Kas ir SLA uzraudzība?
Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu, kurā ir jāatbild uz biļetēm vai jāpieņem tērzēšanu un zvanus. Ja tie netiek atbildēti vai pieņemti laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Parasti, ja ir pārāk daudz SLA Neatbilstības, uzņēmumas jāpārdomā viņu SLA iestatījumus un priekšrocības vai jāuzlabo savu darba plūsmu ar vairākiem aģentiem vai labākiem palīdzības dienesta rīkiem.
Frequently asked questions
Kas ir SLA neatbilstība?
SLA nosaka laika periodu, kurā ir jāsaņem biļetes un zvani. Ja klienti nesaņem atbildi vai zvans netiek atbildēts noteiktā laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Kā novērst SLA neatbilstību?
Lai novērstu SLA neatbilstības, uzņēmumam, pirmkārt, jābūt godīgam ar saviem klientiem un neslēpt sliktās ziņas. Turklāt, iekšējā sistēmā ir jāpārbauda atgādinājumu un eskalācijas procesi. Ir vērts paskatīties arī kā notiek darba process.
Kā Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības LiveAgent platformā?
LiveAgent Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības. Administratoriem ir pieejam tam, kas var nodrošināt, lai aģenti atbildētu laikā.
- Kas ir SLA Atbilstības Pārskats (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Palīdzības Dienesta Aprīkojums (Skaidrojums)
- Kas ir SLA Žurnāla Atskaite? (+Bezmaksas Izmēģinājums) | LiveAgent
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Ierobežotas piekļuves atbalsta dienests (skaidrojums)
- Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācības Kontrolsaraksts | LiveAgent
- Glosārijs - LiveAgent
- Programmatūra kā Pakalpojums - SaaS (Skaidrojums)