Kas ir SLA?
SLA ir akronīms terminam Service Level Agreement (pakalpojuma līmeņa līgums).
Uzņēmums var definēt pakalpojumu līmeņa līgumu politiku, lai tā lietotāji varētu labāk uzraudzīt savu pakalpojumu sniegšanas līmeni un sasniegt uzņēmuma pakalpojumu līmeņa mērķus. Par pakalpojumu līmeņa līgumiem jeb SLA parasti vienojas uzņēmumi un to biznesa klienti.
SLA parasti nosaka laiku, kurā jāatbild uz palīdzības pieteikumu vai tas pilnībā jāatrisina. Ja uzņēmums neievēro savu SLA politiku, notiek SLA pārkāpumi. Bieži vien tiem nākas piemērot sodus, kas saistīti ar SLA pārkāpumiem, jo daudziem uzņēmumiem, īpaši lielajiem uzņēmumiem un korporācijām, pakalpojumu līmeņa līgumi ir noformēti rakstiski.
SLA LiveAgent darbojas kā SLA līmeņu un SLA noteikumu kombinācija.
Frequently asked questions
Ko nozīmē SLA?
SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumā ir definēts pakalpojuma līmenis, kas tiek sagaidīts no pakalpojumu sniedzēja. Tas nosaka rādītājus, pēc kuriem tiek novērtēts pakalpojums. Tas ietver arī korektīvos pasākumus vai sankcijas gadījumā, ja netiek sasniegts saskaņotais pakalpojuma līmenis. Tas ir viens no galvenajiem līguma elementiem.
Kāda ir SLA loma?
SLA apkopo informāciju par visiem pakalpojumiem un paredzamo drošumu vienā dokumentā. Tajā ir definēti rādītāji, pienākumi un gaidas. SLA ir izstrādāts, lai aizsargātu abas līguma puses. Tas jāpielāgo uzņēmējdarbības mērķiem un darbībām.
Vai programmā LiveAgent var iestatīt SLA?
Programmā LiveAgent varat iestatīt SLA. Jums jādodas uz Konfigurēšana, pēc tam jāizvēlas sadaļa Automatizācija, noklikšķiniet uz SLA un Izveidot līmeni. Pēc tam pēc atbilstošo iestatījumu veikšanas saglabājiet un aizveriet.
Expert note
SLA ir vienošanās par kvalitatīvu klientu apkalpošanu, un LiveAgent piedāvā žurnālu par tā izpildi. Tas nodrošina abu pušu aizsardzību.

Pakalpojuma līmeņa līgums (SLA)
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar vairākām integrācijām un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Programma piedāvā SLA žurnālu un atbalstu, lai nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi. Ir pieejama bezmaksas izmēģinājuma versija un plaša zināšanu bāze. LiveAgent ir piedāvājums klientu apkalpošanai.
LiveAgent piedāvā SLA žurnālu, kas sniedz informāciju par izpildītajiem un nokavētajiem noteiktajā laika diapazonā. Var atlasīt ierakstus pēc dažādiem kritērijiem un eksportēt CSV failos. Turklāt programma piedāvā arī iespēju iegūt pārskatu par aģentu pieejamību. SLA ir līgums ar klientiem, kas nodrošina kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu. LiveAgent palīdz izpildīt SLA un novērst iespējamos pārkāpumus.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas pakalpojumus, kas ietver SLA jeb pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA nodrošina kvalitatīvu klientu apkalpošanu, un programma LiveAgent piedāvā informāciju par tā izpildi un atbalsta aģentu pieejamību. SLA apkopo informāciju par uzņēmuma pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina abu pušu aizsardzību. Lai novērstu SLA neatbilstību, ir jāuzlabo darba plūsma un jāiestata piemēroti iestatījumi.