Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?
Klienti var sniegt atsauksmes pēc tam, kad pieteikums ir atrisināts. To var izdarīt, izmantojot vienkāršu anketu ar 2 iespējām: labs vai slikts vērtējums. Klienti var atstāt arī komentāru, ja tie vēlas paust savu viedokli. Klientu apmierinātības novērtējums ir lielisks veids, kā redzēt jūsu aģentu efektivitāti.
Vērtējumus var sniegt tikai klienti, nevis aģenti, pat ja tie ir pieteikuma izveidotāji.
Frequently Asked Questions
Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?
Klientu apmierinātības novērtējums ir mērījums, kas parāda, cik apmierināts klients ir ar klientu apkalpošanu. Viņi var sniegt atbildes uz šiem jautājumiem pēc tam, kad viņu problēmu ir atrisinājis aģents. Parasti tas tiek darīts ar vienkāršu anketu, kurā var norādīt, vai apkalpošana ir bijusi laba vai slikta.
Kā aprēķināt klientu apmierinātības novērtējumu?
Klienta apmierinātības vērtējumu var aprēķināt, piemēram, izmantojot vienkāršu anketu, ko padara pieejamu klientam pēc viņa pieteikuma atrisināšanas. Klients sniedz pozitīvu vai negatīvu vērtējumu, un vērtēšanas skalā mēs varam novērtēt, vai klienti ir apmierināti ar pakalpojumu.
Kā uzlabot klientu apmierinātības novērtējumu?
Lai paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni, ir jāattīsta klientu apkalpošana. Atcerieties pret saviem klientiem attiekties individuāli, un pievērst tiem uzmanību kā indivīdiem. Sniedziet klientiem iespēju sazināties, izmantojot dažādus kanālus, lai tie izvēlas viņiem piemērotāko. Reaģējiet uz klientu problēmām pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk. Apkopojiet klientu atsauksmes un vērtējumus. Izmantojiet tās, lai uzlabotu savas darbības.
Klientu apkalpošana ir svarīga, lai uzturētu pozitīvas attiecības un palielinātu uzticēšanos uzņēmumam. LiveAgent piedāvā risinājumus klientu apkalpošanai, uzlabojot klientu pieredzi un samazinot neapmierinātību. Empātija, individuāla pieeja un uzklausīšana ir 3 galvenie klientu aprūpes principi. Uzticas labākie 4.8/5 5/5.