SLA (Pakalpojumu Līmeņa Līgums) ir vienošanās, lai sasniegtu mērķi, jūsu Aģentiem (atbalsta pārstāvjiem) atbildot uz Pieteikumiem un sniedzot palīdzību klientiem.
Palīdzības sniegšana pamatojoties uz pakalpojuma līmeni nodrošina, ka Jūs sniedzat izmērāmu un noderīgu servisu. Tas sniedz arī precīzāku atskaites punktu, kad parādās problēmas.
Žurnāla atskaite
LiveAgent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un nokavētajiem SLA noteiktā laika diapazonā un Nodaļā. Atsevišķus ierakstus var atlasīt pēc Pieteicēja, Pieteikuma ID, SLA Sākumlaika, Nodaļas, Aģenta, Termiņa, Slēgšanas, un SLA atlikušo/nokavēto laiku. SLA žurnālu var eksportēt CSV failā.
Learn from agent availability reports
Generate agent availability reports to get an overview of how long and when your agents were online. Try it today. No credit card required.
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas labi funkcionē mazajiem uzņēmumiem un augstu novērtētākā MVU nozarē 2019. gadā. Tā piedāvā alternatīvu SysAid, tostarp bez maksas izmēģinājuma periodu un dažāda lieluma izdevīgus tarifu plānus. Uzņēmumi var izmantot tiešsaistes tērzēšanu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu.