Prakses kodekss

Kas ir prakses kodekss?

Atbilstoši prakses kodeksam sniedziet norādījumus uzņēmuma dalībniekiem. Tā ir rakstiska pamatnostādne, kurai būtu jāpalīdz ievērot uzņēmuma ētikas principus. Prakses kods nosaka, kā jūsu klientu pārstāvim jāstrādā un jāsniedz atbalsts, kā jāsazinās ar klientiem un kā iegūt jaunus klientus.

Prakses kodeksi arī palīdz garantēt drošību, analizējot riskus, un tie nosaka kvalitatīvu pakalpojumu un produktu nosacījumus, lai aizsargātu un rūpētos par klientiem.

Frequently asked questions

Kas ir prakses kodekss?

Prakses kodekss ir vadlīnijas, kas palīdz uzņēmuma dalībniekiem ievērot ētikas principus. Tajā noteikts, kā jāstrādā klientu pārstāvim, kādi ir komunikācijas un jaunu klientu iegūšanas standarti. Tai būtu arī jānodrošina drošība, veicot riska analīzi, un jānosaka nosacījumi produktu un pakalpojumu kvalitātei.

Vai katrai nodaļai vajadzīgs prakses kodekss?

Prakses kodekss apraksta noteiktu rīcību darbībā. To neprasa likums, bet labi, ka ir kodekss, kas attiecas uz darbiniekiem. Šāds dokuments noteikti atvieglos komandas darbu, kā arī uzdevumu izpildi un ieviešanu.

Kādas sfēras vajadzētu pārklāt prakses kodeksam?

Prakses kodekss neaizstāj normatīvos aktus. Tas nodarbojas ar arodveselību un drošību un ir noderīgs konkrētajā organizācijā vai nodaļā. Tam nav tādas pilnvaras kā likumam, bet attiecīgajām personām tas ir saistošs.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS
Atvērtā koda palīdzības dienests ir programmatūra, kas piedāvā pieteikumu pārvaldības sistēmu. Tas piedāvā iepriekš konfigurētu versiju, un tā ir pilnībā pielāgojama.

Atvērtā koda palīdzības dienests

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas integrācijas un funkcijas. Tāpat kā citas programmas, tā nodrošina datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmumam ir arī partneru programma un iespēja saņemt demonstrāciju. Jaunumus var saņemt, abonējot LiveAgent sociālos tīklus.

Uzziniet 12 ieteikumus un labāko praksi tiketu sistēmas izveidei, ko varat izmantot jau šodien, lai uzlabotu Jūsu klientu servisa efektivitāti un lietderību.

Tiketu sistēmas labākā prakse

Klientu apkalpošanas komandas var izmantot vairākas stratēģijas, lai uzlabotu savu sniegumu. Pārvaldība ir viens no svarīgākajiem aspektiem, ieskaitot pakalpojuma līmeņa līgumu ieviešanu un iepriekšējo tiketu saglabāšanu. Pašapkalpošanās un darbinieku snieguma uzraudzība ir arī svarīgas. Visiem darbiniekiem jābūt pilnvarotiems, lai pieņemtu lēmumus.

Viedie noteikumi ir sinonīms tam, ko mēs liveagent saucam par noteikumiem. Noteikumi palīdz automatizēt darba plūsmu, samazināt darba slodzi un paaugstināt efektivitāti.

Viedie noteikumi

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, integrācijas un alternatīvas, kā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju. Uzņēmumam ir arī daudz pieredzes un sadarbības partneri. Abonējot LiveAgent, klienti saņem atjauninājumus un atlaidēm.

Uzziniet vairāk par tālruņa numura sastādītāju. Izprotiet to padziļināti, izmantojot speciālistu skaidrojumus.

Tālruņa numura sastādītāji

LiveAgent piedāvā priekšapskates numura sastādītāja integrāciju, kas uzlabo klientservisu un stiprina klientu attiecības. Zvanu centra programmatūras var uzlabot aģentu veiktspēju un piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas iespējas. Svarīgi ievērot drošības politikas prasības, lai novērstu dažādus apdraudējumus un saglabātu uzņēmuma reputāciju.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju