Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Katram palīdzības pieteikumam tiek piešķirta prioritāte, pamatojoties uz tā SLA līmeni. Ja neesat iestatījis SLA līmeņus, LiveAgent piešķir prioritāti automātiski pēc principa “kurš pirmais brauc, tas pirmais maļ”. Prioritātes tiek izmantotas, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī tiek izmantotas kā nosacījumi un darbības automatizācijās un trigeros un kā darbības noteikumos.
Frequently asked questions
Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Palīdzības pieteikuma prioritāte norāda, kādā secībā mums jāapstrādā pieteikumi. Vai konkrēto palīdzības pieteikumu jāapstrādā pēc iespējas ātrāk, vai arī tas var pagaidīt. Visbiežāk sastopamās prioritātes ir steidzama, augsta, vidēja vai zema atkarībā no tās satura, pieprasījuma veida vai jebkuras īpašības - atkarībā no uzņēmuma.
Kādam nolūkam lieto palīdzības pieteikuma prioritāti?
Noteikt darba secību. To izmanto, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī kā nosacījumus un darbības automatizācijās un trigeros, kā arī kā darbības noteikumos.
Kādi ir ieguvumi, lietojot palīdzības pieteikuma prioritāti?
Tas noteikti atvieglo darbu un padara palīdzības pieteikumus pārskatāmus, un to apstrādes kārtība ir skaidra.
- Kas ir Prioritātes Poga? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Kas ir palīdzības pieteikumu lauki? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Atbalsta palīdzības pieteikums [Skaidrojums]
- Kas ir SLA Atbilstības Pārskats (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Mērķis (Skaidrojums)
- Kas ir palīdzības dienesta piezīmes? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Front alternatīva - LiveAgent