Kas ir SLA uzraudzība?
Daži uzņēmumi dod priekšroku vai tiem ir pienākums sniegt pakalpojumus ar noteiktu pakalpojuma līmeņa līgumu. SLA komplekti nosaka laika posmu, kurā ir jāatbild uz biļetēm vai jāpieņem tērzēšanu un zvanus. Ja tie netiek atbildēti vai pieņemti laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Parasti, ja ir pārāk daudz SLA Neatbilstības, uzņēmumas jāpārdomā viņu SLA iestatījumus un priekšrocības vai jāuzlabo savu darba plūsmu ar vairākiem aģentiem vai labākiem palīdzības dienesta rīkiem.
Frequently Asked Questions
Kas ir SLA neatbilstība?
SLA nosaka laika periodu, kurā ir jāsaņem biļetes un zvani. Ja klienti nesaņem atbildi vai zvans netiek atbildēts noteiktā laikā, tiek noteikta SLA neatbilstība.
Kā novērst SLA neatbilstību?
Lai novērstu SLA neatbilstības, uzņēmumam, pirmkārt, jābūt godīgam ar saviem klientiem un neslēpt sliktās ziņas. Turklāt, iekšējā sistēmā ir jāpārbauda atgādinājumu un eskalācijas procesi. Ir vērts paskatīties arī kā notiek darba process.
Kā Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības LiveAgent platformā?
LiveAgent Jūs varat uzraudzīt SLA neatbilstības. Administratoriem ir pieejam tam, kas var nodrošināt, lai aģenti atbildētu laikā.
Eksperta piezīme
SLA neatbilstība ir saistīta ar kavētu vai nepilnīgu atbildi uz klientu biļetēm vai zvaniem. Uzņēmumiem jāpārbauda savas SLA iestatījumus un procesus, lai samazinātu SLA neatbilstību skaitu.

Klientu Apkalpošanas Prasmes – Videoapmācības Kurss
LiveAgent ir populārs risinājums klientu apkalpošanai, uzlabojot pieredzi un samazinot neapmierinātību. Tas pielāgojas klientu vajadzībām un nodrošina ērtu kontaktu un ātru reakciju. Kontrolsaraksti veicina iesaistīšanos.
Ja Zvanu Centra Darbinieki Būtu Godīgi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, e-pasta pārvaldības un tālruņa sistēmas. Sniedz arī datu migrāciju un 24/7 atbalstu.
Angļu valoda Zvanu Centriem | Klientu Apkalpošanas Aģentu Apmācība: Klientu Pieprasījumu Apstrāde
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti un uzlabo apkalpošanu, veicinot zīmola attīstību un samazinot neapmierinātību.