Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prioritātes Poga

Kas ir Prioritātes Poga?

Prioritātes Poga ir īpaša LiveAgent funkcija, kas informē aģentus par augstas prioritātes pieteikumiem, kuri ir jāapstrādā. Pieteikumi, kas tiek rādīti pēc prioritātes pogas nospiešanas, jau ilgāku laiku ir neatbildēti vai ir piesaistīti SLA (pakalpojumu līmeņa līgumi). Pašos pamatos Prioritātes Poga nodrošina, ka pieteikumi netiek aizmirsti un netiek palaists garām SLA.

Kāpēc Prioritātes Poga ir izdevīga?

Prioritātes Poga uzņemas uzdevumu pārvaldnieka lomu, kas aicina pievērst uzmanību pieteikumiem, kas jau ilgāku laiku ir neatbildēti vai ir piesaistīti SLA. Uzņēmumi, kas izmanto šo funkcionalitāti, var baudīt šādus ieguvumus:

Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju, kas ļauj Jums sniegt lielisku atbalstu saviem klientiem.

Peter Komornik, izpilddirektors
logo slido black

Kā Jūs varat izmantot Prioritātes Pogu?

Ja esat LiveAgent lietotājs (un jums ir nepieciešamās atļaujas), varat iestatīt Prioritātes Pogu atbilstoši savām vajadzībām. Piemēram, varat norādīt, par ko vēlaties saņemt paziņojumus, ieskaitot:

  • Augstas prioritātes pieteikumi ar statusu “Atvērts”
  • Augstas prioritātes pieteikumi ar statusu “Jauns”
  • Augstas prioritātes pieteikumi no konkrētām nodaļām
  • Jebkurš pieteikums, kas jums ir īpaši piešķirts

Ja jums ir ieslēgta Prioritātes Pogas funkcija, poga (atrodas blakus jūsu profila attēlam) automātiski informē jūs par neatbildēto pieteikumu skaitu, kam jāpievērš uzmanība.

Papildus tam, izmantojot administratora lomu, varat konfigurēt Prioritātes Pogu, lai apskatītu neatbildētos pieteikumus svarīguma secībā (pieteikumu prioritāte, saņemšanas laiks, SLA).

Prioritātes-Poga-LiveAgent

Pogas izmantošana

Kad noklikšķināsit uz Prioritātes Pogas, sistēma atvērs pieteikumu, kam ir vislielākā prioritāte. Ja aizverat pieteikumu, to neatrisinot, un vēlreiz uzklikšķināt uz pogas, sistēma atkal atvērs to pašu pieteikumu.

Šis mehānisms ir izveidots, lai nodrošinātu, ka augstas prioritātes pieteikumu risināšanu neaizkavē aģenti, kas izlaiž/izvēlas pieteikumus. Tomēr, ja nezināt, kā atbildēt uz Prioritāro pieteikumu, varat to vienkārši piešķirt citai nodaļai vai aģentam.

Pārvirzīt-pieteikumu-LiveAgent

Kā darbojas Prioritātes algoritms?

Prioritātes algoritms definē pieteikumu secību Prioritātes rindā. Algoritms:

  • Nosaka pieteikumu prioritāti pēc laika rindā (kad pieteikums tika saņemts)
  • Nosaka pieteikumu prioritātes atbilstoši SLA līgumiem
  • Piešķir prioritāti pēdējam aģentam (Prioritātes poga par prioritāti noteiks augstas prioritātes pieteikumu pārvirzīšanu aģentiem, kas tos apstrādāja pagājušoreiz)

Manage SLAs with ease

Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No<br /> credit card required.

Start free 14-day trial

Prioritātes Pogas iestatīšana

Izvēlēties pieteikumu sadalīšanas metodi

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
  4. Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
  5. Ritiniet uz leju līdz sadaļai Prioritātes algoritms.
  6. Izvēlieties Laika prioritāte vai Pēdējā aģenta prioritāte .
Prioritātes Poga

Izvēloties “Laika prioritāte”, pieteikumi pēc nejaušības principa tiks sadalīti starp aģentiem. Vecākajam neatbildētajam pieteikumam būs augstākā prioritāte. Ja ir iestatīti kādas SLA komandas, arī tās tiks ņemtas vērā.

Ja izvēlaties “Pēdējā aģenta prioritāte”, sistēma pārvirzīs pieteikumus aģentiem, kas ar tiem darbojās pagājušoreiz. Ja šis iestatījums ir ieslēgts, pieteikumu rindas secība netiek mainīta.

Jums piešķirto pieteikumu pievienošana Prioritātes Pogai

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz System (Sistēma).
  4. Noklikšķiniet uz Vispārīgi.
  5. Ritiniet uz leju līdz pieteikumu sadaļai Pārvirzīt man piešķirtos.
  6. Atzīmējiet izvēles rūtiņu.
  1. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
  2. Atkārtoti ielādējiet programmu.
Prioritātes Poga

Aģentu ierobežošana, lai tie atbildētu tikai uz Prioritārās Pogas pieteikumiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka šis iestatījums darbojas tikai aģentiem, nevis administratoriem.

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Configuration (Konfigurācija).
  3. Noklikšķiniet uz Aģenti
  4. Atlasiet noteiktu aģentu un noklikšķiniet uz Rediģēt
  5. Noklikšķiniet uz Nodaļas
  6. Atzīmējiet otro izvēles rūtiņu. “Var atbildēt tikai uz pieteikumiem, kas atvērti, izmantojot Prioritātes Pogu.”
  7. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Prioritātes Poga

Izvēlieties nodaļu, no kuras vēlaties saņemt pieteikumus

  1. Piesakieties LiveAgent lietotnē.
  2. Noklikšķiniet uz Prioritātes Pogas.
  3. Atlasiet nodaļas, no kurām vēlaties atbildēt uz pieteikumiem.
  4. Noklikšķiniet uz Saglabāt.
Prioritātes Poga

Kā Prioritātes Poga var pacelt jūsu biznesu?

Izpildītas SLA palielina klientu apmierinātību un palielina klientu kopējo vērtību

Ja jums ir SLA, tad ir zināms gaidu līmenis no klientiem. Jūsu klienti maksā papildus par labāku servisu, tāpēc neceriet, ka viņi to tā palaidīs. Ja jūs konsekventi ievērojat savu līguma pusi un SLA termiņus, jūsu klienti būs apmierināti.

Savukārt tas padarīs jūsu klientus uzticamākus jūsu zīmolam, kā rezultātā jums gadiem ilgi būs labas attiecības un augstāka klienta kopējā vērtība. Tāpēc vienmēr jācenšas ievērot SLA termiņus un pat pārsniegt klienta cerības. Nodrošiniet servisu pēc iespējas ātrāk, esiet zinošs un nodrošiniet personalizētu, neaizmirstamu pieredzi.

Labākais veids, kā to izdarīt, ir likt lietā uzdevumu pārvaldnieku, un konkrēti, piemēram, Prioritātes Pogu. Tas nodrošinās, ka tiek ievēroti visi termiņi un papildus jūsu aģentiem noņemts stress.

Laimīgi klienti ir labākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Žetoni

Labāka laika pārvaldība un uzlabota efektivitāte

Ņemot vērā to, ka Prioritātes Poga piešķir prioritāti pieteikumiem, kas jārisina, jūsu aģentiem nebūs pašiem jāanalizē katra pieteikuma prioritāte. Viņi var vienkārši noklikšķināt uz pogas un ķerties pie darba, tādējādi ietaupot daudz laika un palielinot produktivitāti.

Papildus tam, funkcija var ietaupīt naudu. Jo mazāk laika jūsu aģentiem ir nepieciešams administratīvajam darbam, jo vairāk laika tiem ir, lai risinātu gaidošus pieteikumus.

Zināšanu bāzes resursi

LiveAgent Product Tour

Gatavi ķerties pie augstākās prioritātes pieteikumiem?

Palieciet visu savu VIP klientu ziņojumu augšgalā, izmantojot funkciju Prioritātes Poga. Izmēģiniet jau šodien. Kredītkarte nav nepieciešama. Sāc savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kas ir Prioritātes Poga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prioritātes Poga ir īpaša LiveAgent funkcija, kas informē aģentus par augstas prioritātes pieteikumiem, kas ir jāatrisina.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kā strādā Prioritātes Poga?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prioritātes algoritms definē pieteikumu secību Prioritātes rindā saskaņā ar laiku rindā un esošajiem pakalpojumu līmeņa līgumiem (SLA).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc Prioritātes Poga ir izdevīga? “, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Prioritātes Poga uzņemas uzdevumu pārvaldnieka lomu, kas aicina pievērst uzmanību pieteikumiem, kas jau ilgāku laiku ir neatbildēti vai ir piesaistīti SLA. Pašos pamatos ir Prioritātes Poga nodrošina, ka netiek aizmirsti pieteikumi un netiek izlaistas SLA.” } }] }

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju