Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

SLA atbilstības pārskats

SLA (Pakalpojuma līmeņa līgums) ir līgums mērķu sasniegšanai Aģentu (atbalsta atbildīgajiem) atbildēs uz Biļešu sistēmu, lai sniegtu palīdzību Jūsu klientiem.

Palīdzības sniegšana pamatojoties uz pakalpojuma līmeni nodrošina, ka Jūs sniedzat kvalificētu un derīgu servisu. Tas sniedz arī precīzāku skatu, kad parādās problēmas.

Piemērs

Ja Jūsu LiveAgent pirmspārdošanas nodaļā ir izveidots SLA Līmenis ar Pirmo atbildi 4 stundu laikā, tad uz biļetēm, kuras ir piešķirtas šim līmenim, ir jāatbild 4 stundu laikā noteiktā Darba laikā, citādi tās tiks atzīmētas kā nokavētās.

SLA Līmeņi

SLA Līmeņi nosaka SLA atbildes laiku dažādu vaidu atbildēm. Darba stundas var būt ievadītas Jūsu SLA Līmeņos ar iespēju izslēgt brīvdienas.

Atbilžu veidi:

  • Pirmā atbilde (jauniem pieteikumiem)
  • Otrā atbilde (otrajai un visām nākamajām atbildēm)
  • Tērzēšanas atbilde
  • Atbilde uz zvanu

SLA Noteikumi

SLA Noteikumi un SLA Līmeņi nodrošina dinamisku un efektīvu sistēmu, ar kuru Jūs varat nodrošināt savu un savu Aģentu (atbalsta atbildīgos) atbilžu sniegšanu uz jauniem pieteikumiem laikā.

SLA Noteikumi var iestatīt SLA Līmeņus Jauniem Pieteikumiem (ar īpašiem noteikumiem) vai apturēt citus noteikumus.

SLA noteikumu priekšnoteikumu saraksts:

  • Pieteikuma avots
  • Pieteikuma statuss
  • Pieteikums izveidots (datums)
  • Pieteikums mainīts (datums)
  • Pieteikums dzēsts
  • Pieteikuma sākotnējā novirzītāja URL
  • Pieteikuma prioritāte
  • Pēdējā ziņa
  • Piešķirtā aģenta statuss
  • Pielāgoti lauki
  • Pieteikuma nodaļa
  • Pieteikums ir piešķirts
  • Klientu Grupa
  • Izveidots no uzaicinājuma
  • Pieteikuma tagi

SLA Noteikumu darbību saraksts:

  • SLA Līmeņa maiņa
  • Citu noteikumu apturēšana

SLA Noteikumi var būt apvienoti ar Noteikumiem vecas biļetes eskalēšanai.

Piezīme:

Noteikumi ir parocīgi, kad vēlaties mainīt SLA Līmeņus esošajām biļetēm.

LiveAgent platformā Jūs varat iestatīt vairākus SLA noteikumus vairākām nodaļām.

SLA Atbilstības pārskats

LiveAgent piedāvā pārskatus par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par konkrēto laika periodu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Nodaļas, Aģenta un Datuma. Jūs varat eksportēt pārskatu CSV failā.

SLA Atbilstības pārskats attēlo opcijas (kolonnas):

  • Datums
  • Izpildīts
  • Vid. laiks – Izpildīts
  • Maks. laiks – Izpildīts
  • Min. laiks – Izpildīts
  • Nokavēts
  • Vid. laiks – Nokavēts
  • Maks. laiks – Nokavēts
  • Min. laiks – Nokavēts

Izmantojiet SLA Atbilstības pārskatu ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai izsakutu SLA Atbilstības pārskata vērtības.

SLA Žurnāla pārskats

LiveAgent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un nokavētajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Pieteicēja, Biļetes ID, SLA Sākuma laika, Nodaļas, Aģenta, Termiņa, Aizvēršanas, un SLA atlikušo/nokavēto laiku. SLA žurnāls var eksportēt CSV failā.

SLA Žurnāla pārskata attēlošana opcijas (kolonnas):

  • Pieteicējs
  • Pieteikums
  • Nodaļa
  • Aģents
  • Līmenis
  • SLA sākums
  • Termiņš
  • Slēgts
  • SLA

Izmantojiet SLA Žurnāla pārskatu ar API

Izmantojiet LiveAgent REST API, lai izsauktu SLA Žurnāla pārskatu vērtības.

Generate SLA log reports for free

Create SLA log reports to get an overview of how many SLAs have been met in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Zināšanu bāze resursi

Uzziniet vairāk informācijas

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju