Kas ir SLA uzraudzība?
Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu, kurā ir jāatbild uz biļetēm vai jāpieņem tērzēšanu un zvanus. Ja tie netiek atbildēti vai pieņemti laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Parasti, ja ir pārāk daudz SLA Neatbilstības, uzņēmumas jāpārdomā viņu SLA iestatījumus un priekšrocības vai jāuzlabo savu darba plūsmu ar vairākiem aģentiem vai labākiem palīdzības dienesta rīkiem.
Frequently asked questions
Kas ir SLA neatbilstība?
SLA nosaka laika periodu, kurā ir jāsaņem biļetes un zvani. Ja klienti nesaņem atbildi vai zvans netiek atbildēts noteiktā laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Kā novērst SLA neatbilstību?
Lai novērstu SLA neatbilstības, uzņēmumam, pirmkārt, jābūt godīgam ar saviem klientiem un neslēpt sliktās ziņas. Turklāt, iekšējā sistēmā ir jāpārbauda atgādinājumu un eskalācijas procesi. Ir vērts paskatīties arī kā notiek darba process.
Kā Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības LiveAgent platformā?
LiveAgent Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības. Administratoriem ir pieejam tam, kas var nodrošināt, lai aģenti atbildētu laikā.
Expert note
SLA neatbilstība ir saistīta ar kavētu vai nepilnīgu atbildi uz klientu biļetēm vai zvaniem. Uzņēmumiem jāpārbauda savas SLA iestatījumus un procesus, lai samazinātu SLA neatbilstību skaitu.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent
Pieprasījums pēc personalizētas pieredzes un mācību video saturu mobilo ierīču vietnēm pieaug. Vairāk nekā puse no viedtālruņu lietotājiem iepirksies no uzņēmumiem, kas nodrošina šādu saturu. Lai uzlabotu klientu iesaisti, LiveAgent piedāvā daudzkanālu atbalstu, automatizāciju un personalizētu pakalpojumu reāllaikā. Tāpat arī ir iespējams izveidot ārējas zināšanu bāzes, lai sniegtu atbalstu 24/7.
Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Zināšanu bāzē ir bloga raksti, glosārijs, akadēmija, šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas tests. Uzņēmums piedāvā bezmaksas kontu reģistrāciju un izmēģinājuma periodu, kā arī iespēju migrēt datus no citām programmatūrām uz LiveAgent.