Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Klientu apmierinātības novērtējums

Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?

Klienti var sniegt atsauksmes pēc tam, kad pieteikums ir atrisināts. To var izdarīt, izmantojot vienkāršu anketu ar 2 iespējām: labs vai slikts vērtējums. Klienti var atstāt arī komentāru, ja tie vēlas paust savu viedokli. Klientu apmierinātības novērtējums ir lielisks veids, kā redzēt jūsu aģentu efektivitāti.

Vērtējumus var sniegt tikai klienti, nevis aģenti, pat ja tie ir pieteikuma izveidotāji.

Klientu apmierinātības novērtējums
Klientu atsauksmju koncepcija. Ar roku ielikta teicama atzīme aptaujā. Vienkārša dizaina vektora ilustrācija

BUJ

Kas ir klientu apmierinātības novērtējums?

Klientu apmierinātības novērtējums ir mērījums, kas parāda, cik apmierināts klients ir ar klientu apkalpošanu. Viņi var sniegt atbildes uz šiem jautājumiem pēc tam, kad viņu problēmu ir atrisinājis aģents. Parasti tas tiek darīts ar vienkāršu anketu, kurā var norādīt, vai apkalpošana ir bijusi laba vai slikta.

Kā aprēķināt klientu apmierinātības novērtējumu?

Klienta apmierinātības vērtējumu var aprēķināt, piemēram, izmantojot vienkāršu anketu, ko padara pieejamu klientam pēc viņa pieteikuma atrisināšanas. Klients sniedz pozitīvu vai negatīvu vērtējumu, un vērtēšanas skalā mēs varam novērtēt, vai klienti ir apmierināti ar pakalpojumu.

Kā uzlabot klientu apmierinātības novērtējumu?

Lai paaugstinātu klientu apmierinātības līmeni, ir jāattīsta klientu apkalpošana. Atcerieties pret saviem klientiem attiekties individuāli, un pievērst tiem uzmanību kā indivīdiem. Sniedziet klientiem iespēju sazināties, izmantojot dažādus kanālus, lai tie izvēlas viņiem piemērotāko. Reaģējiet uz klientu problēmām pēc iespējas ātrāk un vienkāršāk. Apkopojiet klientu atsauksmes un vērtējumus. Izmantojiet tās, lai uzlabotu savas darbības.

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju