Kas ir SLA?
SLA ir akronīms terminam Service Level Agreement (pakalpojuma līmeņa līgums).
Uzņēmums var definēt pakalpojumu līmeņa līgumu politiku, lai tā lietotāji varētu labāk uzraudzīt savu pakalpojumu sniegšanas līmeni un sasniegt uzņēmuma pakalpojumu līmeņa mērķus. Par pakalpojumu līmeņa līgumiem jeb SLA parasti vienojas uzņēmumi un to biznesa klienti.
SLA parasti nosaka laiku, kurā jāatbild uz palīdzības pieteikumu vai tas pilnībā jāatrisina. Ja uzņēmums neievēro savu SLA politiku, notiek SLA pārkāpumi. Bieži vien tiem nākas piemērot sodus, kas saistīti ar SLA pārkāpumiem, jo daudziem uzņēmumiem, īpaši lielajiem uzņēmumiem un korporācijām, pakalpojumu līmeņa līgumi ir noformēti rakstiski.
SLA LiveAgent darbojas kā SLA līmeņu un SLA noteikumu kombinācija.
Frequently Asked Questions
Ko nozīmē SLA?
SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumā ir definēts pakalpojuma līmenis, kas tiek sagaidīts no pakalpojumu sniedzēja. Tas nosaka rādītājus, pēc kuriem tiek novērtēts pakalpojums. Tas ietver arī korektīvos pasākumus vai sankcijas gadījumā, ja netiek sasniegts saskaņotais pakalpojuma līmenis. Tas ir viens no galvenajiem līguma elementiem.
Kāda ir SLA loma?
SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu vienā dokumentā. Tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. SLA ir izstrādāts, lai aizsargātu abas līguma puses. Tas jāpielāgo uzņēmējdarbības mērķiem un darbībām.
Vai programmā LiveAgent var iestatīt SLA?
Programmā LiveAgent varat iestatīt SLA. Jums jādodas uz Konfigurēšana, pēc tam jāizvēlas sadaļa Automatizācija, noklikšķiniet uz SLA un Izveidot līmeni. Pēc tam pēc atbilstošo iestatījumu veikšanas saglabājiet un aizveriet.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.