Kas ir palīdzības pieteikuma novērotājs?
Bieži vien ir vēlme sekot līdzi palīdzības pieteikuma izpildes gaitai, pat ja šis pieteikums ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt daudzās situācijās, piemēram, palīdzības pieteikumu ir izveidojis VIP klients vai uz to atbild jauns darbinieks, un Jūs vienkārši vēlaties to uzraudzīt.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē termins palīdzības pieteikuma novērotājs?
Palīdzības pieteikuma novērotājs ir persona, kas seko līdzi konkrēta palīdzības pieteikuma progresam, bet nav par to atbildīga. Saņem paziņojumu, kad notiek atjauninājums, piemēram, tiek sniegta atbilde uz palīdzības pieteikumu vai mainīts tā statuss.
Kāpēc vajadzētu izmantot palīdzības pieteikuma novērotāju?
Palīdzības pieteikuma novērotāju ir vērts piesaistīt ja palīdzības pieteikumu ir izveidojis, piemēram, VIP klients, vai Jums ir nepieciešams pārbaudīt, kā jaunajam darbiniekam veicas ar palīdzības pieteikumu, vai Jums vienkārši nepieciešams kontrolēt konkrētu palīdzības pieteikumu.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikuma novērotāja opciju?
LiveAgent nodrošina palīdzības pieteikuma novērotāja opciju. Konkrētu palīdzības pieteikumu var piesaistīt konkrēta aģenta vai visas nodaļas skatam.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Gain more revenue with the implementation of an online chat tool that can increase income by 48%. Our online chat is the fastest in the market and can easily turn website visitors into clients through improved chat functionality and proactive communication. Learn more about how an online chat can benefit any business.