Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?
Klienti var sniegt atsauksmes pēc tam, kad pieteikums ir atrisināts. To var izdarīt, izmantojot vienkāršu anketu ar 2 iespējām: labs vai slikts vērtējums. Klienti var atstāt arī komentāru, ja tie vēlas paust savu viedokli. Klientu apmierinātības novērtējums ir lielisks veids, kā redzēt jūsu aģentu efektivitāti.
Vērtējumus var sniegt tikai klienti, nevis aģenti, pat ja tie ir pieteikuma izveidotāji.
Frequently asked questions
Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?
Klientu apmierinātības novērtējums ir mērījums, kas parāda, cik apmierināts klients ir ar klientu apkalpošanu. Viņi var sniegt atbildes uz šiem jautājumiem pēc tam, kad viņu problēmu ir atrisinājis aģents. Parasti tas tiek darīts ar vienkāršu anketu, kurā var norādīt, vai apkalpošana ir bijusi laba vai slikta.
Kā aprēķināt klientu apmierinātības novērtējumu?
Klienta apmierinātības vērtējumu var aprēķināt, piemēram, izmantojot vienkāršu anketu, ko padara pieejamu klientam pēc viņa pieteikuma atrisināšanas. Klients sniedz pozitīvu vai negatīvu vērtējumu, un vērtēšanas skalā mēs varam novērtēt, vai klienti ir apmierināti ar pakalpojumu.
Kā uzlabot klientu apmierinātības novērtējumu?
Lai paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni, ir jāattīsta klientu apkalpošana. Atcerieties pret saviem klientiem attiekties individuāli, un pievērst tiem uzmanību kā indivīdiem. Sniedziet klientiem iespēju sazināties, izmantojot dažādus kanālus, lai tie izvēlas viņiem piemērotāko. Reaģējiet uz klientu problēmām pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk. Apkopojiet klientu atsauksmes un vērtējumus. Izmantojiet tās, lai uzlabotu savas darbības.
Expert note
Nerunājiet atvainojoties! Ja jums nav atbildei, vienkārši rakstiet: NAV_ ZINĀMS!

Klientu apkalpošanas rīki ir būtiski, lai saprastu klientu vajadzības, un populārākie rīki ir tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čati. LiveAgent ir risinājums, kas nodrošina 24/7 klientu apkalpošanas dienestu ar daudzām funkcijām, piemēram, tērzēšanas vēsturi un sablonus klientu apmierinātības aptaujām. Klientu atsauksmes ir svarīgas un ietekmē esošo un potenciālo klientu pirkumu lēmumus.
Klientu apkalpošanas pieredze ir svarīga, un to var uzlabot, piedāvājot draudzīgu un skaidru saziņu, ērtus kontaktus un ātru atbildes reakciju. Lai uzlabotu pieredzi, jāpievērš uzmanība klienta viedoklim un jāsaprot, kādi principi ir būtiski, piemēram, katra klienta uztveršana kā atsevišķas vienības un uzmanība pret savu darbinieku attīstību.
Klientu apkalpošanas atsauksmes
Klientu apmierinātības novērtējums un apkopošana ir svarīga reputācijas uzturēšanai. LiveAgent piedāvā kompleksu klientu apkalpošanas programmatūru, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi un tēlu. Ieteicams veikt apmierinātības aptaujas, pielāgojot jautājumus klientu vajadzībām. LiveAgent piedāvā dažādas klientu servisa atskaites, kas palīdz uzlabot uzņēmuma biznesa paradumus un nodrošina klientu vajadzības.
LiveAgent piedāvā uzņēmumiem klientu apkalpošanas risinājumu, kas ietver tērzēšanas vēsturi un klientu informācijas kontrolsarakstu, lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti. Papildus tam ir vairākas citas funkcijas, piemēram, ātra piekļuve klienta URL un iekšējais tērzēšanas logs. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju un atbalstu saviem klientiem.