SLA

Kas ir SLA?

SLA ir akronīms terminam Service Level Agreement (pakalpojuma līmeņa līgums).

Uzņēmums var definēt pakalpojumu līmeņa līgumu politiku, lai tā lietotāji varētu labāk uzraudzīt savu pakalpojumu sniegšanas līmeni un sasniegt uzņēmuma pakalpojumu līmeņa mērķus. Par pakalpojumu līmeņa līgumiem jeb SLA parasti vienojas uzņēmumi un to biznesa klienti.

SLA parasti nosaka laiku, kurā jāatbild uz palīdzības pieteikumu vai tas pilnībā jāatrisina. Ja uzņēmums neievēro savu SLA politiku, notiek SLA pārkāpumi. Bieži vien tiem nākas piemērot sodus, kas saistīti ar SLA pārkāpumiem, jo daudziem uzņēmumiem, īpaši lielajiem uzņēmumiem un korporācijām, pakalpojumu līmeņa līgumi ir noformēti rakstiski.

SLA LiveAgent darbojas kā SLA līmeņu un SLA noteikumu kombinācija.

Frequently asked questions

Ko nozīmē SLA?

SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumā ir definēts pakalpojuma līmenis, kas tiek sagaidīts no pakalpojumu sniedzēja. Tas nosaka rādītājus, pēc kuriem tiek novērtēts pakalpojums. Tas ietver arī korektīvos pasākumus vai sankcijas gadījumā, ja netiek sasniegts saskaņotais pakalpojuma līmenis. Tas ir viens no galvenajiem līguma elementiem.

 

Kāda ir SLA loma?

SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu vienā dokumentā. Tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. SLA ir izstrādāts, lai aizsargātu abas līguma puses. Tas jāpielāgo uzņēmējdarbības mērķiem un darbībām.

 

Vai programmā LiveAgent var iestatīt SLA?

Programmā LiveAgent varat iestatīt SLA. Jums jādodas uz Konfigurēšana, pēc tam jāizvēlas sadaļa Automatizācija, noklikšķiniet uz SLA un Izveidot līmeni. Pēc tam pēc atbilstošo iestatījumu veikšanas saglabājiet un aizveriet.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Expert note

SLA ir vienošanās par kvalitatīvu klientu apkalpošanu, un LiveAgent piedāvā žurnālu par tā izpildi. Tas nodrošina abu pušu aizsardzību.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Pakalpojumu līmeņa līgumi (SLA) var uzlabot palīdzības dienesta efektivitāti, nosakot aģentiem sasniedzamos mērķus.

Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar vairākām integrācijām un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Programma piedāvā SLA žurnālu un atbalstu, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi. Ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija un plaša zināšanu bāze. LiveAgent ir piedāvājums klientu apkalpošanai.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent piedāvā SLA žurnālu, kas sniedz informāciju par izpildītajiem un nokavētajiem noteiktajā laika diapazonā. Var atlasīt ierakstus pēc dažādiem kritērijiem un eksportēt CSV failos. Turklāt programma piedāvā arī iespēju iegūt pārskatu par aģentu pieejamību. SLA ir līgums ar klientiem, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. LiveAgent palīdz izpildīt SLA un novērst iespējamos pārkāpumus.

LiveAgent piedāvā pārskatus par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laiku un nodaļu. Izmantojiet atbilstības pārskatus, lai sekotu aģentu efektivitātei.

SLA atbilstības pārskats

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas pakalpojumus, kas ietver SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu, un programma LiveAgent piedāvā informāciju par tā izpildi un atbalsta aģentu pieejamību. SLA apkopo informāciju par uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina abu pušu aizsardzību. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi.

Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu.

SLA Neatbilstība

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas integrācijas iespējas un funkcijas, kā arī bezmaksas izmēģinājuma periodu. Sistēmā ir pieejams atbalsta portāls un dati var tikt migrēti no citām platformām. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju