinātības programma un zināšanu bāze palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un veicināt apmierinātu klientu skaitu. Tiek piedāvāti arī risinājumi klientu atbalstam un palīdzība sarežģītu jautājumu situācijās.
Atbildes jautājumiem saistītiem ar produktiem/pakalpojumu
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzkanālu saziņu, CRM sistēmas, VoIP tālruņa sistēmas, sūdzību pārvaldības sistēmu un citas funkcijas. Uzņēmums piedāvā demonstrācijas, bezmaksas izmēģinājumus un atbalstu klientiem. LiveAgent ir dibināts 2004. gadā un ir saņēmis balvas un sertifikātus no voIP partneriem. Piesakieties bezmaksas izmēģinājumam, lai izmēģinātu programmatūru.
Zināšanu bāze- Atbildes sarežģītiem jautājumiem
Tekstā tiek runāts par klienta vērtības piedāvājumu un aptauju nozīmi mārketinga stratēģijā. LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, lai uzlabotu klientu atbalstu. Teksts satur LiveAgent pakalpojumu sarakstu un informāciju par uzņēmumu.