SLA žurnāla atskaite

SLA (Pakalpojumu Līmeņa Līgums) ir vienošanās, lai sasniegtu mērķi, jūsu Aģentiem (atbalsta pārstāvjiem) atbildot uz Pieteikumiem un sniedzot palīdzību klientiem.

Palīdzības sniegšana pamatojoties uz pakalpojuma līmeni nodrošina, ka Jūs sniedzat izmērāmu un noderīgu servisu. Tas sniedz arī precīzāku atskaites punktu, kad parādās problēmas.

Žurnāla atskaite

LiveAgent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un nokavētajiem SLA noteiktā laika diapazonā un Nodaļā. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Pieteicēja, Pieteikuma ID, SLA Sākumlaika, Nodaļas, Aģenta, Termiņa, Slēgšanas, un SLA atlikušo/nokavēto laiku. SLA žurnālu var eksportēt CSV failā.

Learn from agent availability reports

Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju