SLA Neatbilstība

Kas ir SLA uzraudzība?

Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu, kurā ir jāatbild uz biļetēm vai jāpieņem tērzēšanu un zvanus. Ja tie netiek atbildēti vai pieņemti laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.

Parasti, ja ir pārāk daudz SLA Neatbilstības, uzņēmumas jāpārdomā viņu SLA iestatījumus un priekšrocības vai jāuzlabo savu darba plūsmu ar vairākiem aģentiem vai labākiem palīdzības dienesta rīkiem.

Frequently asked questions

Kas ir SLA neatbilstība?

SLA nosaka laika periodu, kurā ir jāsaņem biļetes un zvani. Ja klienti nesaņem atbildi vai zvans netiek atbildēts noteiktā laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.

Kā novērst SLA neatbilstību?

Lai novērstu SLA neatbilstības, uzņēmumam, pirmkārt, jābūt godīgam ar saviem klientiem un neslēpt sliktās ziņas. Turklāt, iekšējā sistēmā ir jāpārbauda atgādinājumu un eskalācijas procesi. Ir vērts paskatīties arī kā notiek darba process.

Kā Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības LiveAgent platformā?

LiveAgent Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības. Administratoriem ir pieejam tam, kas var nodrošināt, lai aģenti atbildētu laikā.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju