Kas ir procesā esošs palīdzības pieteikums?
Ja palīdzības pieteikumam tiek norādīts, ka tas ir procesā, tas nozīmē, ka tā atrisināšanai nepieciešams papildu laiks. Šajā brīdī SLA taimeris tiek apturēts. Tas ļauj par palīdzības pieteikumu atbildīgajam aģentam iegūt vairāk laika tā atrisināšanai.
Ja palīdzības pieteikumu var atrisināt uzreiz, tam nepiešķir statusu “Procesā”, bet uzreiz norāda, ka tas ir “Atrisināts”.
Frequently Asked Questions
Kas ir procesā esošs palīdzības pieteikums?
Ja palīdzības pieteikums ir procesā, tas nozīmē, ka tā atrisināšanai aģents velta vairāk laika vai ir nepieciešama papildu informācija, lai atrisinātu klienta problēmu. Šis visbiežāk ir otrais posms palīdzības pieteikuma dzīvesciklā.
Vai visiem palīdzības pieteikumiem jāpiešķir šis statuss?
Ne vienmēr palīdzības pieteikums ir šajā statusā. Ja aģents var sniegt ātru atbildi, tad palīdzības pieteikums nebūs procesā. Šis marķējums noder aģentiem, kuriem ir ļoti daudz palīdzības pieteikumu, un norāda, ka attiecīgais klients vēl gaida atbalstu.
Kur LiveAgent var redzēt procesā esošos palīdzības pieteikumus?
Procesā esošo palīdzības pieteikumu sarakstu jūs varat apskatīt palīdzības pieteikumu sadaļā, kas atrodas blakus visiem palīdzības pieteikumiem. Lai redzētu tikai procesā esošos palīdzības pieteikumus, šo sarakstu var arī filtrēt.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.