Kas ir palīdzības pieteikuma novērotājs?
Bieži vien ir vēlme sekot līdzi palīdzības pieteikuma izpildes gaitai, pat ja šis pieteikums ir piešķirts konkrētam aģentam vai nodaļai. Tas var notikt daudzās situācijās, piemēram, palīdzības pieteikumu ir izveidojis VIP klients vai uz to atbild jauns darbinieks, un Jūs vienkārši vēlaties to uzraudzīt.

Frequently asked questions
Ko nozīmē termins palīdzības pieteikuma novērotājs?
Palīdzības pieteikuma novērotājs ir persona, kas seko līdzi konkrēta palīdzības pieteikuma progresam, bet nav par to atbildīga. Saņem paziņojumu, kad notiek atjauninājums, piemēram, tiek sniegta atbilde uz palīdzības pieteikumu vai mainīts tā statuss.
Kāpēc vajadzētu izmantot palīdzības pieteikuma novērotāju?
Palīdzības pieteikuma novērotāju ir vērts piesaistīt ja palīdzības pieteikumu ir izveidojis, piemēram, VIP klients, vai Jums ir nepieciešams pārbaudīt, kā jaunajam darbiniekam veicas ar palīdzības pieteikumu, vai Jums vienkārši nepieciešams kontrolēt konkrētu palīdzības pieteikumu.
Vai LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikuma novērotāja opciju?
LiveAgent nodrošina palīdzības pieteikuma novērotāja opciju. Konkrētu palīdzības pieteikumu var piesaistīt konkrēta aģenta vai visas nodaļas skatam.
Klientu atbalsta konferences un to nozīme darbinieku apmācībā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru, kā arī e-pasta pārvaldības programmatūru. Quality Unit, LLC rezervē visas tiesības un nosaka noteikumus un nosacījumus, drošības noteikumus un privātuma politiku. Mājaslapa piedāvā arī kontaktus, sociālos tīklus un abonēšanu jaunumiem. LiveAgent arī izveido lietotāju kontu un sagatavo programmatūru.
Klientu sekošanas programmatūra
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina informācijas apkopošanu un personalizētus kontaktus ar konkrētiem klientiem. Tas piedāvā vairākas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmu, ienākošo zvanu centru un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmums piedāvā arī e-pasta pārvaldības programmatūru un pircēju portāla programmatūru. Pieejama arī bezmaksas demonstrācija un cenas ir atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem. Palīdzības dienesta programmatūra ir radīta, lai pārvaldītu attiecības ar klientiem un atrisinātu klientu problēmas.
Zvanu uzraudzības programmatūra
Zvanu centra programmatūra ir svarīga ikvienai uzņēmējdarbībai, kas vēlas uzlabot savu klientu apkalpošanu un palielināt klientu apmierinātību. Zvanu uzraudzības programmatūra ir risinājums uzņēmumiem, kuriem nepieciešams uzlabots klientu serviss un atbalsts. To izmanto gan kvalitātes nodrošināšanai, gan darbinieku apmācībai. Zvanu centra aprīkojums ir nepieciešams, lai izveidotu modernu zvanu centru, nodrošinot aģentus ar datoriem, austiņām, ātrgaitas interneta pieslēgumu un darba vietu. LiveAgent kontaktu centra programmatūra nodrošina uzņēmumiem vienotu daudzkanālu pieredzi.
Zvanītāja izsekošanas programmatūra
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas nodrošina personalizētu apkalpošanu, ceļa kartēšanu, zvanītāja izsekošanas programmatūru un citus rīkus. To var iestatīt un pielāgot, lai uzlabotu klientu pieredzi. Zvanītāja izsekošanas programmatūra ļauj iegūt informāciju par zvanītājiem, kas var būt noderīga mārketinga kampaņu izstrādei. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju, demonstrācijas un atbalsta pakalpojumus.