Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Katram palīdzības pieteikumam tiek piešķirta prioritāte, pamatojoties uz tā SLA līmeni. Ja neesat iestatījis SLA līmeņus, LiveAgent piešķir prioritāti automātiski pēc principa “kurš pirmais brauc, tas pirmais maļ”. Prioritātes tiek izmantotas, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī tiek izmantotas kā nosacījumi un darbības automatizācijās un trigeros un kā darbības noteikumos.
Frequently Asked Questions
Kas ir palīdzības pieteikuma prioritāte?
Palīdzības pieteikuma prioritāte norāda, kādā secībā mums jāapstrādā pieteikumi. Vai konkrēto palīdzības pieteikumu jāapstrādā pēc iespējas ātrāk, vai arī tas var pagaidīt. Visbiežāk sastopamās prioritātes ir steidzama, augsta, vidēja vai zema atkarībā no tās satura, pieprasījuma veida vai jebkuras īpašības - atkarībā no uzņēmuma.
Kādam nolūkam lieto palīdzības pieteikuma prioritāti?
Noteikt darba secību. To izmanto, lai ģenerētu skatus un pārskatus, kā arī kā nosacījumus un darbības automatizācijās un trigeros, kā arī kā darbības noteikumos.
Kādi ir ieguvumi, lietojot palīdzības pieteikuma prioritāti?
Tas noteikti atvieglo darbu un padara palīdzības pieteikumus pārskatāmus, un to apstrādes kārtība ir skaidra.
Interesentu magnēta kontrolsaraksts
Vai vēlaties piesaistīt tūkstošiem interesentu? Mēs varam jums palīdzēt. Izmantojiet mūsu interesentu magnēta kontrolsarakstu, lai palielinātu jūsu potenciālo klientu bāzi.
Informācijas pārvaldība un zināšanu pārvaldība
Informācijas un zināšanu pārvaldība uzņēmumam nodrošina efektivitāti, inovācijas veicināšanu un konkurences priekšrocības. Zināšanu pārvaldība integrē datu un pieredzi, nodrošinot uzņēmuma izaugsmi. Galvenā atšķirība ir mērķis - informācijas pārvaldība uzskata datu skaidrību, bet zināšanu pārvaldība veicina praktisku pielietojumu.