Kas ir prakses kodekss?
Atbilstoši prakses kodeksam sniedziet norādījumus uzņēmuma dalībniekiem. Tā ir rakstiska pamatnostādne, kurai būtu jāpalīdz ievērot uzņēmuma ētikas principus. Prakses kods nosaka, kā jūsu klientu pārstāvim jāstrādā un jāsniedz atbalsts, kā jāsazinās ar klientiem un kā iegūt jaunus klientus.
Prakses kodeksi arī palīdz garantēt drošību, analizējot riskus, un tie nosaka kvalitatīvu pakalpojumu un produktu nosacījumus, lai aizsargātu un rūpētos par klientiem.
Frequently asked questions
Kas ir prakses kodekss?
Prakses kodekss ir vadlīnijas, kas palīdz uzņēmuma dalībniekiem ievērot ētikas principus. Tajā noteikts, kā jāstrādā klientu pārstāvim, kādi ir komunikācijas un jaunu klientu iegūšanas standarti. Tai būtu arī jānodrošina drošība, veicot riska analīzi, un jānosaka nosacījumi produktu un pakalpojumu kvalitātei.
Vai katrai nodaļai vajadzīgs prakses kodekss?
Prakses kodekss apraksta noteiktu rīcību darbībā. To neprasa likums, bet labi, ka ir kodekss, kas attiecas uz darbiniekiem. Šāds dokuments noteikti atvieglos komandas darbu, kā arī uzdevumu izpildi un ieviešanu.
Kādas sfēras vajadzētu pārklāt prakses kodeksam?
Prakses kodekss neaizstāj normatīvos aktus. Tas nodarbojas ar arodveselību un drošību un ir noderīgs konkrētajā organizācijā vai nodaļā. Tam nav tādas pilnvaras kā likumam, bet attiecīgajām personām tas ir saistošs.
- Atvērtā koda palīdzības dienests [Skaidrojums]
- Klientu Apkalpošanas Prasmju Kontrolsaraksts | LiveAgent
- Tiketu sistēmas izveides labākā prakse un ieteikumi [Checklist]
- Viedie noteikumi [Skaidrojums]
- Glosārijs - LiveAgent
- Zvanu Rezultāts (Skaidrojums)
- Kas ir Palīdzības dienesta nodaļas? (+ Bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent.
- Kas ir Neierobežota Zvanu Ierakstu Funkcija? | LiveAgent