Kas ir Prioritātes Poga?
Prioritātes Poga ir īpaša LiveAgent funkcija, kas informē aģentus par augstas prioritātes pieteikumiem, kas jāatrisina. Pieteikumi, kas tiek rādīti nospiežot Prioritātes pogu, jau ilgu laiku ir neatbildēti vai ir piesaistīti SLA (pakalpojumu līmeņa līgumi). Pašā pamatā poga Prioritāte nodrošina, ka netiek aizmirsti pieteikumi un netiek palaisti garām SLA.
Kāpēc Prioritātes Poga ir izdevīga?
Prioritātes Poga uzņemas uzdevumu pārvaldnieka lomu, kas aicina pievērst uzmanību pieteikumiem, kas jau ilgāku laiku ir neatbildēti vai ir piesaistīti SLA. Uzņēmumi, kas izmanto šo funkcionalitāti, gūs sekojošu labumu:
- Paaugstināta klientu apmierinātība
- Izpildītās SLA
- Labāka laika pārvaldība
- Uzlabota efektivitāte
- Ātrāks reakcijas laiks
- Augstāks klienta kopējais ieguvums
Kā Jūs varat izmantot Prioritātes Pogu?
Ja esat LiveAgent lietotājs (un jums ir nepieciešamās atļaujas), varat iestatīt Prioritātes Pogu atbilstoši savām vajadzībām. Piemēram, varat norādīt, par ko vēlaties saņemt paziņojumus, ieskaitot:
- Augstas prioritātes pieteikumi ar statusu “Atvērts”
- Augstas prioritātes pieteikumi ar statusu “Jauns”
- Augstas prioritātes pieteikumi no konkrētām nodaļām
- Jebkurš pieteikums, kas jums ir īpaši piešķirts
Ja jums ir ieslēgta Prioritātes Pogas funkcija, poga (atrodas blakus jūsu profila attēlam) automātiski informē jūs par neatbildēto pieteikumu skaitu, kam jāpievērš uzmanība.
Papildus tam, izmantojot administratora lomu, varat konfigurēt Prioritātes Pogu, lai apskatītu neatbildētos pieteikumus svarīguma secībā (pieteikumu prioritāte, saņemšanas laiks, SLA).
Pogas izmantošana
Kad noklikšķināsit uz Prioritātes Pogas, sistēma atvērs pieteikumu, kam ir vislielākā prioritāte. Ja aizverat pieteikumu, to neatrisinot, un vēlreiz uzklikšķināt uz pogas, sistēma atkal atvērs to pašu pieteikumu.
Šis mehānisms ir izveidots, lai nodrošinātu, ka augstas prioritātes pieteikumu atrisināšanu nekavē aģenti, kas izlaiž vai ir izvēlīgi pieteikumos. Tomēr, ja nezināt, kā atbildēt uz “Prioritātes” pieteikumu, varat to vienkārši piešķirt citai nodaļai vai aģentam.
Kā darbojas Prioritātes algoritms?
Prioritātes algoritms definē pieteikumu secību Prioritātes rindā. Algoritms:
- Nosaka pieteikumu prioritāti pēc laika rindā (kad pieteikums tika saņemts)
- Nosaka pieteikumu prioritātes atbilstoši SLA līgumiem
- Piešķir prioritāti pēdējam aģentam (Prioritātes poga par prioritāti noteiks augstas prioritātes pieteikumu pārvirzīšanu aģentiem, kas tos apstrādāja pagājušoreiz)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
Prioritātes Pogas iestatīšana
Izvēlēties pieteikumu sadalīšanas metodi
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
- Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
- Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
- Ritiniet uz leju līdz sadaļai Prioritātes algoritms.
- Izvēlieties Laika prioritāte vai Pēdējā aģenta prioritāte .
Izvēloties “Laika prioritāti”, pieteikumi tiks sadalīti starp aģentiem pēc nejaušības principa. Vecākajam neatbildētajam pieteikumam būs augstākā prioritāte. Ja ir iestatīti kādi SLA nosacījumi, arī tie tiks ņemti vērā.
Ja izvēlaties “Pēdējā aģenta prioritāte”, sistēma pārvirzīs pieteikumus aģentiem, kas ar tiem darbojās pagājušoreiz. Ja šis iestatījums ir ieslēgts, pieteikumu rindas secība netiek mainīta.
Jums piešķirto pieteikumu pievienošana Prioritātes Pogai
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
- Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
- Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
- Ritiniet uz leju līdz pieteikumu sadaļai Pārvirzīt man piešķirtos.
- Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
- Atkārtoti ielādējiet programmu.
Aģentu ierobežošana, lai tie atbildētu tikai uz Prioritārās Pogas pieteikumiem
Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis iestatījums darbojas tikai aģentiem, nevis administratoriem.
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
- Noklikšķiniet uz Aģenti
- Atlasiet noteiktu aģentu un noklikšķiniet uz Rediģēt
- Noklikšķiniet uz Nodaļas
- Atzīmējiet otro izvēles rūtiņu. “Var atbildēt tikai uz pieteikumiem, kas atvērti, izmantojot Prioritātes Pogu.”
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Izvēlieties nodaļu, no kuras vēlaties saņemt pieteikumus
- Piesakieties LiveAgent lietotnē.
- Noklikšķiniet uz Prioritātes Pogas.
- Atlasiet nodaļas, no kurām vēlaties atbildēt uz pieteikumiem.
- Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Kā Prioritātes Poga var pacelt jūsu biznesu?
Izpildītas SLA palielina klientu apmierinātību un palielina klientu kopējo vērtību
Ja jums ir SLA, tad ir zināms gaidu līmenis no klientiem. Jūsu klienti maksā papildus par labāku servisu, tāpēc neceriet, ka viņi to tā palaidīs. Ja jūs konsekventi ievērojat savu līguma pusi un SLA termiņus, jūsu klienti būs apmierināti.
Savukārt tas padarīs jūsu klientus uzticamākus jūsu zīmolam, kā rezultātā jums gadiem ilgi būs labas attiecības un augstāka klienta kopējā vērtība. Tāpēc vienmēr jācenšas ievērot SLA termiņus un pat pārsniegt klienta cerības. Nodrošiniet servisu pēc iespējas ātrāk, esiet zinošs un nodrošiniet personalizētu, neaizmirstamu pieredzi.
Labākais veids, kā to izdarīt, ir likt lietā uzdevumu pārvaldnieku, un konkrēti, piemēram, Prioritātes Pogu. Tas nodrošinās, ka tiek ievēroti visi termiņi un papildus jūsu aģentiem noņemts stress.
Apmierināti klienti ir labākie klienti
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.
Labāka laika pārvaldība un uzlabota efektivitāte
Ņemot vērā to, ka Prioritātes Poga piešķir prioritāti pieteikumiem, kas jārisina, jūsu aģentiem nebūs pašiem jāanalizē katra pieteikuma prioritāte. Viņi var vienkārši noklikšķināt uz pogas un ķerties pie darba, tādējādi ietaupot daudz laika un palielinot produktivitāti.
Papildus tam, funkcija var ietaupīt naudu. Jo mazāk laika jūsu aģentiem ir nepieciešams administratīvajam darbam, jo vairāk laika tiem ir, lai risinātu gaidošus pieteikumus.
Zināšanu bāzes resursi
- Papildinformācija par Prioritātes Pogu
- Nodaļu iestatīšana
- SLA un SLA līmeņu iestatīšana
- SLA atbilstības atskaites
Gatavi ķerties pie augstākās prioritātes pieteikumiem?
Palieciet visu savu VIP klientu ziņojumu augšgalā, izmantojot funkciju Prioritātes Poga. Izmēģiniet jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama. Sāc savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.
Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes
LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina efektīvu saziņu ar klientiem visos saziņas kanālos. Tā piedāvā daudzas pielāgojamas funkcijas un integrācijas, padarot to par lielisku risinājumu tiešsaistes biznesiem. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.
Aicinājuma uz rīcību pogas ir svarīgas, lai piesaistītu klientus un veicinātu reklāmguvumu. Krāsas, izvietojums un teksts ir būtiski CTA pogu efektivitātei. Lai izceltu pogu, izmantojiet kontrastējošas krāsas un steidzamu tekstu. Vidējais klikšķu skaits ir atkarīgs no nozares, bet pētījumi liecina, ka CTA pogas ir būtiskas reklāmguvumam.